Gaat u uw omgeving aanraden voor een behandeling van V-Klinieken te gaan?
Hoe goed bent u voorafgaand aan de behandeling geinformeerd?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij V-Klinieken laten uitvoeren?
Bent u tevreden over de bejegening en de behandeling door uw plastisch chirurg?

Goede en duidelijke uitleg

Mevr. Özer nam echt de tijd om alles goed uit te leggen. Tijdens de behandeling werd ik ook op m’n gemak gesteld, fijn dat mijn vriend erbij aanwezig mocht zijn. Nacontrole verliep ook prima.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Prettig ontvangst en alles werd duidelijk uitgelegd.

Goede ervaring. Vriendelijke arts en assistenten. Er wordt goed geluisterd en mee gedacht en duidelijk antwoord gegeven op vragen. Tevens ook heel erg tevreden met het resultaat van de behandeling... Goede ervaring. Vriendelijke arts en assistenten. Er wordt goed geluisterd en mee gedacht en duidelijk antwoord gegeven op vragen. Tevens ook heel erg tevreden met het resultaat van de behandeling tepelcorrectie.

Goede en duidelijke uitleg

Zeer vriendelijk en gastvrij

De beste zorg, met aandacht, deskundigheid en respect.

Top zorg, top dienstverlening en top behandeling.

goed.

Yvonne Smit

Uitstekend! Goede informatie over de behandeling en het te verwachten resultaat. De behandeling en het herstel zijn me 100% meegevallen. En het resultaat: top!

Prettige sfeer, kleinschalige kliniek, persoonlijk contact.

Zeer vriendelijk.

Zeer prettig, professioneel, accuraat

zeer vriendelijk en toegankelijk

prettig

Naar tevredenheid behandeld.

Behulpzaam

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Zeer deskundige artsen en hele vriendelijke medewerkers.

Deskundig, vriendelijk, netjes

Heel netjes

Mijn ervaring met de kliniek is zeer positief. Altijd professioneel en vriendelijk geholpen. Iets wat voor jou heel zwaar is, wordt daar als heel normaal zijnde behandeld en dat maakt alle stappen... Mijn ervaring met de kliniek is zeer positief. Altijd professioneel en vriendelijk geholpen. Iets wat voor jou heel zwaar is, wordt daar als heel normaal zijnde behandeld en dat maakt alle stappen van het proces toch een stuk lichter!

Vertrouwd gevoel

Professioneel en vriendelijk

Positief, professioneel

Rust, professioneel, serieuze omgang met cliënten.

Open, positief

Heel prettig, de medewerkers waren heel aardig en professioneel. Ik kon altijd bellen als er wat was. Ik ben van tevoren goed geïnformeerd en zo op een goede manier het proces ingegaan.
In mijn...
In mijn geval viel de pijn ook erg mee en heb ik goede tips gehad voor een spoedig herstel.

Vriendelijke en professionele medewerkers, die altijd voor je klaar staan! Ook verliep het traject goed en soepel.

Uitstekend