Gaat u uw omgeving aanraden voor een behandeling van V-Klinieken te gaan?
Hoe goed bent u voorafgaand aan de behandeling geinformeerd?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij V-Klinieken laten uitvoeren?
Bent u tevreden over de bejegening en de behandeling door uw plastisch chirurg?

x

Wat ben ik blij dat ik voor deze kliniek heb gekozen. Bij het consult voelde het direct goed. Vriendelijke mensen, mooie kliniek, ik voelde mij echt begrepen. Tijdens de ingreep word je er echt... Wat ben ik blij dat ik voor deze kliniek heb gekozen. Bij het consult voelde het direct goed. Vriendelijke mensen, mooie kliniek, ik voelde mij echt begrepen. Tijdens de ingreep word je er echt doorheen gepraat, iedereen is even lief. Een dag na de ingreep bellen ze hoe het met je gaat. Het herstel ging ook voorspoedig en nu na 6 weken ziet het er prachtig uit. Ik ben er zo blij mee!

Mooie kliniek, vriendelijkheid van het personeel, kundige en fijne arts. alleen maar lof!

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

heel goed. prachtige kliniek met vriendelijk personeel.

De Ruiter

Prima! Erg klantvriendelijk

Ik voelde me erg op mijn gemak

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Super, de kliniek heeft een mooie uitraling en vriendelijk ontvangst

Zeer goed en professioneel. Korte wachtlijsten.

Zeer gespecialiseerd en vakkundig. Ben behandeld door J. Haartsen, erg vriendelijk, begripvol, duidelijk in mogelijkheden en rustig. Geeft vertrouwen, ook in de OK.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Prima en niet te klinisch.

Vrolijk

Uitstekende kliniek

Professioneel én kwaliteit

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Prima kliniek, helaas komt de informatie op de website niet overeen met de informatie in de meegekregen brochure en/of met mondelinge informatie

discreet en vriendelijk

goed

Zaheda

Goed ontvangen, erg professioneel

Erg klantvriendelijk

Goede ervaring

Vriendelijk en kundige medewerkers

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Dr.haartsen is zeer professionele gynaecoloog kijkt goed met je naar de mogelijkheden en toont inlevingsvermogen .Tijdens de operatie word je zowel door dr.haartsen en operatie assistente op je... Dr.haartsen is zeer professionele gynaecoloog kijkt goed met je naar de mogelijkheden en toont inlevingsvermogen .Tijdens de operatie word je zowel door dr.haartsen en operatie assistente op je gemak gesteld.Ik ben Joke haartsen eeuwig dankbaar.consult en Joke haartsen gaf mij het vertrouwen. Super blij met het resultaat bedankt !!!

Vriendelijke medewerkers

Heel vriendelijk

Melissa

Zeer professionele werking.

Professioneel en discreet.

Zeer warm ontvangst.

Goede en duidelijke uitleg

Mevr. Özer nam echt de tijd om alles goed uit te leggen. Tijdens de behandeling werd ik ook op m’n gemak gesteld, fijn dat mijn vriend erbij aanwezig mocht zijn. Nacontrole verliep ook prima.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Prettig ontvangst en alles werd duidelijk uitgelegd.