Gaat u uw omgeving aanraden voor een behandeling van V-Klinieken te gaan?
Hoe goed bent u voorafgaand aan de behandeling geinformeerd?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij V-Klinieken laten uitvoeren?
Bent u tevreden over de bejegening en de behandeling door uw plastisch chirurg?

x

Wat ben ik blij dat ik voor deze kliniek heb gekozen. Bij het consult voelde het direct goed. Vriendelijke mensen, mooie kliniek, ik voelde mij echt begrepen. Tijdens de ingreep word je er echt... Wat ben ik blij dat ik voor deze kliniek heb gekozen. Bij het consult voelde het direct goed. Vriendelijke mensen, mooie kliniek, ik voelde mij echt begrepen. Tijdens de ingreep word je er echt doorheen gepraat, iedereen is even lief. Een dag na de ingreep bellen ze hoe het met je gaat. Het herstel ging ook voorspoedig en nu na 6 weken ziet het er prachtig uit. Ik ben er zo blij mee!

Mooie kliniek, vriendelijkheid van het personeel, kundige en fijne arts. alleen maar lof!

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

heel goed. prachtige kliniek met vriendelijk personeel.

Even gewacht met een review schrijven, maar blijf niet tevreden met name vanwege de veel te positieve voorstelling van de resultaten. Er werd gezegd dat ik geen littekens zou krijgen en na 6 weken... Even gewacht met een review schrijven, maar blijf niet tevreden met name vanwege de veel te positieve voorstelling van de resultaten. Er werd gezegd dat ik geen littekens zou krijgen en na 6 weken zou het weer aantoonbaar zijn. Nu na 6 MAANDEN zit ik nog steeds met een hard, verdikt en lelijk litteken waar ik elke dag last van heb. Ik heb veel littekens op mijn lichaam (ook in deze regio, grenzend aan deze plek), maar deze zijn stuk voor stuk zacht en glad en waren dit ook in weken na het voorval. Dit is dus niet mijn normale littekenvorming. Pech of de hechttechniek? Op een andere plek was ook de hechting te strak aangetrokken door deze arts, waardoor er later nog een correctie moest worden gedaan. Ik heb daarom twijfels.

Littekenbehandelingen voor het verdikte litteken moet ik nu zelf betalen en de kliniek komt mij op geen enkele manier tegemoet. Dit terwijl vooraf de indruk werd gewerkt dat ze doorgaan tot de klant tevreden is. Verder geen enkele info vooraf dat ik het litteken had moeten masseren e.d. Dit werd meegedeeld na 3 maanden toen ik er zelf wat van zei, maar dan ben je al laat met behandelen. Het is tot slot jammer dat ze zo weinig kennis hebben van littekenbehandelingen, want er is vaak nog wel wat aan te doen met laser, microneedling of dermatografie maar dat moet je als klant nu zelf uitvinden. Al met al een teleurstelling.

Creatieve oplossing en snel antwoord op vragen

De Ruiter

Prima! Erg klantvriendelijk

Ik voelde me erg op mijn gemak

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Super, de kliniek heeft een mooie uitraling en vriendelijk ontvangst

Zeer goed en professioneel. Korte wachtlijsten.

Zeer gespecialiseerd en vakkundig. Ben behandeld door J. Haartsen, erg vriendelijk, begripvol, duidelijk in mogelijkheden en rustig. Geeft vertrouwen, ook in de OK.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Prima en niet te klinisch.

Vrolijk

Uitstekende kliniek

Professioneel én kwaliteit

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Prima kliniek, helaas komt de informatie op de website niet overeen met de informatie in de meegekregen brochure en/of met mondelinge informatie

discreet en vriendelijk

goed

Zaheda

Goed ontvangen, erg professioneel

Erg klantvriendelijk

Goede ervaring

Vriendelijk en kundige medewerkers

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Dr.haartsen is zeer professionele gynaecoloog kijkt goed met je naar de mogelijkheden en toont inlevingsvermogen .Tijdens de operatie word je zowel door dr.haartsen en operatie assistente op je... Dr.haartsen is zeer professionele gynaecoloog kijkt goed met je naar de mogelijkheden en toont inlevingsvermogen .Tijdens de operatie word je zowel door dr.haartsen en operatie assistente op je gemak gesteld.Ik ben Joke haartsen eeuwig dankbaar.consult en Joke haartsen gaf mij het vertrouwen. Super blij met het resultaat bedankt !!!

Vriendelijke medewerkers

Heel vriendelijk