M de Greef

Training heb ik als fijn ervaren en ik heb er veel van geleerd. Fijne trainster en dat bevorderd de spirit van de groep en het verloop van de dag.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Dank je wel voor jouw feedback en het mooie cijfer! Goed om te lezen dat je de training als fijn hebt ervaren en er veel van hebt geleerd. Veel succes in je rol! Met... Goedendag, Dank je wel voor jouw feedback en het mooie cijfer! Goed om te lezen dat je de training als fijn hebt ervaren en er veel van hebt geleerd. Veel succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Circulus-Berkel BV; Brant van Deelen

De ervaring is goed. Er wordt duidelijk en helder aangegeven dat de cursus wordt gegeven. Ik vraag me alleen af of daar mijn privé-mail voor moet worden gebruikt en daaraan gekoppeld de vraag: Hoe... De ervaring is goed. Er wordt duidelijk en helder aangegeven dat de cursus wordt gegeven. Ik vraag me alleen af of daar mijn privé-mail voor moet worden gebruikt en daaraan gekoppeld de vraag: Hoe komt u daaraan?

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Cursus was goed. Vooral het eerste deel waarbij wij elkaar moesten auditten om vervolgens in het nagesprek van de cursusleider te horen wat de zwakke en sterke punten waren.

Reactie V-Kam Education:

Goedemiddag Brant, Dank je wel voor jouw mooie feedback! Fijn om te lezen dat de ervaring goed is. Jouw e-mailadres hebben we ontvangen van de contactpersoon binnen jouw organisatie, die dit... Goedemiddag Brant, Dank je wel voor jouw mooie feedback! Fijn om te lezen dat de ervaring goed is. Jouw e-mailadres hebben we ontvangen van de contactpersoon binnen jouw organisatie, die dit met ons geregeld heeft. Heel veel succes met het verder in praktijk brengen. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Olav ten Broek / Omega Arbo

Zeer goede locatie met fijne lunch.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Matthijs Dierick heeft ons onvermoeibaar, gedetailleerd en met de nodige humor de kneepjes van de Norm bijgebracht en ons naar het examen geleid. Nu nog slagen.

Reactie V-Kam Education:

Dag Olav, dank je wel voor jouw mooie feedback en het cijfer. Goed om te lezen dat je onze trainer je de kneepjes van de norm heeft bijgebracht. Met vriendelijke groet, Annelies van der... Dag Olav, dank je wel voor jouw mooie feedback en het cijfer. Goed om te lezen dat je onze trainer je de kneepjes van de norm heeft bijgebracht. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Zeer goed verzorgde training interactief en goed kennis niveau.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

De cursus heeft mij een nog beter inzicht gegeven om het bestaande EHS management framework te koppelen aan het arbomanagement system.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Bedankt voor jouw mooie cijfer! Goed om te lezen dat ze training zeer goed verzorgd en interactief was. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager... Goedendag, Bedankt voor jouw mooie cijfer! Goed om te lezen dat ze training zeer goed verzorgd en interactief was. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Silvia Meulendijks / Hamilton Bright

Vriendelijk, toegankelijk, snelle afhandeling, concrete en correcte informatie, goed georganiseerd en goed verzorgd.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Het was top! Goede ervaren, enthousiaste en gepassioneerde trainers, studie materiaal en locatie goed verzorgd en prima bereikbaar. Deze opleiding legt in goede basis om binnen de organisatie in de... Het was top! Goede ervaren, enthousiaste en gepassioneerde trainers, studie materiaal en locatie goed verzorgd en prima bereikbaar. Deze opleiding legt in goede basis om binnen de organisatie in de betreffende rol gerichte stappen te gaan zetten. Dat was mijn bedoeling en daar is aan voldaan.

Reactie V-Kam Education:

Goedemiddag Silvia, dank je wel voor jouw uitgebreide feedback. Mooi dat de cursus top was en dat we voldaan hebben aan je behoefte om gerichte stappen in je organisatie te kunnen zetten. Veel... Goedemiddag Silvia, dank je wel voor jouw uitgebreide feedback. Mooi dat de cursus top was en dat we voldaan hebben aan je behoefte om gerichte stappen in je organisatie te kunnen zetten. Veel succes in jouw rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Het is een kwalitatief een goed bedrijf. Vooraf goede informatie vriendelijk te woord gestaan. Op tijd informatie beschikbaar voor de cursus zodat je je al kunt inlezen, waardoor meer rendement aan... Het is een kwalitatief een goed bedrijf. Vooraf goede informatie vriendelijk te woord gestaan. Op tijd informatie beschikbaar voor de cursus zodat je je al kunt inlezen, waardoor meer rendement aan de cursus!

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Erg leerzaam, leuke opleiding veel geleerd. De leraar gaf goed les, veel interactie. Zou zo weer een cursus volgen bij jullie. En het zeker adviseren aan anderen,

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jouw erg mooie feedback! Fijn om te lezen dat je op tijd informatie hebt gekregen, zodat je je kunt inlezen en meer rendement uit onze cursus haalt. Succes in je... Goedendag, dank je wel voor jouw erg mooie feedback! Fijn om te lezen dat je op tijd informatie hebt gekregen, zodat je je kunt inlezen en meer rendement uit onze cursus haalt. Succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Ivo Jongh Visscher / FedEx-TNT

Goede communicatie, korte lijnen, altijd vriendelijk en meedenkend.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

KAM cursus was top. Een hoop geleerd en vooral richting gekregen in hoe, wat en waar.

Beste Ivo,

dank je wel voor jou mooie cijfer: daar worden we blij van!

Heel veel succes in je rol !

Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Wiersma Olie & Techniek

Mijn ervaringen zijn zeer positief, mede door de open communicatie en het persoonlijke contact.
V-Kam staat voor kwaliteit en verbetering, dit is mij gebleken in de tijd dat ik de cursus/opleiding mocht volgen.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Ik heb de opleiding voor KAM-QHSE manager mogen volgen en heb een fijne, leerzame, interessante tijd gehad!
Mede door de vakkundigheid van de leraren heeft het mij zeer geboeid en heeft het mij gestimuleerd om er nu echt mee aan de slag te gaan.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jouw mooie feedback. Goed om te lezen dat je ervaringen zeer positief zijn, door onze open communicatie en het persoonlijke contact. Heel veel succes in je rol als... Goedendag, dank je wel voor jouw mooie feedback. Goed om te lezen dat je ervaringen zeer positief zijn, door onze open communicatie en het persoonlijke contact. Heel veel succes in je rol als KAM/QHSE-manager! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Jolanda Jansen-Peters

Heldere duidelijke scholing, met veel stof waar ik (hopelijk) veel aan zal hebben. Prettige manier van lesgeven door docent Hermen.
Fijn om de informatiemap thuis op gemak door te lezen en de...
Fijn om de informatiemap thuis op gemak door te lezen en de toegang tot de A1 bladen!

Reactie V-Kam Education:

Beste Jolanda, Dank je wel voor jouw feedback. Goed om te lezen dat je veel stof hebt meegekregen. Veel succes nog met de informatiemap! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde,... Beste Jolanda, Dank je wel voor jouw feedback. Goed om te lezen dat je veel stof hebt meegekregen. Veel succes nog met de informatiemap! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

DPI consultancy

Terugkoppeling prima.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

accommodatie prima, cursus intensief.

Reactie V-Kam Education:

Beste Laurens, dank je wel voor jouw feedback en het prettige telefoongesprek van 28-mei-2019. Zoals je bij mij aangaf was het programma erg intensief ook door de lange lesdagen. Zoals besproken... Beste Laurens, dank je wel voor jouw feedback en het prettige telefoongesprek van 28-mei-2019. Zoals je bij mij aangaf was het programma erg intensief ook door de lange lesdagen. Zoals besproken informeer ik je 3 juni as. over je diploma. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.