Afgelopen maand audit training gehad.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

leuke informatieve interactieve cursus. leerzaam!

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Goed om te lezen dat je een leuke, informatieve en interactieve cursus hebt gehad, die ook leerzaam was. Hoe kunnen we je verder helpen om van de 7... Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Goed om te lezen dat je een leuke, informatieve en interactieve cursus hebt gehad, die ook leerzaam was. Hoe kunnen we je verder helpen om van de 7 een hoger cijfer te maken? :). Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Veel kennis opgedaan en zaken zijn verduidelijkt en concreet gemaakt voor de processen in onze business .
Positieve ervaring!

Reactie V-Kam Education:

Goedemiddag, dank je wel voor jouw feedback. Mooi om te lezen dat je een positieve ervaring hebt en veel kennis hebt opgedaan. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde,... Goedemiddag, dank je wel voor jouw feedback. Mooi om te lezen dat je een positieve ervaring hebt en veel kennis hebt opgedaan. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Pentair Winterswijk

Het was een hele prettige samenwerking met V-Kam om tot een goede training, speciaal op maat gemaakt. We hebben gekozen voor een interne audit training, gericht op gedrag en methodiek van de... Het was een hele prettige samenwerking met V-Kam om tot een goede training, speciaal op maat gemaakt. We hebben gekozen voor een interne audit training, gericht op gedrag en methodiek van de auditor, in plaats van alleen norm kennis. V-Kam speelde hier goed op in met een uitmuntende en ervaren trainer.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Cursus was erg positief; Interne audit trainingen hebben het risico om droge stof te zijn, maar de training zoals gegeven had hier zeker geen last van. Door te richten op een training in combinatie... Cursus was erg positief; Interne audit trainingen hebben het risico om droge stof te zijn, maar de training zoals gegeven had hier zeker geen last van. Door te richten op een training in combinatie met oefenen in de praktijk, was de gehele dag volle enthousiasme van het team en alleen maar positieve berichten terug van de trainees.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor het mooie cijfer, top! Fijn dat jullie onze samenwerking als prettig ervaren. Mooi dat de volle enthousiasme van het team de gehele dag. Succes met de... Goedendag, dank je wel voor het mooie cijfer, top! Fijn dat jullie onze samenwerking als prettig ervaren. Mooi dat de volle enthousiasme van het team de gehele dag. Succes met de praktijk! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Alita de Haan / Hulpmiddelencentrum

De dienstverlening was heel prettig. Een snelle planning van de training, heldere communicatie en informatie ter voorbereiding, waardoor de deelnemers gemotiveerd en nieuwsgierig waren.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

We hebben veel (praktische en toepasbare) informatie gekregen over de ISO 13485 normbepaling. Op een prettige wijze hebben wel de materie leren kennen en vooral veel vertrouwen gekregen dat deze... We hebben veel (praktische en toepasbare) informatie gekregen over de ISO 13485 normbepaling. Op een prettige wijze hebben wel de materie leren kennen en vooral veel vertrouwen gekregen dat deze ISO-certificering positief afgerond kan worden. De trainer was vakkundig en wist veel van onze sector en kon daardoor goed inspelen op hele specifieke vragen.

Reactie V-Kam Education:

Dag Alita, dank je wel voor je uitgebreide en mooie feedback. Fijn dat je onze dienstverlening als prettig ervaart. Goed om te lezen dat jullie veel vertrouwen hebben gekregen dat deze... Dag Alita, dank je wel voor je uitgebreide en mooie feedback. Fijn dat je onze dienstverlening als prettig ervaart. Goed om te lezen dat jullie veel vertrouwen hebben gekregen dat deze ISO-certificering positief afgerond kan worden. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

GreenFields BV

Super ervaring, werkelijk waar.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Levendig, ervaren en bevlogen lerares.

Reactie V-Kam Education:

Goedemorgen, dank je wel voor je feedback en wat een mooi cijfer! Mooi dat je een super ervaring hebben bezorgd. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam... Goedemorgen, dank je wel voor je feedback en wat een mooi cijfer! Mooi dat je een super ervaring hebben bezorgd. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Patrick Benit

Prima cursussen met een ruim aanbod!

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

fijne dag, met een aantal duidelijke praktijkvoorbeelden.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, bedankt voor jouw feedback. Goed om te lezen dat je een fijne dag hebt gehad met duidelijke praktijkvoorbeelden. Kun je ons verder helpen door aan te geven wat we verder nog kunnen... Goedendag, bedankt voor jouw feedback. Goed om te lezen dat je een fijne dag hebt gehad met duidelijke praktijkvoorbeelden. Kun je ons verder helpen door aan te geven wat we verder nog kunnen verbeteren? Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Organisatie en administratieve afwikkeling verloopt volgens mij prima. Als ik mijn certificaat in bezit heb, is het helemaal goed.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Cursus was erg leuk en leerzaam. Groot gevoel van samenhorigheid in de groep. Daarnaast waren de lessen interactief waardoor de dagen voorbij vlogen. Zeker inspiratie voor verdere educatie.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat je hebt ervaren dat onze organisatie en administratieve afwikkeling prima verloopt. Het certificaat versturen we binnen 2 weken nadat je de... Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat je hebt ervaren dat onze organisatie en administratieve afwikkeling prima verloopt. Het certificaat versturen we binnen 2 weken nadat je de cursus hebt afgerond. Kunnen we je na die tijd nog helpen, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde Operationeel manager V-Kam Education

H.L.Tragter/Vredenburg Installatietechniek

Snelle en accurate informatie (zowel telefonisch als per email).
Prettig contact.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Docent weet waar hij over praat en plezierig in de omgang. Veel praktijksituaties nagebootst en feedback gekregen.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, bedankt dat je de moeite hebt genomen ons van feedback te voorzien. Fijn dat je snelle en accurate informatie hebt ontvangen. Succes met het geleerde! Met vriendelijke... Goedendag, bedankt dat je de moeite hebt genomen ons van feedback te voorzien. Fijn dat je snelle en accurate informatie hebt ontvangen. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Helemaal super. Duidelijk en snel antwoord bij informatie aanvraag over de cursus en bij het inschrijven voor een cursus.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

De docent heeft duidelijk veel werk ervaring en bezit de eigenschappen om de leerstof in 1 goed verhaal over te laten komen. Ook was er genoeg ruimte om vragen te stellen, ook als zaken lastig... De docent heeft duidelijk veel werk ervaring en bezit de eigenschappen om de leerstof in 1 goed verhaal over te laten komen. Ook was er genoeg ruimte om vragen te stellen, ook als zaken lastig werden bevonden wilde de docent dit nogmaals uitgebreid uitleggen. Ik zelf had weinig werk ervaring in het veld, maar uiteindelijk kon ik de cursus goed volgen.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat je de cursus als helemaal super waardeert. Succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam... Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat je de cursus als helemaal super waardeert. Succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Soraja Zijderveld MRC Holland

Goed! Goed communicatie, goed lesmateriaal

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Super! Goede training, Kees was een erg prettige trainer. Locatie in Utrecht was ook super.

Reactie V-Kam Education:

Dag Soraja, bedankt voor jouw feedback. Mooi dat je onze training waardeert. Het compliment voor onze trainer Kees geven we graag aan hem door. Succes in je rol! Met vriendelijke... Dag Soraja, bedankt voor jouw feedback. Mooi dat je onze training waardeert. Het compliment voor onze trainer Kees geven we graag aan hem door. Succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.