Goed, profesioneel, en toch met een glimlach.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Mede door de samenstelling van de groep heb ik genoten van deze cursus.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Bedankt voor jouw feedback! Wat leuk dat je ervaart dat de cursus goed en professioneel is. En dat met een glimlach :). Succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van... Goedendag, Bedankt voor jouw feedback! Wat leuk dat je ervaart dat de cursus goed en professioneel is. En dat met een glimlach :). Succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Marcel Smit / Hordijk EPS Delft

Mijn eerste ervaring is goed te noemen!

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Ging er blanco in en heb tijdens deze cursus een hoop nuttige informatie mogen ontvangen die mogelijkerwijs gebruikt kan worden tijdens de uitoefening van mijn extra functioneren als... Ging er blanco in en heb tijdens deze cursus een hoop nuttige informatie mogen ontvangen die mogelijkerwijs gebruikt kan worden tijdens de uitoefening van mijn extra functioneren als preventiemedewerker.

Reactie V-Kam Education:

Dag Marcel, bedankt voor jouw feedback! Fijn dat je eerste ervaring goed is! Mooi dat je een hoop nuttige informatie hebt ontvangen die je kunt gebruiken in je rol als... Dag Marcel, bedankt voor jouw feedback! Fijn dat je eerste ervaring goed is! Mooi dat je een hoop nuttige informatie hebt ontvangen die je kunt gebruiken in je rol als Preventiemedewerker. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Daniel Beijk/Teledyne

Zinvol, leerzaam en aangenaam

Reactie V-Kam Education:

Goedendag Daniel, Dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat de cursus prima was en je deze als zinvol en leerzaam ervaart. Succes met de opgedane kennis en vaardigheden. Met vriendelijke... Goedendag Daniel, Dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat de cursus prima was en je deze als zinvol en leerzaam ervaart. Succes met de opgedane kennis en vaardigheden. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Goede ervaring, ik had een terugbel verzoek ingediend rond 16.30. Ik werd netjes binnen een paar minuten terug gebeld.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Fijne cursus, zeker omdat het mijn doel was om een opfris cursus in combinatie met een kennismaking met de nieuwe norm cursus te volgen.
Wel jammer dat de cursus 1 dag duurt. Ondanks ik de...
Wel jammer dat de cursus 1 dag duurt. Ondanks ik de oude norm al ken zou ik iets dieper op de materie willen ingaan.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, bedankt voor jouw feedback! Mooi dat je een goede ervaring hebt en mijn collega netjes binnen een paar minuten na het terugbelverzoek ook daadwerkelijke terugbelde. Wil je met... Goedendag, bedankt voor jouw feedback! Mooi dat je een goede ervaring hebt en mijn collega netjes binnen een paar minuten na het terugbelverzoek ook daadwerkelijke terugbelde. Wil je met ons contact opnemen of we nog iets kunnen doen, zodat je dieper op de materie kunt ingaan? Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Vlotte afhandeling na inschrijving en het cursus materiaal was erg snel opgestuurd.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Cursus locatie was slecht te vinden. Ook in het gebouw waren geen aanwijzingen waar de cursist heen moest. Locatie Borger.

Cursusleider wilde erg snel en verlangde dat ook van de...

Cursusleider wilde erg snel en verlangde dat ook van de cursisten. Cursisten moesten snel antwoorden. Dat kan blokkerend werken (in dit geval was dat ook zo).

Positief was dat de nadruk werd gelegd op de examenstof en dat daar veel mee werd geoefend. Volgens mij waren dan ook alle cursisten geslaagd.

Tip is om de cursus voor B-VCA op te delen in 2 dagdelen.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor je uitgebreide feedback. Mooi dat je ervaren hebt dat de inschrijving vlot afgehandeld is en je het lesboek snel opgestuurd hebt gekregen. Je feedback over de... Goedendag, dank je wel voor je uitgebreide feedback. Mooi dat je ervaren hebt dat de inschrijving vlot afgehandeld is en je het lesboek snel opgestuurd hebt gekregen. Je feedback over de cursuslokatie en de cursusleider hebben we intern besproken en gaan we oppakken. Dank je wel daarvoor! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Prima, altijd alles netjes geregeld en cursisten blijven goed geinformeerd.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Herhaling om kennis up to date te houden. Prima.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Dank je wel voor jouw feedback. FIjn dat je ervaart dat altijd alles netjes geregeld is en cursisten goed geïnformeerd blijven. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde,... Goedendag, Dank je wel voor jouw feedback. FIjn dat je ervaart dat altijd alles netjes geregeld is en cursisten goed geïnformeerd blijven. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Buko Infrasupport Beverwijk

De heftruckcursus was de eerste kennismaking

Goede uitleg,
Enthousiaste instructeur met veel kennis

Reactie V-Kam Education:

Dag, dank je wel voor jouw mooie cijfer! Goed om te lezen dat de heftruckcursus de eerste kennismaking met ons is en je een goede uitleg hebt gekregen. Succes! Met vriendelijke... Dag, dank je wel voor jouw mooie cijfer! Goed om te lezen dat de heftruckcursus de eerste kennismaking met ons is en je een goede uitleg hebt gekregen. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Goed geregeld

Leerzaam

Reactie V-Kam Education:

Dag, dank je wel voor jouw geweldige cijfer! Mooi om te lezen dat de cursus leerzaam was en goed geregeld is. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager... Dag, dank je wel voor jouw geweldige cijfer! Mooi om te lezen dat de cursus leerzaam was en goed geregeld is. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Hans Janssen (Verkeersopleidingen Jan ter Beek BV.)

Ik kan niet anders zeggen dan dat de cursus goed verzorgd was. Met een fantastische lunch als klap op de vuurpijl. Zo goed verzorgd heb ik het nog niet meegemaakt.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Toen ik aan de cursus preventiemedewerker begon wist ik niet goed wat ik moest verwachten en of het me de tools zou geven om toegerust te zijn voor mijn nieuwe taak. Nou ik kan niet anders zeggen... Toen ik aan de cursus preventiemedewerker begon wist ik niet goed wat ik moest verwachten en of het me de tools zou geven om toegerust te zijn voor mijn nieuwe taak. Nou ik kan niet anders zeggen dan dat de cursus mij echt enorm geholpen heeft. Ik heb er echt heel veel aan gehad. De cursus was leuk en leerzaam. En ook helemaal interactief. Echt een aanrader. Fijne en goede docent ook. ik kan geen minpunten bedenken.

Reactie V-Kam Education:

Dag Hans, dank je wel voor je prachtige feedback. Mooi om te lezen dat je het zo goed verzorgd nog niet hebt meegemaakt. Graag gedaan! Fijn dat onze Preventiemedewerker cursus jou echt enorm... Dag Hans, dank je wel voor je prachtige feedback. Mooi om te lezen dat je het zo goed verzorgd nog niet hebt meegemaakt. Graag gedaan! Fijn dat onze Preventiemedewerker cursus jou echt enorm geholpen heeft. Heel veel succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Inge

Goede en snelle reactie.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Veel afdwalingen van de materie. Daardoor te weinig tijd voor theorie / tips / leren van elkaar/trainer.
Nu lees ik de syllabus en zie dat veel meer toelichting had kunnen gebruiken.

Reactie V-Kam Education:

Dag Inge, dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat je een goede en snelle reactie hebt ontvangen. Jammer dat je nu je de syllabus hebt gelezen veel meer toelichting kunt gebruiken. Graag helpen... Dag Inge, dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat je een goede en snelle reactie hebt ontvangen. Jammer dat je nu je de syllabus hebt gelezen veel meer toelichting kunt gebruiken. Graag helpen we je verder. Wil je contact met mij opnemen? Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education. 038-8020252