A p van de pol

Zeer goed

Was duidelijk en leerzaam

Goedendag,

Bedankt voor jouw feedback. FIjn dat je onze cursus als zeer goed ervaren hebt.

Succes!

Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

C. van der Kooij, Jeugdhulp Friesland

Ik vond het een prettige training, professioneel.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Prettig. Kennis en expertise opgefrist, voldoende ruimte gehad om te experimenteren in vaardigheden en/of met elkaar ervaringen uit te wisselen. Voldoende ruimte en veiligheid om kwetsbaarheden te... Prettig. Kennis en expertise opgefrist, voldoende ruimte gehad om te experimenteren in vaardigheden en/of met elkaar ervaringen uit te wisselen. Voldoende ruimte en veiligheid om kwetsbaarheden te tonen en voor het geven van feedback.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Dank je wel voor jouw prachtige feedback. Mooi om te lezen dat je het een prettige en professionele training vindt, waarin ook ruimte en veiligheid is om kwetsbaarheden te tonen en... Goedendag, Dank je wel voor jouw prachtige feedback. Mooi om te lezen dat je het een prettige en professionele training vindt, waarin ook ruimte en veiligheid is om kwetsbaarheden te tonen en feedback te geven. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Super goed en degene die les geven zijn super gemotiveerd en behulpzaam

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Heel goed jj heeft ons erg goed begelijdt

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Leuk dat je de cursus super goed vindt. Veel succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam... Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Leuk dat je de cursus super goed vindt. Veel succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Danny Ophof / Morssinkhof plastics Emmen

Goede kwaliteit cursus. Flink wat wijzer geworden op het gebied van NEN3140

Flink wat opgestoken

Reactie V-Kam Education:

Goedemorgen Danny, bedankt voor jouw feedback. Wat fijn dat je flink wat wijzer bent geworden op het gebied van NEN 3140. Heel veel succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde,... Goedemorgen Danny, bedankt voor jouw feedback. Wat fijn dat je flink wat wijzer bent geworden op het gebied van NEN 3140. Heel veel succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Zeer goed! fijne locatie, prettige en kundige instructrice. inschrijving was gemakkelijk en de informatievoorziening/website zijn goed.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Zeer goed! inhoudelijk heel duidelijk en beknopt, en een goede link van het papier naar de werkelijkheid.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jou feedback en het mooie cijfer! Daar worden we blij van. Fijn dat de inschrijving gemakkelijk was en de informatievoorziening/website goed is. Heel veel... Goedendag, dank je wel voor jou feedback en het mooie cijfer! Daar worden we blij van. Fijn dat de inschrijving gemakkelijk was en de informatievoorziening/website goed is. Heel veel succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

De 1 daagse opleiding tot preventiemedewerker was mijn eerste cursus bij V-Kam.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Het was een zeer leerzame dag met een fijne leraar en leuke mede cursisten.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, wat een mooie feedback geef je ons: bedankt daarvoor! Fijn om te lezen dat het een zeer leerzame dag was met een fijne leraar. Heel veel succes in je rol als... Goedendag, wat een mooie feedback geef je ons: bedankt daarvoor! Fijn om te lezen dat het een zeer leerzame dag was met een fijne leraar. Heel veel succes in je rol als Preventiemedewerker! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

enthousiaste trainer

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jouw feedback en de moeite die je hiervoor doet. Mooi om te lezen dat onze trainer enthousiast was. Veel succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der... Goedendag, dank je wel voor jouw feedback en de moeite die je hiervoor doet. Mooi om te lezen dat onze trainer enthousiast was. Veel succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Zeer behulpzaam met vragen

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Fijne cursus met veel relevante informatie .

Reactie V-Kam Education:

Dag, dank je wel voor jouw feedback. Fijn om te lezen je uitstekend geholpen werd met je vragen. Mooi dat je relevante informatie hebt ontvangen. Succes in je rol! Met vriendelijke... Dag, dank je wel voor jouw feedback. Fijn om te lezen je uitstekend geholpen werd met je vragen. Mooi dat je relevante informatie hebt ontvangen. Succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

C. van der Krift

Prettige sfeer, vakkundig en interactief. Prima gelegenheid tot vragen en discussie.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Met grote te redenheid en voldoening

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Bedankt voor jouw feedback. Fijn dat je de cursus als vakkundig en interactief hebt ervaren. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel... Goedendag, Bedankt voor jouw feedback. Fijn dat je de cursus als vakkundig en interactief hebt ervaren. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Eugene Provence

Het was heel Goed Stefan heeft ons heel goed geleerd en verder alles was ok eten en service.

over denken

Reactie V-Kam Education:

Dag Eugene, bedankt voor jouw feedback. Leuk om te horen dat de cursus heel goed was en onze trainer Stefan je heel veel heeft geleerd. Succes hiermee! Met vriendelijke groet, Annelies van... Dag Eugene, bedankt voor jouw feedback. Leuk om te horen dat de cursus heel goed was en onze trainer Stefan je heel veel heeft geleerd. Succes hiermee! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.