Louis De Vries

Buitengewoon goede begeleiding voor zowel praktijkopdrachten als theorie. Ook het scriptietraject is zeer goed verlopen. Al met al is de opleiding op prettige manier verlopen. Ook de gebruikte... Buitengewoon goede begeleiding voor zowel praktijkopdrachten als theorie. Ook het scriptietraject is zeer goed verlopen. Al met al is de opleiding op prettige manier verlopen. Ook de gebruikte locatie spreekt tot de verbeelding.

Reactie V-Kam Education:

Dag Louis, leuk dat je zo enthousiast bent. Bedankt voor je compliment over de buitengewoon goede begeleiding voor zowel de praktijkopdrachten als de theorie. Heel veel succes na deze mooie... Dag Louis, leuk dat je zo enthousiast bent. Bedankt voor je compliment over de buitengewoon goede begeleiding voor zowel de praktijkopdrachten als de theorie. Heel veel succes na deze mooie opleiding! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Mirjana Eras/ DPD

Prachtige ervaring, leuk om mee te maken

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Leerzaam, interessant, goede materialen, goede uitleg

Reactie V-Kam Education:

Goedemiddag Mirjana, dank je wel voor jouw feedback: wat een mooie cijfer. Goed om te horen dat je onze cursus als een prachtige ervaring ziet, met goede materialen een goede uitleg. Succes... Goedemiddag Mirjana, dank je wel voor jouw feedback: wat een mooie cijfer. Goed om te horen dat je onze cursus als een prachtige ervaring ziet, met goede materialen een goede uitleg. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

D.J Wieczorek

I had the best teacher

helped me a lot

Hello,

thank you for the review.
Nice te hear you had the best teacher!

Good luck,

Kind regards,

Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Prima, netjes en duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Een fijne cursus met een fijne docent. Interactief op een positieve manier. Groep ook niet te groot.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Bedankt voor jouw feedback en het mooie cijfer. Goed om te lezen dat je de cursus als interactief op een positieve manier hebt ervaren. Succes in de praktijk! Met vriendelijke... Goedendag, Bedankt voor jouw feedback en het mooie cijfer. Goed om te lezen dat je de cursus als interactief op een positieve manier hebt ervaren. Succes in de praktijk! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

P.Bressers/bata industrials

goed

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jouw feedback dat je hiervoor de moeite hebt genomen. Mooi om te lezen dat je ervaring goed is. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel... Goedendag, dank je wel voor jouw feedback dat je hiervoor de moeite hebt genomen. Mooi om te lezen dat je ervaring goed is. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

ZLTO

Duidelijke informatie, prettige locatie, prima lesmaterialen

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Professioneel, interactief en informeel, erg fijn

Reactie V-Kam Education:

Dag, Bedankt voor jouw feedback en het mooie cijfer. Daar zijn we blij mee. Fijn dat de informatie duidelijk is en je ons als professioneel ervaart. Succes! Met vriendelijke... Dag, Bedankt voor jouw feedback en het mooie cijfer. Daar zijn we blij mee. Fijn dat de informatie duidelijk is en je ons als professioneel ervaart. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Schuring, JHF

Was mijn eerste ervaring, prettige cursus en cursusleidster

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Fijne cursus, ruimte voor inbreng van deelnemers ipv een strak gehanteerd vooraf opgesteld programma

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jouw mooie feedback. Mooi om te lezen dat je eerste ervaring goed is. Succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager... Goedendag, dank je wel voor jouw mooie feedback. Mooi om te lezen dat je eerste ervaring goed is. Succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Fris, vernieuwend en vol praktische tips (Waar je iets mee kan)

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Goed. En veel ruimte voor eigen ervaringen te delen.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, bedankt voor jouw feedback. Fijn dat onze training fris, vernieuwend en vol praktische tips voor jou is. Succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde,... Goedendag, bedankt voor jouw feedback. Fijn dat onze training fris, vernieuwend en vol praktische tips voor jou is. Succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Tjeerd

Prima, lekkere chocolade ook.😉

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Zeer informatief en ook een hele goed bewustwording van eigen handelen en opmerken van verbeterpunten voor mijzelf.

Reactie V-Kam Education:

Dag Tjeerd, dank je wel voor jouw feedback. Mooi dat de training prima was, zoals ook onze chocolade. Fijn dat je je bewuster bent geworden van eigen handelen en... Dag Tjeerd, dank je wel voor jouw feedback. Mooi dat de training prima was, zoals ook onze chocolade. Fijn dat je je bewuster bent geworden van eigen handelen en verbeterpunten. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

2e training nu gedaan via V-kam en dit is mij weer prima bevallen.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Zeer veel informatie voor een 1 daags training.

Reactie V-Kam Education:

Dag, Dank je wel voor jouw feedback. Leuk dat je voor de tweede keer een training bij ons gevolgd hebt. En natuurlijk dat het je weer prima is bevallen. Succes met het geleerde! Met... Dag, Dank je wel voor jouw feedback. Leuk dat je voor de tweede keer een training bij ons gevolgd hebt. En natuurlijk dat het je weer prima is bevallen. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.