NATO NCIA

Geen ervaring. Ons bedrijf heeft contact met jullie gehad.

Kalm, duidelijk, volledig.

Reactie V-Kam Education:

Dank je wel voor jouw reactie. We hebben inderdaad de cursus afgesproken met de contactpersoon van jouw bedrijf.
Goed dat je wel kunt aangeven dat de cursus duidelijk en volledig is voor jou....
Goed dat je wel kunt aangeven dat de cursus duidelijk en volledig is voor jou.

Danny van den Berkmortel/Lavans bv

Leerzaam en leuk

leerzaam en nodig

Reactie V-Kam Education:

Dag Danny, bedankt voor jouw feedback. Mooi dat je onze cursus leerzaam en leuk vindt.
Succes!

Lavans

Positief

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

interessante training met veel praktijkvoorbeelden

Reactie V-Kam Education:

Bedankt voor jouw feedback. Goed om te lezen dat je positief bent over onze cursus.
Succes met het geleerde!
Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam...

RDOG, RAV-HM

Professioneel, overzichtelijk

Professioneel, duidelijke theorie,

Reactie V-Kam Education:

Bedankt voor jouw feedback. Fijn dat je onze cursus als professioneel ervaart met duidelijke theorie.
Succes in je rol!
Annelies van der Linde, Operationeel...
Succes in je rol!

Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties / P-Direkt

Accuraat en volgens afspraak. Was juiste keuze

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Prima training, inhoud flexibel tijdens training toegespitst op onze situatie! Super!

Reactie V-Kam Education:

Dag. dank je wel voor jouw feedback. Goed om te lezen dat je een juiste keuze hebt gemaakt. En dat je ervaart dat de training toegespitst wordt op jouw situatie.
Met...

VidaXL

Klant vriendelijk en serieus

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

leuk ,leerzaam,boeiend vol met tips en niet als een nummertje verplicht voor de baas ik kom graag nog weer eens terug en goed verzorgd

Reactie V-Kam Education:

Dag, dank je wel voor jouw mooie feedback. Wat fijn dat je onze cursus als boeiend ervaart. Je geeft aan je graag nog eens terug komt: welkom!
Annelies van der Linde,...

Spitters

Leerzame cursus

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Super lerraar gehad! Met veel meer kennis weg gegaan dan denk ik nodig was juist dat maakte het zo leerzaam lerraar zetten net stapje extra topper!!

Reactie V-Kam Education:

Dank je wel voor mooie feedback. Ik heb jouw compliment aan onze trainer doorgegeven. Fijn dat het leerzaam voor je is.
Annelies van der Linde, Operationeel manager...

arjen van den berg

Prettig

goed en duidelijk

Reactie V-Kam Education:

Bedankt voor jouw feedback. Mooi om te lezen dat je onze cursus als prettig hebt ervaren.
Succes met het geleerde!
Annelies van der Linde, Operationeel manager...

Jochem van Maanen / Q-Tech

Professionele organisatie

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Heldere uitleg over een ingewikkeld onderwerp. Er had wel iets meer verwijzingen mogen zijn naar de daadwerkelijke norm.

CONO Kaasmakers

Als organisator en cursist ben ik zeer tevreden over de werkwijze van VKAM. Goede afstemming met behoefte klant.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Leuke gevarieerde les zonder de bekende PowerPoint presentatie

Reactie V-Kam Education:

Dank je wel voor jouw feedback. Goed om te lezen dat je zowel als organisator en cursist zeer tevreden over ons bent. Fijn dat je onze les als leuk en gevarieerd ervaart!
Met vriendelijke...