Vlotte afhandeling na inschrijving en het cursus materiaal was erg snel opgestuurd.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Cursus locatie was slecht te vinden. Ook in het gebouw waren geen aanwijzingen waar de cursist heen moest. Locatie Borger.

Cursusleider wilde erg snel en verlangde dat ook van de...

Cursusleider wilde erg snel en verlangde dat ook van de cursisten. Cursisten moesten snel antwoorden. Dat kan blokkerend werken (in dit geval was dat ook zo).

Positief was dat de nadruk werd gelegd op de examenstof en dat daar veel mee werd geoefend. Volgens mij waren dan ook alle cursisten geslaagd.

Tip is om de cursus voor B-VCA op te delen in 2 dagdelen.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor je uitgebreide feedback. Mooi dat je ervaren hebt dat de inschrijving vlot afgehandeld is en je het lesboek snel opgestuurd hebt gekregen. Je feedback over de... Goedendag, dank je wel voor je uitgebreide feedback. Mooi dat je ervaren hebt dat de inschrijving vlot afgehandeld is en je het lesboek snel opgestuurd hebt gekregen. Je feedback over de cursuslokatie en de cursusleider hebben we intern besproken en gaan we oppakken. Dank je wel daarvoor! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Prima, altijd alles netjes geregeld en cursisten blijven goed geinformeerd.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Herhaling om kennis up to date te houden. Prima.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Dank je wel voor jouw feedback. FIjn dat je ervaart dat altijd alles netjes geregeld is en cursisten goed geïnformeerd blijven. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde,... Goedendag, Dank je wel voor jouw feedback. FIjn dat je ervaart dat altijd alles netjes geregeld is en cursisten goed geïnformeerd blijven. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Buko Infrasupport Beverwijk

De heftruckcursus was de eerste kennismaking

Goede uitleg,
Enthousiaste instructeur met veel kennis

Reactie V-Kam Education:

Dag, dank je wel voor jouw mooie cijfer! Goed om te lezen dat de heftruckcursus de eerste kennismaking met ons is en je een goede uitleg hebt gekregen. Succes! Met vriendelijke... Dag, dank je wel voor jouw mooie cijfer! Goed om te lezen dat de heftruckcursus de eerste kennismaking met ons is en je een goede uitleg hebt gekregen. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Goed geregeld

Leerzaam

Reactie V-Kam Education:

Dag, dank je wel voor jouw geweldige cijfer! Mooi om te lezen dat de cursus leerzaam was en goed geregeld is. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager... Dag, dank je wel voor jouw geweldige cijfer! Mooi om te lezen dat de cursus leerzaam was en goed geregeld is. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Hans Janssen (Verkeersopleidingen Jan ter Beek BV.)

Ik kan niet anders zeggen dan dat de cursus goed verzorgd was. Met een fantastische lunch als klap op de vuurpijl. Zo goed verzorgd heb ik het nog niet meegemaakt.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Toen ik aan de cursus preventiemedewerker begon wist ik niet goed wat ik moest verwachten en of het me de tools zou geven om toegerust te zijn voor mijn nieuwe taak. Nou ik kan niet anders zeggen... Toen ik aan de cursus preventiemedewerker begon wist ik niet goed wat ik moest verwachten en of het me de tools zou geven om toegerust te zijn voor mijn nieuwe taak. Nou ik kan niet anders zeggen dan dat de cursus mij echt enorm geholpen heeft. Ik heb er echt heel veel aan gehad. De cursus was leuk en leerzaam. En ook helemaal interactief. Echt een aanrader. Fijne en goede docent ook. ik kan geen minpunten bedenken.

Reactie V-Kam Education:

Dag Hans, dank je wel voor je prachtige feedback. Mooi om te lezen dat je het zo goed verzorgd nog niet hebt meegemaakt. Graag gedaan! Fijn dat onze Preventiemedewerker cursus jou echt enorm... Dag Hans, dank je wel voor je prachtige feedback. Mooi om te lezen dat je het zo goed verzorgd nog niet hebt meegemaakt. Graag gedaan! Fijn dat onze Preventiemedewerker cursus jou echt enorm geholpen heeft. Heel veel succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Inge

Goede en snelle reactie.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Veel afdwalingen van de materie. Daardoor te weinig tijd voor theorie / tips / leren van elkaar/trainer.
Nu lees ik de syllabus en zie dat veel meer toelichting had kunnen gebruiken.

Reactie V-Kam Education:

Dag Inge, dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat je een goede en snelle reactie hebt ontvangen. Jammer dat je nu je de syllabus hebt gelezen veel meer toelichting kunt gebruiken. Graag helpen... Dag Inge, dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat je een goede en snelle reactie hebt ontvangen. Jammer dat je nu je de syllabus hebt gelezen veel meer toelichting kunt gebruiken. Graag helpen we je verder. Wil je contact met mij opnemen? Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education. 038-8020252

Snooman

Alles verliep soepeltjes: aanmelding, toegang tot het portal, bereikbaarheid van de cursuslocatie

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Het was een goede inhoudelijke cursus met veel praktische informatie en een docent die het interactief maakte.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Bedankt voor jouw feedback. Fijn dat alles soepeltjes verliep, zowel de toegang tot ons portal als de bereikbaarheid van de lokatie. Succes met het geleerde! Met vriendelijke... Goedendag, Bedankt voor jouw feedback. Fijn dat alles soepeltjes verliep, zowel de toegang tot ons portal als de bereikbaarheid van de lokatie. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Bouwbedrijf Van den Hengel BV

Prima!

Prima verzorgd.
Instructeur deed het heel leuk.
Leuke groep.

Zie ook evaluatieformulier welke ik ter plekke heb ingevuld.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Mooi dat je ons laat weten dat de cursus prima verzorgd was en de instructeur het heel leuk deed. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van... Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Mooi dat je ons laat weten dat de cursus prima verzorgd was en de instructeur het heel leuk deed. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

INTOS

Het contact voorafgaande aan de cursus is zeer goed verlopen. De specifieke wensen vanuit ons zijn perfect aangevuld en toegepast. ik beveel V-kam zeer zeker aan en zal in de toekomst wederom zaken... Het contact voorafgaande aan de cursus is zeer goed verlopen. De specifieke wensen vanuit ons zijn perfect aangevuld en toegepast. ik beveel V-kam zeer zeker aan en zal in de toekomst wederom zaken doen met V-kam.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

De cursus is uitermate goed bevallen en er zijn ook enkel positieve reacties op gekomen door onze collega`s.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor je feedback: daar worden we blij van! Mooi dat je ervaren hebt dat het contact vooraf zeer goed is verlopen en dat jullie specifieke wensen door ons perfect zijn... Goedendag, dank je wel voor je feedback: daar worden we blij van! Mooi dat je ervaren hebt dat het contact vooraf zeer goed is verlopen en dat jullie specifieke wensen door ons perfect zijn aangevuld en toegepast. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Afgelopen maand audit training gehad.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

leuke informatieve interactieve cursus. leerzaam!

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Goed om te lezen dat je een leuke, informatieve en interactieve cursus hebt gehad, die ook leerzaam was. Hoe kunnen we je verder helpen om van de 7... Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Goed om te lezen dat je een leuke, informatieve en interactieve cursus hebt gehad, die ook leerzaam was. Hoe kunnen we je verder helpen om van de 7 een hoger cijfer te maken? :). Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.