Flex

Prima.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Naast de norm kennis voor de 13485 (en MDD/MDR) was het erg prettig een trainer te hebben die affiniteit en ervaring heeft vanuit de praktijk. Ook de onsite training was prettig omdat... Naast de norm kennis voor de 13485 (en MDD/MDR) was het erg prettig een trainer te hebben die affiniteit en ervaring heeft vanuit de praktijk. Ook de onsite training was prettig omdat site-specifieke zaken besproken konden worden.

Reactie V-Kam Education:

Dag, dank je wel voor jouw feedback. Fijn om te lezen dat ervaren hebt dat onze trainer affiniteit en ervaring heeft vanuit de praktijk.
Succes met het geleerde!
Met vriendelijke...
Succes met het geleerde!

Caparis

Prima, duidelijk programma en presentatie

Leuke interessante cursus.

Reactie V-Kam Education:

Dank je wel voor jouw feedback. Mooi dat je onze cursus als prima ervaart met een duidelijk programma en presentatie.
Succes!
Succes!

Onetrail BV

Prima, geen opmerkingen

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Prima, goede (herhaal) leerstof. Gaan heel goed om met de geldende Corona regels. Reanimatiepoppen hebben een masker die verwisselbaar is en maken gebruik van een app om te zien hoe je presteert.

Reactie V-Kam Education:

Bedankt voor jouw feedback. Fijn om te lezen dat je ervaart dat we ook in BHV-trainingen goed om gaan met de corona-regels.

Cordaan

Informatievoorziening was prima. De digitale leeromgeving werkt niet goed.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Veel kennis bij docenten aanwezig. Deze opleiding is echter lastig als je nog niet lang in het werkveld werkt of langere tijd bij je werkgever. Door hoog tempo en veel nieuwe informatie is het... Veel kennis bij docenten aanwezig. Deze opleiding is echter lastig als je nog niet lang in het werkveld werkt of langere tijd bij je werkgever. Door hoog tempo en veel nieuwe informatie is het lastig bij te houden.

Reactie V-Kam Education:

Dag, dank je wel voor jouw feedback. Vervelend dat de digitale leeromgeving voor jou niet goed werkte. Goed om te lezen dat je de grote kennis van onze docenten waardeert.
Ik neem volgende week...
Ik neem volgende week contact met jou om nog even verder door te praten.

HHNK

Prettige ervaring

veel geleerd

Reactie V-Kam Education:

Dag, bedankt voor jouw feedback. Wat fijn dat je veel geleerd hebt en een prettige ervaring had.

Life & Mobility

Start van opleiding was een beetje rommelig. Niet echt duidelijk wat er vooraf verwacht werd in de online module (zaten ook in de switch van oude naar nieuwe module)

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Eerste lessen online, vervolgens fysiek. Veel stof moeten verwerken (misschien wel teveel). Cursus heeft wel gebracht wat ik er van verwachte

Reactie V-Kam Education:

Dag, dank je wel voor jouw feedback. Vervelend dat de start van onze opleiding voor jou rommelig was. Fijn om te lezen dat onze cursus wel heeft gebracht wat je ervan verwachtte. Ik neem volgende... Dag, dank je wel voor jouw feedback. Vervelend dat de start van onze opleiding voor jou rommelig was. Fijn om te lezen dat onze cursus wel heeft gebracht wat je ervan verwachtte. Ik neem volgende week contact met jou om nog even verder door te praten.

AFB International

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Interessante cursus, interactief, veel geleerd

Reactie V-Kam Education:

Dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat je een interessante cursus hebt gevolgd en veel hebt geleerd.
Succes in je rol!
Succes in je rol!

NCI Agency, CSSC

VERY GOOD

VERY GOOD

Reactie V-Kam Education:

Thanks a lot for your evaluation. Nice to read you had a good course.
Kind regards,

VIB-netwerken

Onpersoonlijk en lastig om feedback te vragen.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Onduidelijk te lezen tekst. Te weinig op het praktijk gericht en veel van de examen vragen worden niet eens behandeld in de cursus.

Reactie V-Kam Education:

Dag, dank je wel voor jouw feedback. Hier gaan we zeker iets mee doen. Vandaag heb ik gesproken met jouw HR collega hierover. Wat vervelend dat het voor jou lastig was om ons te bellen hierover,... Dag, dank je wel voor jouw feedback. Hier gaan we zeker iets mee doen. Vandaag heb ik gesproken met jouw HR collega hierover. Wat vervelend dat het voor jou lastig was om ons te bellen hierover, zodat we je niet verder konden helpen. Wellicht dat een lesboek jou ook beter had geholpen. Gelukkig dat je geslaagd bent.
Annelies van der Linde-Van Zuthem, Operationeel manager V-Kam Education

Rademaker

VCA examen was goed geregeld. geen op of aanmerkingen hierover

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

De E-learning cursus is ongestructureerd. Ze springen van het ene onderwerp naar het andere, zonder dat er een coherent verhaal van gemaakt wordt. Er komen vragen in de modules en in de (proef)... De E-learning cursus is ongestructureerd. Ze springen van het ene onderwerp naar het andere, zonder dat er een coherent verhaal van gemaakt wordt. Er komen vragen in de modules en in de (proef) examens voorbij die gewoon niet behandeld zijn. De E-learning modules geven niet het gevoel dat ze je goed voorbereiden op het examen. De proef examens wel.

Reactie V-Kam Education:

Dag, dank je wel voor jouw feedback. Ik heb vandaag hierover contact gehad met jouw collega van HR. Zij gaat hierover met jou in gesprek hoe we dit voor jou kunnen verbeteren.
Met vriendelijke...