Vladimir Terziev

Geweldige docent, mooie en rustige gebouw. Gewoon perfecte sfeer voor leren. Veel voorbeelden gezien veel oefening gedaan.
Ik ben persoonlijk heel blij met onze docent omdat hij had gelijk...
Ik ben persoonlijk heel blij met onze docent omdat hij had gelijk extra aandacht aan mij gegeven (Omdat ik heb een Bulgaarse nationaliteit en hij wilde zeker zijn dat ik hem goed begrijp.)

Reactie V-Kam Education:

Goedendag Vladimir, dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat het een perfecte sfeer was voor leren. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam... Goedendag Vladimir, dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat het een perfecte sfeer was voor leren. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Jeroen van Kralingen -Jumbo

Was de eerste ervaring met V-Kam education en was positief verrast.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Gevolgde cursus was duidelijk gegeven, net les materiaal, nette presentatie maar vooral een docent die de hele groep duidelijk en op een leuke manier de lesstof bij wilde brengen en daar ook goed in... Gevolgde cursus was duidelijk gegeven, net les materiaal, nette presentatie maar vooral een docent die de hele groep duidelijk en op een leuke manier de lesstof bij wilde brengen en daar ook goed in slaagde.

Reactie V-Kam Education:

Dag Jeroen, Leuk dat je ons feedback geeft. Fijn dat je de eerste ervaring ook positief verrast bent. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel... Dag Jeroen, Leuk dat je ons feedback geeft. Fijn dat je de eerste ervaring ook positief verrast bent. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Bosman

Het was een fijne en duidelijke training op goed niveau bij ons op locatie door een prettige trainer met duidelijk verstand van zaken. Ze kon alle informatie helder aan onze cursisten overbrengen.

Reactie V-Kam Education:

Dag, bedankt voor het delen van jouw feedback. Goed om te lezen dat onze trainer duidelijk verstand van zaken had en alle informatie helder aan de cursisten heeft overgebracht. Succes met het... Dag, bedankt voor het delen van jouw feedback. Goed om te lezen dat onze trainer duidelijk verstand van zaken had en alle informatie helder aan de cursisten heeft overgebracht. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Peter A.P.Wiersma

Ik heb een geweldige ervaring gehad, dit komt mede door Tiemen van der Worp en Antoine Span. De lessen die ze gaven, de tips en tools, ik had van tevoren niet verwacht dat zoiets 'saais' toch op een... Ik heb een geweldige ervaring gehad, dit komt mede door Tiemen van der Worp en Antoine Span. De lessen die ze gaven, de tips en tools, ik had van tevoren niet verwacht dat zoiets 'saais' toch op een verfrissende en praktische manier gebracht kon worden. Ik ben erdoor gemotiveerd en geënthousiasmeerd! Nogmaals hartelijk dank heren en natuurlijk V-Kam Education!

Reactie V-Kam Education:

Dag Peter, wat super leuk om jouw review te lezen! Ontzettend bedankt! Erg fijn dat je een geweldige ervaring hebt gehad en gemotiveerd en geënthousiasmeerd bent geraakt. Succes als... Dag Peter, wat super leuk om jouw review te lezen! Ontzettend bedankt! Erg fijn dat je een geweldige ervaring hebt gehad en gemotiveerd en geënthousiasmeerd bent geraakt. Succes als KAM-coordinator! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Jos Bosmans

V-KAM heeft na persoonlijk contact een voor opleiding Voldoende opgeleid Persoon verzorgd die naadloos aansloot op onze behoefte. De cursisten hebben deze opleiding als zeer nuttig ervaren en de... V-KAM heeft na persoonlijk contact een voor opleiding Voldoende opgeleid Persoon verzorgd die naadloos aansloot op onze behoefte. De cursisten hebben deze opleiding als zeer nuttig ervaren en de instructeur was zeer goed op de hoogte van wet en regelgeving en kwam met zeer praktische tips.

Reactie V-Kam Education:

Dag Jos, Bedankt voor jouw mooie feedback. Daar worden mijn collega's en ik blij van! Fijn dat de cursus NEN 3140 VOP die we op jullie lokatie hebben verzorgd die naadloos aansluit op jullie... Dag Jos, Bedankt voor jouw mooie feedback. Daar worden mijn collega's en ik blij van! Fijn dat de cursus NEN 3140 VOP die we op jullie lokatie hebben verzorgd die naadloos aansluit op jullie behoefte. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

te weinig praktijk

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat de cursus goed verlopen is. Je punt van te weinig praktijk aan we oppakken. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel... Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat de cursus goed verlopen is. Je punt van te weinig praktijk aan we oppakken. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Alles is goed geregeld bij V-Kam

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Top cursus en top cursusleider

Reactie V-Kam Education:

Dag, We worden heel blij van jouw mooie cijfer. Bedankt voor het compliment dat we alles goed voor je regelen! Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager... Dag, We worden heel blij van jouw mooie cijfer. Bedankt voor het compliment dat we alles goed voor je regelen! Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Detron

Zeer goed geregeld

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Zeer goed, deskundig en super

Reactie V-Kam Education:

Dag, super bedankt voor het mooie cijfer dat je ons geeft. Fijn dat de cursus zeer goed geregeld is. Succes nu met de praktijk! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde,... Dag, super bedankt voor het mooie cijfer dat je ons geeft. Fijn dat de cursus zeer goed geregeld is. Succes nu met de praktijk! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Algemeen goed

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

vca cursus goed , examen rommelig

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Dank je wel voor je feedback. Mooi dat je de cursus als goed hebt ervaren, Jammer dat het examen rommelig is verlopen. Fijn dat je dit meldt, hiervan kunnen we leren. Met... Goedendag, Dank je wel voor je feedback. Mooi dat je de cursus als goed hebt ervaren, Jammer dat het examen rommelig is verlopen. Fijn dat je dit meldt, hiervan kunnen we leren. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

TNO Geologische Dienst Nederland

Alles goed en duidelijk geregeld

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Goede instructeur (een man van de praktijk)

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, bedankt voor jouw feedback! Mooi dat je aangeeft dat wij alles voor jou goed en duidelijk geregeld hebben. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der... Goedendag, bedankt voor jouw feedback! Mooi dat je aangeeft dat wij alles voor jou goed en duidelijk geregeld hebben. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.