Huib Vermeulen

Alleen maar positieve ervaringen ook in het contact met V-kam voor mij niets anders dan lof.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

De gevolgde cursus was erg interessant. Hoog kennisniveau van de cursusleider

Dag Huib,
Dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat je alleen maar positieve ervaringen hebt. Bedankt voor alle lof!
Annelies van der Linde, Operationeel manager...
Dag Huib,

ward / veco

1 veiligheidsbewustzijntraining, juni/juli 2021

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

hele levendige participerende cursus, goede mix tussen theorie en praktijk.

Bedankt voor jouw feedback.
Mooi dat onze cursus voor jou een goede mix is tussen theorie en praktijk.
Succes!
Annelies van der Linde, Operationeel manager...
Bedankt voor jouw feedback.
Mooi dat onze cursus voor jou een goede mix is tussen theorie en praktijk.
Succes!

J.W.Buijk Timmerfabriek Gebrs Bos BV

De korte contactmomenten zijn goed geweest
negatief puntje vindt ik wel dat er tijdens de gehele opleiding inclusief het examen niemand van V-kam fysiek aanwezig is geweest

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

goed, met goede docenten die ook goed wist wat er in de praktijk speelt

Reactie V-Kam Education:

Bedankt voor jouw feedback. Fijn dat onze korte contactmomenten voor jou goed zijn geweest. Je hebt gelijk dat er, naast onze trainers die ook van V-Kam zijn natuurlijk, niemand van ons kantoor... Bedankt voor jouw feedback. Fijn dat onze korte contactmomenten voor jou goed zijn geweest. Je hebt gelijk dat er, naast onze trainers die ook van V-Kam zijn natuurlijk, niemand van ons kantoor aanwezig is geweest. Dat gaan we anders doen; goed dat je dat aangeeft.
Succes in jouw rol!

Veco

Verhelderend. Met andere ogen leren kijken.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Vond de cursus op een leuke manier gebracht. Geen tijd om in te kakken zeg maar ?. Desalniettemin vond ik de tweede middag van de cursus ietwat langdradig.

Reactie V-Kam Education:

Bedankt voor jouw feedback. Mooi dat onze cursus verhelderend voor je is. Ik hoop dat je voldoende hebt geleerd, ondanks dat je de tweede middag als wat langdradig hebt ervaren :)
Met...

Santé Pharma

Positief

Positief

Reactie V-Kam Education:

Bedankt voor jouw feedback! Mooi dat je onze cursus als positief ervaart.

Dpd

Prima leeromgeving. E-learning zeer netjes in orde

Reactie V-Kam Education:

Bedankt dat je de moeite neemt ons feedback te geven. Fijn dat je onze e-learning zeer netjes vindt.

Service Terminal Rotterdam

Prettige ervaring, goede communicatie en prima locatie
Prettige ervaring, goede communicatie en prima locatie
- De organisatie is wel wat te commercieel ingesteld de cursus word te makkelijk aan de man gebracht, achtergrond/ervaring en niveau zou wel wat beter afgestemd kunnen worden op de cursus .

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Kam coördinator, goede cursus fijne docenten leerzaam en uitdagend

Bedankt voor jouw feedback.
Goed om te lezen dat je een prettige ervaring hebt met ons en de opleiding leerzaam en uitdagend is. Je verbeterpunt om met cursisten beter vooraf de achtergrond en ervaring af te stemmen, gaan we zeker oppakken.

HelloFresh

Mijn ervaring met V-kam is positief. De leeromgeving waarin wij moesten werken had kleine opstart problemen maar was verder prima te gebruiken. Het kwam wel eens voor dat data op bepaalde... Mijn ervaring met V-kam is positief. De leeromgeving waarin wij moesten werken had kleine opstart problemen maar was verder prima te gebruiken. Het kwam wel eens voor dat data op bepaalde lesmaterialen of roosters niet correct waren. Dit zijn kleine details die zorgen voor verwarring. Het lesrooster was verder duidelijk mbt lesinfo en huiswerk opdrachten. Het contact voor vragen of onduidelijkheden was goed. Er wordt snel gereageerd (vaak binnen een dag).
Het zal goed zijn als bepaalde wijzigingen in het programma goed wordt gedeeld met cursisten en docenten. Hierin was er soms ook een verschil in. Ondanks de covid maatregelen is alles goed geregeld. De lunch was altijd lekker, complimenten voor deze organisatie.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

De kam opleiding heb ik zeer goed ervaren. Tiemen en Antoine zijn zeer ervaren docenten die informatie goed kunnen uitleggen en ons meenemen in hun praktijk ervaringen. Het les materiaal was ook... De kam opleiding heb ik zeer goed ervaren. Tiemen en Antoine zijn zeer ervaren docenten die informatie goed kunnen uitleggen en ons meenemen in hun praktijk ervaringen. Het les materiaal was ook duidelijk alleen kunnen sommige opdrachten concreter worden toegelicht met wat precies de vraag is.
Tijdens de lessen was er altijd ruimte voor vragen en werd er voldoende tijd genomen om alles grondig te behandelen. Hierin is de inpunt van mede cursisten natuurlijk ook belangrijk.
Enige punt van aandacht dat ik heb is dat de periode tussen de laatste lesdag en de examen dag vrij lang is (1 maand). Natuurlijk moet er voldoende tijd zijn voor eventuele beoordeling en aanpassingen aan de scriptie. Maar wellicht dat het in te delen is dat de laatste lesdag nog valt in deze beoordelingsperiode.

Lena Benerink-Stührmann/ Bolk Transport

Ik was teleurgesteld in V-kam vooral betreffend begeleiding tijdens het hele traject. Het online portaal werkt niet goed en er waren in begin de verkeerde documenten geüpload.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

In een woord SUPER! Dit lag vooral aan de docenten Tiemen van der Worp en Xander ten Dolle! Groot respect voor deze heren! De lessen waren altijd goed voorbereid en er werd veel aandacht aan de... In een woord SUPER! Dit lag vooral aan de docenten Tiemen van der Worp en Xander ten Dolle! Groot respect voor deze heren! De lessen waren altijd goed voorbereid en er werd veel aandacht aan de cursisten geschonken.

Reactie V-Kam Education:

Dag Lena, dank je wel voor jouw feedback. Mooi dat je super tevreden bent over onze docenten Tiemen en Xander. Ik wil graag nog even verder met je doorpraten over jouw teleurstelling in onze... Dag Lena, dank je wel voor jouw feedback. Mooi dat je super tevreden bent over onze docenten Tiemen en Xander. Ik wil graag nog even verder met je doorpraten over jouw teleurstelling in onze begeleiding en het portal voor het lesmateriaal. Ik neem contact met je op volgende week.

Hydro Hoogezand

Goed en duidelijk

Goed en duidelijk

Reactie V-Kam Education:

Bedankt voor jouw feedback. Mooi dat onze cursus goed en duidelijk voor je is.