Duidelijk verhaal

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

een goede mix van theorie en praktijk

Reactie V-Kam Education:

Dag, dank je wel voor jouw feedback. Fijn om te lezen dat je een goede mix van theorie en praktijk hebt gekregen. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde,... Dag, dank je wel voor jouw feedback. Fijn om te lezen dat je een goede mix van theorie en praktijk hebt gekregen. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Avantor

In orde

Prettige leraar

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel dat je de moeite hebt genomen ons feedback te geven. Fijn dat de cursus in orde was en je een prettige leraar had. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde,... Goedendag, dank je wel dat je de moeite hebt genomen ons feedback te geven. Fijn dat de cursus in orde was en je een prettige leraar had. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Nijkerk Electronics BV

Heel fijne organisatie waar alles top geregeld is.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

De cursus werd heel leuk gegeven met veel aandacht voor elke cursist. Veel oefenen en goede duidelijke uitleg.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Wat een mooi cijfer geef je ons. Fijn dat je ervaren hebt dat alles top geregeld wordt. Succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van... Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Wat een mooi cijfer geef je ons. Fijn dat je ervaren hebt dat alles top geregeld wordt. Succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Inspectorate

Goedendag!

dank je wel voor jouw feedback. Mooi dat je onze cursus als goed hebt ervaren.

Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Inge Griffioen

De training zat zeer goed in elkaar, veel aandacht voor alle vraagstukken die de cursisten hadden en veel oefeningen. Training was levendig en totaal geen droge stof. Ik heb een hoop opgestoken.

Reactie V-Kam Education:

Beste Inge, dank je wel voor je mooie cijfer! Fijn om te horen dat onze training zeer goed in elkaar zit en dat er veel aandacht is voor alle vraagstukken. Heel veel succes nu in de... Beste Inge, dank je wel voor je mooie cijfer! Fijn om te horen dat onze training zeer goed in elkaar zit en dat er veel aandacht is voor alle vraagstukken. Heel veel succes nu in de praktijk! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Wilco Meijerink

De docent weet de stof eenvoudig uit te leggen, waardoor het goed te begrijpen is. Ook krijg je de stof goed onder de knie doordat er na een stukje uitleg direct wordt verder gewerkt met oefeningen.... De docent weet de stof eenvoudig uit te leggen, waardoor het goed te begrijpen is. Ook krijg je de stof goed onder de knie doordat er na een stukje uitleg direct wordt verder gewerkt met oefeningen. Dit vond ik prettig werken, je kunt dus de theorie direct toepassen in de praktijk.

Reactie V-Kam Education:

Beste Wilco, dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat onze docent de stof eenvoudig weet uit te leggen, zodat je het goed kunt begrijpen. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der... Beste Wilco, dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat onze docent de stof eenvoudig weet uit te leggen, zodat je het goed kunt begrijpen. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Louis De Vries

Buitengewoon goede begeleiding voor zowel praktijkopdrachten als theorie. Ook het scriptietraject is zeer goed verlopen. Al met al is de opleiding op prettige manier verlopen. Ook de gebruikte... Buitengewoon goede begeleiding voor zowel praktijkopdrachten als theorie. Ook het scriptietraject is zeer goed verlopen. Al met al is de opleiding op prettige manier verlopen. Ook de gebruikte locatie spreekt tot de verbeelding.

Reactie V-Kam Education:

Dag Louis, leuk dat je zo enthousiast bent. Bedankt voor je compliment over de buitengewoon goede begeleiding voor zowel de praktijkopdrachten als de theorie. Heel veel succes na deze mooie... Dag Louis, leuk dat je zo enthousiast bent. Bedankt voor je compliment over de buitengewoon goede begeleiding voor zowel de praktijkopdrachten als de theorie. Heel veel succes na deze mooie opleiding! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Mirjana Eras/ DPD

Prachtige ervaring, leuk om mee te maken

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Leerzaam, interessant, goede materialen, goede uitleg

Reactie V-Kam Education:

Goedemiddag Mirjana, dank je wel voor jouw feedback: wat een mooie cijfer. Goed om te horen dat je onze cursus als een prachtige ervaring ziet, met goede materialen een goede uitleg. Succes... Goedemiddag Mirjana, dank je wel voor jouw feedback: wat een mooie cijfer. Goed om te horen dat je onze cursus als een prachtige ervaring ziet, met goede materialen een goede uitleg. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

D.J Wieczorek

I had the best teacher

helped me a lot

Hello,

thank you for the review.
Nice te hear you had the best teacher!

Good luck,

Kind regards,

Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Prima, netjes en duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Een fijne cursus met een fijne docent. Interactief op een positieve manier. Groep ook niet te groot.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Bedankt voor jouw feedback en het mooie cijfer. Goed om te lezen dat je de cursus als interactief op een positieve manier hebt ervaren. Succes in de praktijk! Met vriendelijke... Goedendag, Bedankt voor jouw feedback en het mooie cijfer. Goed om te lezen dat je de cursus als interactief op een positieve manier hebt ervaren. Succes in de praktijk! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.