1931 beoordelingen

1931 Reviews

DP World

Een ontspannen omgeving met interessante cursussen

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

De trainer legt aan individuen uit hoe en waar het cursusmateriaal toepasbaar is voor hun bedrijf

Dag Mark,
Goed te lezen dat je cursussen in een ontspannen omgeving hebt kunnen volgen en dat de trainer goed uitlegt hoe je het toe kunt passen in de werkomgeving.

Jaro Camphuijsen / Netherlands eScience Center

Prima BHV training. De trainer was wel enigzins onduidelijk over bepaalde ondewerpen of sprak soms de theoretische eLearning tegen. De eLearning zelf was op bepaalde punten ook wat dubbelzinnig.... Prima BHV training. De trainer was wel enigzins onduidelijk over bepaalde ondewerpen of sprak soms de theoretische eLearning tegen. De eLearning zelf was op bepaalde punten ook wat dubbelzinnig. Voor een BHV cursus zou het fijn zijn als alles ondubbelzinnig wordt verteld, of anders duidelijk wordt gemaakt waarom bepaalde dingen niet eenzijdig te benoemen zijn. Ook kwamen er bij de trainer hier en daar sexueel/sexistisch getinte opmerkingen doorschemeren. Dat is niet acceptabel, maar is in bepaalde kringen heel gebruikelijk, dus ik snap waar het vandaan komt. Verder een bijzonder nuttige en goeie training.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Veel praktische kennis en tijd voor het bespreken van eigen ervaringen. De menselijke aanpak van de trainer was erg nuttig.

Beste Jarno,
We gaan aan de slag met je opmerkingen over de enigszins onduidelijke onderwerpen van de training.
Bedankt voor je deelname aan de cursus en goed te lezen dat je de menselijke...
Beste Jarno,
Bedankt voor je deelname aan de cursus en goed te lezen dat je de menselijke aanpak van de trainer als nuttig en goed hebt ervaren.

Riaaz Kariem

Altijd goed om de punten van aandacht te herhalen, aangaande veiligheid en wetgeving.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Nadruk op persoonlijke veiligheid.

Beste Riaaz,
Beste Riaaz,
Veiligheid gaat inderdaad boven alles en het is goed te lezen dat hier ook de nadruk opgelegd is tijdens de cursus. Bedankt voor je deelname en je positieve reactie.

Hetty van Gent

Cursus Preventiemedewerker

Compact, praktisch

Beste Hetty,
Goed te lezen dat onze cursus compact en praktisch is. Veel succes met het uitvoeren van de opgedane kennis. Bedankt voor je positieve reactie.

Burak

Zeer leerzaam. Vriendelijke man

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Complete cursus was een succes

Beste Burak,
Wat fijn dat je de cursus als een succes ervaren hebt. Veel plezier met het uitvoeren van je opgedane kennis en bedankt voor je deelname.

Vredenburg Installatietechniek

Kennis instructeur

Beste van der Veer,
Fijn om te lezen dat de instructeur zijn kennis goed kan overbrengen. Bedankt voor je deelname en je positieve reactie.

Hiab Benelux

Praktisch gegeven

Reactie V-Kam Education:

Bedankt voor deze positieve beoordeling, Gezinus. Fijn dat je de praktische insteek als positief hebt ervaren.

hiab beneluxe

Top

de inhoud

Beste Roland,
Goed om te lezen dat de inhoud je heeft aangesproken tijdens de training en je ons daardoor een goede beoordeling geeft. Succes om het toe te passen in de praktijk.
Hartelijke...
Beste Roland,

Norbert Csuka

Good

Online traning

Reactie V-Kam Education:

Dankjewel Norbert dat je ons aanbeveelt bij anderen en de online training positief ervaren hebt.

Bliston Packaging B.V.

Goede ervaring, ervaren trainer, goed georganiseerd, training was duidelijk goed te begrijpen

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Dat het een ervaren trainer is en die het duidelijk ook aan de hand van voorbeelden uitlegde en ook ons vragen stelde

Reactie V-Kam Education:

Bedankt voor deze terugkoppeling. Goed om te lezen dat de ervarenheid van de trainer en de voorbeelden er voor hebben gezorgd dat je weer veel nieuwe informatie hebt gekregen.
Hartelijke...