nvt

Goedendag,

dank je wel voor het mooie cijfer dat je ons geeft!

Succes in je rol!

Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Perivo

Alles op tijd en op de juiste plaats zoals afgesproken

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Het was een interessante cursus, een goede indruk gekregen hoe om te gaan met werken met een heftruck

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Mooi om te lezen dat het een interessante cursus was. Veel succes met het veilig rijden op je heftruck! Met vriendelijke groet, Annelies van der... Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Mooi om te lezen dat het een interessante cursus was. Veel succes met het veilig rijden op je heftruck! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

De cursus was goed te doen, mede door de relaxte instructeur. Hij stelde ons op t gemak door af en toe een grapje ertussendoor te gooien.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Dank je wel voor je feedback. Goed om te lezen dat je onze cursus als goed hebt ervaren. Mooi dat onze relaxte instructeur je op het gemak stelde. Succes met het geleerde! Met... Goedendag, Dank je wel voor je feedback. Goed om te lezen dat je onze cursus als goed hebt ervaren. Mooi dat onze relaxte instructeur je op het gemak stelde. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Goedendag,

Bedankt voor jouw feedback. Fijn om te lezen dat de cursus goed is.

Succes in je rol!

Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

V-Kam Education biedt tijdens de opleiding professionele ondersteuning vanaf het moment van inschrijven tot aan de laatste schooldag waardoor faciliteiten die vanzelfsprekend lijken (locatie, goede... V-Kam Education biedt tijdens de opleiding professionele ondersteuning vanaf het moment van inschrijven tot aan de laatste schooldag waardoor faciliteiten die vanzelfsprekend lijken (locatie, goede docenten, planning, lesmateriaal, etc.) goed geregeld zijn en niet hebben afgeleid van daar waar het uiteindelijk om draait, het opnemen van kennis en aanleren van vaardigheden.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

De cursus biedt handvaten om een integrale blik te ontwikkelen en kennis en vaardigheden op te doen op de gebieden kwaliteit, arbo en milieu. De deskundige docenten weten de lesstof op een dusdanig... De cursus biedt handvaten om een integrale blik te ontwikkelen en kennis en vaardigheden op te doen op de gebieden kwaliteit, arbo en milieu. De deskundige docenten weten de lesstof op een dusdanig praktische wijze over te brengen dat soms ingewikkelde materie tot de verbeelding spreekt en door te vertalen is naar de praktijk.

Reactie V-Kam Education:

Dag, bedankt voor jouw uitgebreide feedback! Mooi dat je onze professionele ondersteuning waardeert, waardoor jij niet wordt afgeleid van het opnemen van kennis en aanleren van... Dag, bedankt voor jouw uitgebreide feedback! Mooi dat je onze professionele ondersteuning waardeert, waardoor jij niet wordt afgeleid van het opnemen van kennis en aanleren van vaardigheden. Succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Roel Wouterse

In 2017 de opleiding KAM Coördinator en in 2019 de opleiding Middelbare Veiligheidskunde via V-Kam Education gevolgd

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Beide cursussen waren tot in de puntjes georganiseerd, een uitstekende locatie, bevlogen docenten die de liefde voor het vak weten over te brengen, een goede opbouw van het curriculum en... Beide cursussen waren tot in de puntjes georganiseerd, een uitstekende locatie, bevlogen docenten die de liefde voor het vak weten over te brengen, een goede opbouw van het curriculum en persoonlijke begeleiding.

Reactie V-Kam Education:

Dag Roel, dank je wel voor je mooie feedback. Leuk dat we opnieuw een opleiding voor je mochten verzorgen. Mooi dat je naast je MVK diploma nu ook het KAMCO diploma hebt gehaald. Succes in de... Dag Roel, dank je wel voor je mooie feedback. Leuk dat we opnieuw een opleiding voor je mochten verzorgen. Mooi dat je naast je MVK diploma nu ook het KAMCO diploma hebt gehaald. Succes in de praktijk! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Oerlemans Plastics BV

prima

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Bedankt voor jouw feedback. Goed om te lezen dat je de cursus als prima hebt ervaren. Wat kunnen we verder voor je doen om je nog meer tevreden te maken? :). Met vriendelijke... Goedendag, Bedankt voor jouw feedback. Goed om te lezen dat je de cursus als prima hebt ervaren. Wat kunnen we verder voor je doen om je nog meer tevreden te maken? :). Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Libra Cleantech Projects B.V.

Positief. Goede locatie en serieuze aanpak.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Positief. Zou wel wat meer diepgang willen.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Mooi om te lezen dat je positief bent, ook over de goede locatie en de serieuze aanpak. Je geeft aan wat meer diepgang te willen. We zijn bezig een... Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Mooi om te lezen dat je positief bent, ook over de goede locatie en de serieuze aanpak. Je geeft aan wat meer diepgang te willen. We zijn bezig een vervolg te ontwikkelen op de huidige KAM Coördinator opleiding. Wellicht is dat iets voor jou? Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Not satisfactory. One time my course had to be cancelled because of insufficient participants.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Very informative with some examples from real work experiences but could have incorporated more related audit examples with the leather industry.

Reactie V-Kam Education:

Hello, thank you for your feedback! We are sorry that your first course was canceled. Good luck in your role as an auditor. Kind regards, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam... Hello, thank you for your feedback! We are sorry that your first course was canceled. Good luck in your role as an auditor. Kind regards, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Goed, duidelijke informatie vooraf. Goede orgamisatie

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

De Lead auditor training ISO 9001 is een intensieve cursus, maar wordt op een interactieve gegeven, waardoor de dagen voorbij vliegen. Complimenten voor de docent.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Dank je wel voor jouw feedback. Goed om te lezen dat je duidelijke informatie vooraf krijgt en het goed georganiseerd is. Succes in je rol als lead auditor! Met vriendelijke... Goedendag, Dank je wel voor jouw feedback. Goed om te lezen dat je duidelijke informatie vooraf krijgt en het goed georganiseerd is. Succes in je rol als lead auditor! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.