Technische Universiteit Eindhoven

Snelle reactie na het inschrijven voor de cursus.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Goede presentatie van de cursusleider, alleen jammer dat er geen lesboeken aanwezig waren. 128 pagina's uitprinten is teveel.

Cono Kaasmakers G. van Haaren

Goed verzorgd.

Marcel van Keulen / Cargill cacao

Cursus keuren hijsmiddelen en klimmaterieel

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

was een leuke leerzame dag met een goede trainer.

CONO kaasmakers

Goed, snelle reactie en overzichtelijk

Heel leuk en duidelijk,

Polytex Environmental Inks BV

Is positief

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

De cursus was inhoudelijk prima, maar gezien de aantal deelnemers 3 mensen vind ik wel jammer. Ik had graag wat meer praktische ervaringen willen delen.

DPD Nederland

Goede en duidelijke uitleg

Goede en duidelijke uitleg

Goedendag,
dank je wel voor jouw feedback. Mooi dat alles goed en duidelijk uitgelegd is door onze trainer.
Succes in je rol!
met vriendelijke groet,
Annelies van der Linde-Van...
Goedendag,
Succes in je rol!
Annelies van der Linde-Van Zuthem, operationeel manager V-Kam Education.

De Jong Zuurmond Infrabeheer, Onderhoud & Services B.V.

Zeer duidelijke en gericht op onze werkzaamheden onderricht gehad, zeer kundige cursus leider.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

wederom de noodzaak van het veilig werken onder ogen gebracht bij de monteurs, voor zover dat al niet zo was.
prima uitleg van de behandelde situaties.

Dag,
Wat super dat je ons zo'n mooi cijfer geeft. Fijn om te lezen dat onze cursus zeer duidelijk en gericht op jullie werkzaamheden is.
Annelies van...

Kemira Botlek

Preventiemedewerkers training recent gedaan.
Structuur en communicatie voor en tijdens de cursus was prima.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Voor een virtual classroom cursus was gewoon prima te doen. Structuur, agenda, pauze, interacties waren goed gepland.

Dag,
bedankt voor jouw feedback. We worden blij van jouw cijfer. Goed om te lezen dat de structuur en communicatie voor en tijdens de cursus goed was. Fijn dat je aangeeft dat een virtual classroom cursus prima te doen is.
Succes in je rol

verbeek

Nette locatie's met goede trainers over het algemeen

Fijne training gevolgd bij heer lubbens over 3140 keurmeester

Dag,
bedankt voor jouw feedback. Fijn dat je aangeeft dat onze locaties netjes zijn en dat we trainen met goede trainers. Het compliment aan Stephan Luppens geven we door!
met...

Dornan Engineering

Professional and informative.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

First Aid course: Enjoyable, interesting and practical. The instructor enjoyed what he was doing, and made it fun and interactive.

Reactie V-Kam Education:

Thanks for your feedback. It is great that you experience that our course is professional and informative.
Good luck!
met vriendelijke groet,
Annelies van der Linde-Van Zuthem,...
Good luck!