Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Was goed geregeld voldoende lesmateriaal.

Quite Right

Prima training

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

gezellig, zeer informatief en kunnen oefenen in het praktijkgedeelte.

viking life saving equipment

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

was duidelijk en heel leerzaam

Elektromaani

Zeer nuttig

Goed georganiseerd

Duidelijk cursus.

Reactie V-Kam Education:

Dag, bedankt dat je de moeite hebt genomen de review in te vullen. Fijn dat de cursus duidelijk was. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel... Dag, bedankt dat je de moeite hebt genomen de review in te vullen. Fijn dat de cursus duidelijk was. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

De cursus zat goed in elkaar en was goed te volgen. Dat kwam mede door de trainer. Zij nam uitgebreid de tijd en koppelde feedback goed terug

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Bedankt voor jouw feedback. Wat een mooie cijfer! Fijn dat je onze cursus goed kon volgen en dat onze trainer feedback goed terug koppelde. Succes in de praktijk! Met... Goedendag, Bedankt voor jouw feedback. Wat een mooie cijfer! Fijn dat je onze cursus goed kon volgen en dat onze trainer feedback goed terug koppelde. Succes in de praktijk! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Aebi Schmidt Nederland BV

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Dank je wel voor jouw mooie cijfer. Goed om te lezen dat je een prima ervaring hebt met onze cursus. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde,... Goedendag, Dank je wel voor jouw mooie cijfer. Goed om te lezen dat je een prima ervaring hebt met onze cursus. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Louis de Vries Organisatiesysteem

Goede informatie en communicatie, heldere uitleg, prima docenten en een prettige sfeer tijdens de cursusdagen. Ook de voorzieningen op de locatie zoals catering waren uitstekend.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Duidelijke opbouw van de lesstof. Examen verdeeld over meerdere momenteel beviel ook goed. Zorgde voor rust in de groep. Afsluitend examen wordt op prettige manier gegeven.

Reactie V-Kam Education:

Dag Louis, dank je wel voor het prachtige cijfer. Goed om te lezen dat de informatie en communicatie vanuit ons goed is. Ook fijn dat je ervaren hebt dat er een duidelijke opbouw van de lesstof... Dag Louis, dank je wel voor het prachtige cijfer. Goed om te lezen dat de informatie en communicatie vanuit ons goed is. Ook fijn dat je ervaren hebt dat er een duidelijke opbouw van de lesstof is. Succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.