Goedendag,

Bedankt voor jouw feedback. Fijn om te lezen dat de cursus goed is.

Succes in je rol!

Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

V-Kam Education biedt tijdens de opleiding professionele ondersteuning vanaf het moment van inschrijven tot aan de laatste schooldag waardoor faciliteiten die vanzelfsprekend lijken (locatie, goede... V-Kam Education biedt tijdens de opleiding professionele ondersteuning vanaf het moment van inschrijven tot aan de laatste schooldag waardoor faciliteiten die vanzelfsprekend lijken (locatie, goede docenten, planning, lesmateriaal, etc.) goed geregeld zijn en niet hebben afgeleid van daar waar het uiteindelijk om draait, het opnemen van kennis en aanleren van vaardigheden.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

De cursus biedt handvaten om een integrale blik te ontwikkelen en kennis en vaardigheden op te doen op de gebieden kwaliteit, arbo en milieu. De deskundige docenten weten de lesstof op een dusdanig... De cursus biedt handvaten om een integrale blik te ontwikkelen en kennis en vaardigheden op te doen op de gebieden kwaliteit, arbo en milieu. De deskundige docenten weten de lesstof op een dusdanig praktische wijze over te brengen dat soms ingewikkelde materie tot de verbeelding spreekt en door te vertalen is naar de praktijk.

Reactie V-Kam Education:

Dag, bedankt voor jouw uitgebreide feedback! Mooi dat je onze professionele ondersteuning waardeert, waardoor jij niet wordt afgeleid van het opnemen van kennis en aanleren van... Dag, bedankt voor jouw uitgebreide feedback! Mooi dat je onze professionele ondersteuning waardeert, waardoor jij niet wordt afgeleid van het opnemen van kennis en aanleren van vaardigheden. Succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Roel Wouterse

In 2017 de opleiding KAM Coördinator en in 2019 de opleiding Middelbare Veiligheidskunde via V-Kam Education gevolgd

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Beide cursussen waren tot in de puntjes georganiseerd, een uitstekende locatie, bevlogen docenten die de liefde voor het vak weten over te brengen, een goede opbouw van het curriculum en... Beide cursussen waren tot in de puntjes georganiseerd, een uitstekende locatie, bevlogen docenten die de liefde voor het vak weten over te brengen, een goede opbouw van het curriculum en persoonlijke begeleiding.

Reactie V-Kam Education:

Dag Roel, dank je wel voor je mooie feedback. Leuk dat we opnieuw een opleiding voor je mochten verzorgen. Mooi dat je naast je MVK diploma nu ook het KAMCO diploma hebt gehaald. Succes in de... Dag Roel, dank je wel voor je mooie feedback. Leuk dat we opnieuw een opleiding voor je mochten verzorgen. Mooi dat je naast je MVK diploma nu ook het KAMCO diploma hebt gehaald. Succes in de praktijk! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Oerlemans Plastics BV

prima

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Bedankt voor jouw feedback. Goed om te lezen dat je de cursus als prima hebt ervaren. Wat kunnen we verder voor je doen om je nog meer tevreden te maken? :). Met vriendelijke... Goedendag, Bedankt voor jouw feedback. Goed om te lezen dat je de cursus als prima hebt ervaren. Wat kunnen we verder voor je doen om je nog meer tevreden te maken? :). Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Libra Cleantech Projects B.V.

Positief. Goede locatie en serieuze aanpak.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Positief. Zou wel wat meer diepgang willen.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Mooi om te lezen dat je positief bent, ook over de goede locatie en de serieuze aanpak. Je geeft aan wat meer diepgang te willen. We zijn bezig een... Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Mooi om te lezen dat je positief bent, ook over de goede locatie en de serieuze aanpak. Je geeft aan wat meer diepgang te willen. We zijn bezig een vervolg te ontwikkelen op de huidige KAM Coördinator opleiding. Wellicht is dat iets voor jou? Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Not satisfactory. One time my course had to be cancelled because of insufficient participants.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Very informative with some examples from real work experiences but could have incorporated more related audit examples with the leather industry.

Reactie V-Kam Education:

Hello, thank you for your feedback! We are sorry that your first course was canceled. Good luck in your role as an auditor. Kind regards, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam... Hello, thank you for your feedback! We are sorry that your first course was canceled. Good luck in your role as an auditor. Kind regards, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Goed, duidelijke informatie vooraf. Goede orgamisatie

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

De Lead auditor training ISO 9001 is een intensieve cursus, maar wordt op een interactieve gegeven, waardoor de dagen voorbij vliegen. Complimenten voor de docent.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Dank je wel voor jouw feedback. Goed om te lezen dat je duidelijke informatie vooraf krijgt en het goed georganiseerd is. Succes in je rol als lead auditor! Met vriendelijke... Goedendag, Dank je wel voor jouw feedback. Goed om te lezen dat je duidelijke informatie vooraf krijgt en het goed georganiseerd is. Succes in je rol als lead auditor! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Vladimir Terziev

Geweldige docent, mooie en rustige gebouw. Gewoon perfecte sfeer voor leren. Veel voorbeelden gezien veel oefening gedaan.
Ik ben persoonlijk heel blij met onze docent omdat hij had gelijk...
Ik ben persoonlijk heel blij met onze docent omdat hij had gelijk extra aandacht aan mij gegeven (Omdat ik heb een Bulgaarse nationaliteit en hij wilde zeker zijn dat ik hem goed begrijp.)

Reactie V-Kam Education:

Goedendag Vladimir, dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat het een perfecte sfeer was voor leren. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam... Goedendag Vladimir, dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat het een perfecte sfeer was voor leren. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Jeroen van Kralingen -Jumbo

Was de eerste ervaring met V-Kam education en was positief verrast.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Gevolgde cursus was duidelijk gegeven, net les materiaal, nette presentatie maar vooral een docent die de hele groep duidelijk en op een leuke manier de lesstof bij wilde brengen en daar ook goed in... Gevolgde cursus was duidelijk gegeven, net les materiaal, nette presentatie maar vooral een docent die de hele groep duidelijk en op een leuke manier de lesstof bij wilde brengen en daar ook goed in slaagde.

Reactie V-Kam Education:

Dag Jeroen, Leuk dat je ons feedback geeft. Fijn dat je de eerste ervaring ook positief verrast bent. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel... Dag Jeroen, Leuk dat je ons feedback geeft. Fijn dat je de eerste ervaring ook positief verrast bent. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Bosman

Het was een fijne en duidelijke training op goed niveau bij ons op locatie door een prettige trainer met duidelijk verstand van zaken. Ze kon alle informatie helder aan onze cursisten overbrengen.

Reactie V-Kam Education:

Dag, bedankt voor het delen van jouw feedback. Goed om te lezen dat onze trainer duidelijk verstand van zaken had en alle informatie helder aan de cursisten heeft overgebracht. Succes met het... Dag, bedankt voor het delen van jouw feedback. Goed om te lezen dat onze trainer duidelijk verstand van zaken had en alle informatie helder aan de cursisten heeft overgebracht. Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.