Dave van wezel

Zeer leerzaam

Hunter Douglas

Mijn ervaring was prima, lesmatriaal zag er goed uit en is zo geschreven dat het goed leesbaar en te begrijpen is.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

de cursusleidster heeft het goed gedaan ging prima om met de aanwezige kennis waardoor het geen herhaling van stof was.

Goedendag,

Dank je wel voor je mooie feedback. We worden blij als klanten ons het cijfer 10 geven!
Goed om te lezen dat het lesmateriaal er goed uit ziet, goed leesbaar en te begrijpen is.
Mooi dat onze trainer het goed heeft gedaan, zodat je geen herhaling van stof hebt ervaren.

Succes in je rol!

Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Volgen van cursus intern auditen

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Positief. Interactief en goede feedback op vragen.

Goedemorgen,

Dank je wel voor jouw feedback. Mooi dat je de cursus interactief vond en dat er van onze trainer goede feedback kwam op vragen.

Succes met het geleerde!

Zie gevolgde cursus

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Mijn ervaring was positief. Cursusleider noemde veel voorbeelden, het was interactief en ruimte om te oefenen.

Goedendag,

dank je wel voor jouw feedback. Mooi om te lezen dat je ervaring positief was.

NGSM BV

Training werd gegeven door DNV-GL

Intensief en heel goed

Prettig in het contact, informeel, laagdrempelig maar zeker professioneel.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

- De combinatie van de theorie en parktijk was goed en leerzaam.
- Een fijne trainer die op een prettige manier kennis overbracht, meedacht, tips gaf en begeleide bij de rollenspellen.
- De trainer wist een veilige en goede sfeer te creëren om met- en van elkaar te leren.

Goedendag,

dank je wel dat je de moeite neemt deze mooie feedback met ons te delen. Mooi dat onze trainer op een prettige manier kennis overbracht en meedacht.

Succes in je rol!

Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Zeer kundig goede uitleg en veel informatie en duidelijk een persoon uit de praktijk

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

informatief en je werd er bij betrokken

Goedendag,

Heel erg bedankt voor jouw mooie feedback. Wat fijn om te lezen dat onze uitleg zeer kundig en goed was en je ook betrokken werd bij de les.

Stefan Steegstra

Heel goed.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Er wordt rustig de tijd genomen om over een onderwerp te praten.
Duidelijkheid.

Dag Stefan,

dank je wel voor jouw mooie feedback. Goed om te lezen dat er rustig de tijd werd genomen om over een onderwerp te praten.

Roland Prins medewerker Buko Zwolle

Ik heb via Buko een heftruck opleiding bij jullie gevolgd op de locatie Buko Assen, vantevoren was het duidelijk dat je het lesboek goed moest leren en de opleider vond ik ook prima echt to the point.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Ik vond de cursus prima de trainer gaf prima les en alles was goed verzorgd duidelijk in de uitleg en duidelijk voor het examen

Beste Roland,
dank je wel voor je positieve feedback. We zijn blij om te lezen dat alle duidelijk was en onze trainer prima les gaf. Een mooi compliment van jou dat we als opleider echt to the point zijn!

Succes in je functie als heftruckchauffeur.

RDP Services

Mijn ervaring is zeer positief, een duidelijke manier van lesgeven mogen ervaren waarbij de behandelde stof prima overkwam. Lerares had een prettige manier van lesgeven. Ook de lunch was goed...

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Heb een goede ervaring overgehouden aan de gevolgde opleiding.

Goedendag,

super bedankt voor je mooie review! Wat fijn dat je ervaring zeer positief is, zowel het lesgeven van onze trainster als de hoge kwaliteit van de lunch.