Organisatie en administratieve afwikkeling verloopt volgens mij prima. Als ik mijn certificaat in bezit heb, is het helemaal goed.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Cursus was erg leuk en leerzaam. Groot gevoel van samenhorigheid in de groep. Daarnaast waren de lessen interactief waardoor de dagen voorbij vlogen. Zeker inspiratie voor verdere educatie.

H.L.Tragter/Vredenburg Installatietechniek

Snelle en accurate informatie (zowel telefonisch als per email).
Prettig contact.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Docent weet waar hij over praat en plezierig in de omgang. Veel praktijksituaties nagebootst en feedback gekregen.

Goedendag,

bedankt dat je de moeite hebt genomen ons van feedback te voorzien.
Fijn dat je snelle en accurate informatie hebt ontvangen.

Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Helemaal super. Duidelijk en snel antwoord bij informatie aanvraag over de cursus en bij het inschrijven voor een cursus.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

De docent heeft duidelijk veel werk ervaring en bezit de eigenschappen om de leerstof in 1 goed verhaal over te laten komen. Ook was er genoeg ruimte om vragen te stellen, ook als zaken lastig werden bevonden wilde de docent dit nogmaals uitgebreid uitleggen. Ik zelf had weinig werk ervaring in het veld, maar uiteindelijk kon ik de cursus goed volgen.

Goedendag,

dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat je de cursus als helemaal super waardeert.

Soraja Zijderveld MRC Holland

Goed! Goed communicatie, goed lesmateriaal

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Super! Goede training, Kees was een erg prettige trainer. Locatie in Utrecht was ook super.

Dag Soraja,

bedankt voor jouw feedback. Mooi dat je onze training waardeert. Het compliment voor onze trainer Kees geven we graag aan hem door.

Mark Kalle, snijpunt BV

Prima locatie, goed geregeld. Uitstekende lunch. Alleen overlast van cursuslokaal naast ons

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Prima cursus. Helder en duidelijk uitgelegd door een uitstekende docent

Dag Mark,

bedankt voor jouw feedback. Fijn om te lezen dat alles goed was geregeld. Vervelend dat je overlast hebt ervaren; ik ga dit bespreken met onze lokatie hoe we dit kunnen voorkomen.

Ruud van Akker

Mooie en functionele locatie waar les wordt gegeven, met de juiste multimedia apparatuur , goed bereikbaar met de auto, en parkeren met uitrijkaart prima geregeld. wat ook niet vergeten mag worden,...

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

positief, de geleverde documentatie was up to date, de docent wist waar hij het over had, en was ter zake kundig. De cursus bestond uit veel interactie met de zowel de cursusgroep als de docent waardoor de les levendig bleef en het geen saaie theorie lessen werden. daarbij is het onderdeel het portaal waar je kan inloggen een bron van informatie waar ik met grote regelmaat nog wat op terugzoek

Dag Ruud,

dank je wel voor je mooie feedback en cijfer: daar zijn we erg blij mee.
Goed om te lezen dat je ervaringen positief zijn en je ons online portal met veel naslagwerk waardeert.

THUIS met zorg zaanstreek

Training gevolgd deze was goed. Zaken eromheen goed geregeld

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

prima dag wel intensief. zeek praktisch en goed met oefeningen

Goedendag,

dank je wel voor jouw mooie feedback. Goed om te lezen dat je ervaren hebt dat de zaken om onze cursus goed geregeld zijn.

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Dankzij deze cursus ben ik een ervaring rijker geworden

Goedendag,

Bedankt dat je de moeite neemt ons feedback te geven. Goed om te lezen dat je zeer tevreden bent en een ervaring rijker bent geworden.
Daar doen we het voor!

Succes!

Angela van Bemmelen

Goede communicatie, locaties in de buurt

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

goede cursus leider, goede werkervaring, mooie uitgewerkte cursusmateriaal

Dag Angela,

Dank je wel voor jouw feedback en het mooie cijfer! Super. FIjn dat je een goede cursusleider had en dat je het cursusmateriaal mooi uitgewerkt vindt.

Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Ik heb goee ervaringen met V-Kam. Kreeg tijdig de informatie toegestuurd en ook netjes herinneringen over de te volgen cursus.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Zeer informatief, goede cursus door actief deelnemers erbij te betrekken.

Dag,

dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat je goede ervaringen met ons hebt.