NCK

Prima afstemming. Duidelijk en in overeenstemming met de gemaakte afspraken.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Boeiende en inspirerende cursus met goede mix tussen theorie en praktijk. De cursus leider beschikte over voldoende theoretische kennis en maakte met zijn praktijk ervaring een goede koppeling.

J.Burgers

Prima informatie

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

De cursus is heel laagdrempelig en degene die de cursus gaf heeft het goed uitgelegd

Goedendag,
bedankt voor jouw feedback. Wat een mooi cijfer.
Goed om te lezen dat de cursus laagdrempelig is en onze trainer het goed uitlegt.
Met vriendelijke...
Goedendag,
bedankt voor jouw feedback. Wat een mooi cijfer.
Succes!
Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Janet van der Ploeg / Zorgfocuz BV

Prima, duidelijke website en na reservering voldoende voorlichting voorafgaand aan de cursusdag.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Positief: fijn dat het een kleine groep is, dat houdt het overzichtelijk. Wat ik wel jammer vond is dat het zo divers is waardoor er toch best veel tijd werd gespendeerd aan zaken die voor mij en... Positief: fijn dat het een kleine groep is, dat houdt het overzichtelijk. Wat ik wel jammer vond is dat het zo divers is waardoor er toch best veel tijd werd gespendeerd aan zaken die voor mij en mijn werkgever niet relevant zijn (bijv. ongevallen met een heftruck). Voorstel zou zijn om de deelnemers per cursusmoment wat meer bij elkaar aan te laten sluiten.

Dag Janet,
dank je wel voor feedback. Goed om te lezen dat onze website duidelijk is en je voldoende voorlichting vooraf hebt gekregen.
Bedankt voor jouw verbetertip om de deelnemers wat...
Dag Janet,
Bedankt voor jouw verbetertip om de deelnemers wat meer bij elkaar aan te laten sluiten.
Succes in je rol!

Royal Steensma Franeker

Heb een goed gevoel bij de cursus

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

De opgedane kennis is weer aangescherpt

Dag,
fijn dat je ons feedback wilt geven.
Mooi om te lezen dat je een goed gevoel hebt bij onze cursus.
Succes!
Ook van jou hebben we het evaluatieformulier nodig. Vul direct na...
Dag,
fijn dat je ons feedback wilt geven.
Mooi om te lezen dat je een goed gevoel hebt bij onze cursus.
Succes!
Ook van jou hebben we het evaluatieformulier nodig. Vul direct na afloop van de training jouw evaluatieformulier in op: www.v-kam.nl/evaluatie-trainer.

Hansketien

Beste, zeer goed!
Behulpzaam, goed personeel, juiste info, denken mee!

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Hoe de cursus geven werd door deze docent was wat minder bruikbaar voor de zelfstandig ondernemer. Het overzicht van de onderwerpen werd niet heel helder. Mogelijk was deze wel geschikter voor... Hoe de cursus geven werd door deze docent was wat minder bruikbaar voor de zelfstandig ondernemer. Het overzicht van de onderwerpen werd niet heel helder. Mogelijk was deze wel geschikter voor personeelsleden dan voor ondernemers die de preventiemedewerker een plek moeten gaan geven. Mijn bedrijfstak was ook specifiek; zorgboerderij en een geitenhouderij.

Ook liep het geheel nog al uit waardoor er meerdere onderwerpen niet aanbod kwamen.

De portal en het naslagwerk evenals de nazorg en vraagbaak achteraf heb ik als zeer goed ervaren

Goedendag,
Dank je wel voor jouw feedback. Waardevol dat we elkaar hierover uitgebreid gesproken hebben.

Goedendag,

Zoals afgesproken bel je ons als je ergens tegen aanloopt in de praktijk, zodat wij of onze trainer je gericht met je specifieke vraag verder kunnen helpen.
Succes met je BHV basiscursus bij ons binnenkort!
Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

B&A Services te Houten

Positieve ervaring.

Zeer praktijkgerichte uitleg.

Goedendag,
Fijn dat je ons feedback wilt geven en een mooi cijfer!
Goed om te lezen dat je zeer praktijkgerichte uitleg hebt ontvangen.
Succes met het geleerde!
Met vriendelijke...
Goedendag,
Fijn dat je ons feedback wilt geven en een mooi cijfer!
Goed om te lezen dat je zeer praktijkgerichte uitleg hebt ontvangen.
Succes met het geleerde!

Robert Wintersteijn B&A services

Duidelijke communicatie over de training qua lokatie en tijdstip

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

zeer goede cursus, dit heeft veel duidelijk gemaakt, we hebben nog een flinke berg werk te verzetten.

Goedemiddag Robert,
bedankt voor jouw feedback. We worden blij van een mooi cijfer!
Fijn dat communicatie over de training duidelijk is.
Heel veel succes met de flinke berg werk!
Met...
Goedemiddag Robert,
bedankt voor jouw feedback. We worden blij van een mooi cijfer!
Fijn dat communicatie over de training duidelijk is.
Heel veel succes met de flinke berg werk!

TMO

Prima cursus, wel voor beginnende preventie-medewerkers. Ik vond de introductie van de medewerkers wat lang. Wat mij betreft had de cursus wat sneller en korter gekund. Ik dacht dat ik weinig wist,... Prima cursus, wel voor beginnende preventie-medewerkers. Ik vond de introductie van de medewerkers wat lang. Wat mij betreft had de cursus wat sneller en korter gekund. Ik dacht dat ik weinig wist, maar ik wist eigenlijk al best veel, vandaar mijn opmerking dat ik de opleiding echt voor starters vind. Docent goed, kundig en enthousiast. Toch een aanrader.

zie hierboven

Onetrail

Prima, duidelijke communicaties

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

cursus die door BHV.nl gegeven is was goed met kundige docenten

Goedendag,
dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat de cursus prima is met duidelijke communicatie.
Succes als BHV-er!
Ook van jou hebben we het evaluatieformulier nodig. Vul direct na...
Succes als BHV-er!

Mainfreight

Goed geregeld.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Veel persoonlijke voorbeelden. De presentatie was minder gestructureerd, we sprongen van het ene onderdeel naar het andere, om vervolgens weer terug te gaan naar het een. De opbouw had voor mij... Veel persoonlijke voorbeelden. De presentatie was minder gestructureerd, we sprongen van het ene onderdeel naar het andere, om vervolgens weer terug te gaan naar het een. De opbouw had voor mij daarom beter gekund.

Dag Britt,
dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat de cursus goed geregeld is.
Je opmerking over de structuur en de opbouw van de presentatie ga ik met de trainer bespreken.
Succes in...
Dag Britt,
dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat de cursus goed geregeld is.
Succes in je rol!