908 Reviews

10/10

Duidelijk en helder, goede ervaring.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Onwijs interessante opleiding met een goede begeleider.

Reactie V-Kam Education:

Goedemiddag, dank je wel voor jouw feedback. Wat een mooi cijfer geef je ons! Fijn om te lezen dat het voor jou een onwijs interessante opleiding was. Succes! Met vriendelijke... Goedemiddag, dank je wel voor jouw feedback. Wat een mooi cijfer geef je ons! Fijn om te lezen dat het voor jou een onwijs interessante opleiding was. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Cleaning Control

9/10

Mijn ervaring met V-Kam Education is bijzonder prettig. Korte lijnen, vlotte reactie op mail.

Bij V-Kam Education heb ik de cursus HACCP online gevolgd. De lessen worden ondersteund door videoanimaties, welke helder en goed te volgen zijn. Ik ben zeer tevreden over de opleiding en ook het... Bij V-Kam Education heb ik de cursus HACCP online gevolgd. De lessen worden ondersteund door videoanimaties, welke helder en goed te volgen zijn. Ik ben zeer tevreden over de opleiding en ook het contact is zeer goed.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Dank je wel voor jouw feedback. Goed om te lezen dat jouw ervaring met ons bijzonder prettig is. Fijn dat je ervaart dat we korte lijnen hebben en vlot reageren op e-mail van onze... Goedendag, Dank je wel voor jouw feedback. Goed om te lezen dat jouw ervaring met ons bijzonder prettig is. Fijn dat je ervaart dat we korte lijnen hebben en vlot reageren op e-mail van onze klanten. Succes met het geleerde in je HACCP cursus! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

7/10

Prima online cursussen

Had het idee dat niet alles behandeld werd in de lesstof.

Reactie V-Kam Education:

Goedemiddag, Bedankt voor jouw feedback. Fijn dat de online cursus prima was. Je geeft aan dat je het idee hebt dat niet alles behandeld werd. Wil je contact met mij opnemen (038-8200252),... Goedemiddag, Bedankt voor jouw feedback. Fijn dat de online cursus prima was. Je geeft aan dat je het idee hebt dat niet alles behandeld werd. Wil je contact met mij opnemen (038-8200252), zodat ik je verder kan helpen? Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Recreapark BV

9/10

Prima! heldere communicatie!

duidelijke leerzame cursus.prima uitleg!

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Daar zijn we blij mee. Fijn dat je een prima uitleg hebt ervaren. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager... Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Daar zijn we blij mee. Fijn dat je een prima uitleg hebt ervaren. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

8/10

Alles duidelijk

heel duidelijk

Reactie V-Kam Education:

Dag, bedankt voor jouw reactie en feedback. Mooi dat onze cursus heel duidelijk was! Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam... Dag, bedankt voor jouw reactie en feedback. Mooi dat onze cursus heel duidelijk was! Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

8/10

Goede cursus, veel van opgestoken

Enthousiaste leraar, op de manier daar waar tot de groep het nodig heeft, om ze mee te krijgen met wat hij wilt bereiken. Goede informatie en betrekt de groep goed bij de zaken die besproken worden.

Reactie V-Kam Education:

Goededag, dank je wel dat je de moeite hebt genomen ons feedback te geven. Goed om te lezen dat je veel van onze cursus hebt opgestoken. Fijn dat onze leraar enthousiast was. Succes in je... Goededag, dank je wel dat je de moeite hebt genomen ons feedback te geven. Goed om te lezen dat je veel van onze cursus hebt opgestoken. Fijn dat onze leraar enthousiast was. Succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Jack Dohmen / Andi Smart Print Solutions

10/10

Hele goede ervaring, veel geleerd deze dag