V-Kam Education

V-Kam Education Ook benieuwd naar feedback over de webshop V-Kam Education? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company575
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen V-Kam Education met 8.7/10. Gebaseerd op 575 ervaringen.

Veel geleerd in 1 dag.

Geen.

Prettig.

Voldoende (6/10)

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Had al enige kennis en toch weer op diversen items nieuws gehoord waar je (te) weing bij stilstaat

Meer aandacht hoe je een stappenplan makkelijk akn opstellen en vanuit welke punten

Goedemiddag,

hartelijk dank voor je feedback. Mooi om te lezen dat je nieuwe dingen hebt gehoord.
Wil je ons bellen of een mail sturen naar info@v-kam.nl, zodat we je kunnen helpen met een stappenplan?

Score voor V-Kam Education:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Leuk om ervaringen met diversen te delen cq te bespreken.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Fijne training, met voldoende mogelijkheden voor eigen inbreng en vragen. Veel informatie.

Ik zou het prettiger hebben gevonden als er tussen de trainingdagen een extra week zou zijn ingepland. Dan heb je wat meer tijd beschikbaar voor het huiswerk en om het geleerde in praktijk te brengen.

Goedemiddag,

hartelijk dank voor je feedback. Goed om te horen dat je voldoende mogelijkheden voor eigen inbreng en vragen hebt ervaren.

Dank je wel voor de tip om tussen de trainingsdagen een extra week in te plannen.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Alles is meer dan prima geregeld.

ForFarmers Zwolle
Goed (8/10)
ForFarmers Zwolle

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Deze cursus zo in nu uit mezelf nu niet snel gekozen hebben,omdat ik ik hier weinig tot niet mee te maken heb. De cursus op zich vond ik wel heel erg interessant. ik heb weer een aantal nieuwe dingen geleerd, waar ik misschien wel gebruik van kan maken als de rol van preventiemedewerker binnen ons bedrijf.

ik ben best wel goed te spreken . over de gevolgde cursus hoe wel ik er weinig raakvlakken mee had vond ik het wel de moeite waard om hem te volgen.

Locatie is top - eten was goed verzorgt

Goedemiddag,

Dank je wel voor je feedback, dat je ons als een mooie bedrijf ziet en een cursus voor herhaling vatbaar vindt.

We helpen je graag weer.

Score voor V-Kam Education:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Het is een mooi bedrijf . heb daar 2 leuke en leerzame cursussen mogen volgen . leuke en aardige docenten ..
echt voor herhaling vatbaar .

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

De docenten zijn zeer deskundig en willen je echt helpen. voor mij was het een zeer inspirerende dag waarin ik veel kennis heb opgedaan.

Dit is in de les ook gevraagd, alleen ik kan tot op de dag van vandaag niks bedenken. Dit komt omdat ik zonder verwachtingen aan deze cursus heb deelgenomen.

Goedemiddag,
Dank je wel voor het compliment dat je warm ontvangen bent.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik ben zeer warm ontvangen, voor mij was het de eerste keer dat ik met v-kam in aanraking kwam.

SIT Controls BV
Uitstekend (10/10)
SIT Controls BV

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

De dag van de KAM Coördinator was een inspirerende dag waar kennis weer werd opgefrist, gedeeld en praktijk situaties voorop stonden. Samen met collega's sparren over onze rol en op die manier van elkaar leren.
Ook de lesstof was interessant en de cursisten hadden inbreng in onderwerpen die ze graag behandeld zagen.

Zeer uitgebreid programma waardoor soms te weinig aandacht voor onderwerpen die voor vele cursisten wel zeer essentieel waren. Dit is ook gedeeld tijdens de cursus, misschien het programma zo opzetten dat er 1 onderwerp per Dag van de KAM Coördinator centraal staat en daar 2 uur voor inplannen. De overgebleven uurtjes kunnen dan worden gebruikt om andere onderwerpen te bespreken, delen of een opdracht uit te voeren.

Goedemiddag Wendy,
dank je wel voor je compliment en het waarderen van onze klantgerichtheid.
Het verbeterpunt van het programma gaan we aanpakken bij de volgende dag van de KAM Coördinator.

Score voor V-Kam Education:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Professionele organisatie die de cursist centraal zet. een stapje extra doet, verbinding zoekt, netwerken stimuleert en waar informatie delen wordt gezien als onderdeel van de cursussen. door deze instelling heeft v-kam bij mij een streepje voor, naast de cursus is er altijd de mogelijkheid om later vragen te stellen en extra tools te ontvangen. zeer klantgericht denken en doen!.

Jeannette Kolk / Fardem Packaging
Goed (8/10)
Jeannette Kolk / Fardem Packaging

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Positief, met als belangrijk punt dat er wordt tegemoet gekomen aan het onderdeel dat tijdens de cursus ontbrak. hiervoor wordt een aparte sessie ingepland.

Er waren vaak opdrachten die tijdens een korte koffiebreak uitgevoerd moesten worden. Dit liep niet altijd even vloeiend, doordat men het dan ook vaak over andere zaken heeft.

Goedemiddag Jeanette,
dank je wel voor je feedback. Een extra sessie gaan we inderdaad eind augustus plannen.
Bij de volgende Dag van de KAM Coördinator plannen we meer tijd voor ontmoeting.

Score voor V-Kam Education:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Educatief, veel feedback en interactieve sessies.

Gerard Beijers
Gerard Beijers

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Plezierige cursus door deskundige cursusleider

Goedemiddag Gerard,
dank je wel voor je positieve feedback. Fijn dat deze cursus geheel voldoet aan je verwachtingen.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Duidelijk aanbod, prima service, voldoet geheel aan verwachting.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Ik heb de eendaagse interne audit cursus gevolgd in Amsterdam. Ik vind dat er veel informatie is gegeven door een ervaren cursusleider. Bij een volgende cursus kijk ik eerst of V-Kam deze ook geeft.

Wellicht zou een praktijk onderdeel zoals het bijwonen van een interne audit zeer waardevol zijn. Ik ben mij er echter van bewust dat dit moeilijk te organiseren is waardoor de kosten ook weer flink zullen stijgen (drempel om deze cursus te volgen zal dan ook omhoog gaan). Wat ik zeker wel graag zou willen zien is dat de cursusmap met informatie en casus eerder toegestuurd gaat worden aan de cursist zodat deze map met informatie voor de cursus doorgenomen kan worden. Ik denk dat er dan nog veel meer uit deze cursus gehaald kan worden.

Goedemiddag!

Wat fijn dat je een volgende cursus weer bij ons wilt volgen. Alvast welkom!

Dank je wel voor je verbetersuggesties!
Hoe kan ik je op dit moment verder helpen?

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Zeer goed. zie hieronder.

Laura
Laura

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Goede duidelijke heldere communicatie, fijne docent die ook de tijd voor je neemt en zelfs de lunch was uitstekend verzorgd.

Geen verbeterpunten, ga vooral zo door!

Goedemorgen Laura,
Dank je wel voor je positieve terugkoppeling. Goed om te lezen dat je onze communicatie als duidelijk en helder ervaart. Het compliment voor de trainer geven we aan hem door.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Keuze uit diverse opleidingen en data, locatie utrecht erg goed verzorgd, fijne docent voor preventiemedewerker. aanmeldingen en communicatie verloopt vlot en overzichtelijk.

Bedrijfsinformatie

V-Kam Education® is al sinds 2001 actief als opleidingsinstituut in kwaliteitsmanagement, arbo & veiligheid, mvo & milieu en voedselveiligheid.

Missie

V-Kam Education wil uw medewerkers merkbaar efficiënter, veiliger en duurzamer laten werken.
Adres
Nijverheidstraat 17