VB

Duidelijke cursus Interne audit gevolgd

goede locatie
prima docente

Goedendag,

dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat je de locatie als goed hebt ervaren en de docente prima was.

Succes in je rol!

Zeer posititief
- Altijd correcte en snelle reacties op vragen
- Goede trainingen

Veel praktijk
Staan open voor suggesties van bedrijf zelf
Telkens komen er toch nieuwe zaken en aandachtspunten naar boven, wat BHV'ers alert houdt.

Goedendag,

Dank je wel voor jouw feedback. Mooi dat je het waardeert dat we altijd correct en snel op jouw vragen reageren.

Arjan van Dijk / Voortman Steel Construction BV

Fijne communicatie, goed opgezet programma betreffende opleidingen en daarbij het aanbod van de opleidingen. Een ander positief punt zijn de extra dagen die aangeboden worden in de zin van...

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

De opleiding, KAM-Coördinator, die ik mocht volgen heb ik als positief ervaren. Het is een brede opleiding, net als de rol van KAM-Coördinator, en dat is goed ingedeeld. Daarnaast zijn de trainers ervaren en komen uit de praktijk wat daardoor de opleiding praktisch wordt gehouden dmv praktijkvoorbeelden. Ook interactie tijdens de lesdagen was goed en daar werd ook de ruimte voor gegeven.

Goedemiddag Arjan,

Dank je wel voor je moeite om ons van feedback te voorzien. En mooie feedback!

Fijn om te lezen dat je onze KAM-Coördinator opleiding als positief hebt ervaren. En de extra lesdagen, zoals een Masterclas, als positief waardeert.

Tot ziens op vrijdag 16 november as. bij onze Masterclass bij de Vanenburg in Putten!

Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Communicatie met DNV.GL, wie de uitvoerder van de training was, is goed. Er is feedback gegeven vanuit de trainer terug en die is direct opgepakt. Ook de snelle communicatie en terugkoppeling voor...

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Alle belangrijke onderwerpen zijn aan bod gekomen en op een levendige manier verteld. Vantevoren benoemde leerdoelen zijn goed in de gaten gehouden en besproken.

Goedendag!

Dank je wel voor jouw uitgebreide en positieve review!

Mooi om te lezen dat je de communicatie goed vindt en dat alle belangrijke onderwerpen op een levendige manier aan bod zijn gekomen.

1 woord Super

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Ik heb een hoop geleerd en weet wat ik moet doen.

Goedendag!

Fijn zo'n positieve ervaring. Mooi dat je een hoop geleerd hebt en weet wat je moet doen!

Succes!

Ervaringsdeskundig!

Positief

Goedendag!

Fijn dat je positief bent over de ervaren trainer!

ForFarmers

Een profesionelecursus!
zeer waardevol!

Zeer tevreden!

Goedendag!

Dank je wel voor jouw lovende review!

Fijn dat je zeer tevreden bent en de cursus als waardevol hebt ervaren. Daar doen we het voor.

Heel goede cursus leidster

helder en bondig

Goedendag!

Dank je wel voor jouw beoordeling!
Fijn dat je de training als helder en bondig hebt ervaren. En ook dat je enthousiast bent over de cursus leidster!

Goed en goed verzorgd

Goedemiddag,

Goed om te horen dat de cursus goed verzorgd was.

We hebben elkaar telefonisch gesproken over je lage score. Dit heeft te maken met de verwachting die je had dat het inrichten van werkplekken en praktijkoefeningen hiervoor uitgebreid aan de orde zouden komen. Dit is zeker een onderdeel van de cursus, maar niet het hoofditem.

Je gaf verder aan tevreden te zijn over de trainer en zijn deskundigheid.

Veel succes in je rol!

Arjen Priem

Passende stof, waar een mooie training van gemaakt is. Afspraken nagekomen, en qua tijd ook goed.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Cursus was leerzaam en interessant. Trainer bracht het leuk, al was het wat van de hak op de tak. Prettig was wel de grote kennis van de trainer, hierdoor kwam op iedere vraag een antwoord. De training is zeker toepasbaar in de praktijk.

Goedendag Arjan,

Dank je wel voor jouw feedback. Goed om te lezen dat de cursus leerzaam en interessant is. Mooi dat je het prettig vond dat de trainer grote kennis van zaken had.

Veel succes in je rol!