Alfa Laval Benelux BV

Vlotte samenwerking

Beschrijf hier jouw ervaring met de gevolgde cursus

Ondanks Corona was het toch interactieve les

Erwin Groeneveld

Training die de verwachtingen overtreft

Beschrijf hier jouw ervaring met de gevolgde cursus

Waar we dachten aan een normtraining die ons kon helpen met de volgende stappen in de organisatie te kunnen maken, kregen we een training, inzicht en begeleiding die ons helpt de verandering en de... Waar we dachten aan een normtraining die ons kon helpen met de volgende stappen in de organisatie te kunnen maken, kregen we een training, inzicht en begeleiding die ons helpt de verandering en de awareness in de organisatie te starten. We hebben er zin in!

Qbuzz B.V.

De cursus is duidelijk en helder van opzet.
Inschrijving en administratief vervolg is helder.
De cursus is duidelijk en helder van opzet.
Inschrijving en administratief vervolg is helder.
Voor de cursus die ik heb gevolgd had V-Kam de verkeerde lesmaterialen toegestuurd aan de cursisten waar we bij toeval achter kwamen. Dat was wel een minpunt omdat de lesstof die je thuis kunt bestuderen niet helemaal overeenkwam met de stof tijdens de klassikale lessen.

Beschrijf hier jouw ervaring met de gevolgde cursus

De cursus werd gegeven door iemand die absoluut heel veel kennis van de praktijk én de theorie heeft.
Prettige manier van lesgeven waarbij voldoende persoonlijk aandacht is.
De docent weet...
Prettige manier van lesgeven waarbij voldoende persoonlijk aandacht is.
De docent weet zelf van de soms saaie onderwerpen tijdens de cursus een boeiend verhaal te maken. Deze manier van lesgeven geeft energie en heeft er bij mij toe geleid dat ik vervolgstudies wil gaan doen binnen het vakgebied.

Bjorn Visser / J.A. Meeder

Goede georganiseerd

Beschrijf hier jouw ervaring met de gevolgde cursus

Leerzaam, en sluit goed aan bij onze bedrijfssituatie

PRA

Oké

Eight Lakes

Goede organisatie met duidelijke communicatie

Beschrijf hier jouw ervaring met de gevolgde cursus

Zeer leuke cursus met een enorm leuke leraar

Rechtbank Den Haag, team kanton

Het aangeboden cursusmateriaal was duidelijk van inhoud.

Beschrijf hier jouw ervaring met de gevolgde cursus

Prettig gegeven cursus met compacte maar duidelijk gegeven informatie. Cursus werd goed geleid. Ik had al enige ervaring met het onderwerp en de gegeven informatie was goed van inhoud met... Prettig gegeven cursus met compacte maar duidelijk gegeven informatie. Cursus werd goed geleid. Ik had al enige ervaring met het onderwerp en de gegeven informatie was goed van inhoud met verhelderende nieuwe inzichten.

Reactie V-Kam Education:

Dag, dank je wel voor jouw feedback. Goed om te lezen dat onze cursus jou compacte en duidelijke informatie geeft. Mooi: nieuwe verhelderende inzichten.
Succes!
Met vriendelijke...
Succes!

Van Hagen Advies, Coördinatie en Opleiding

Mijn ervaring is redelijk

Beschrijf hier jouw ervaring met de gevolgde cursus

Cursus zoals ik hem heb gevolgt sluit goed aan bij mijn wensen. Qua organisatie is er eea te verbeteren

Reactie V-Kam Education:

Dag Jeffry, dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat onze cursus goed aansluit bij jouw wensen. Ik wil graag nog even verder met je doorpraten over jouw opmerking dat er qua organisatie een en... Dag Jeffry, dank je wel voor jouw feedback. Fijn dat onze cursus goed aansluit bij jouw wensen. Ik wil graag nog even verder met je doorpraten over jouw opmerking dat er qua organisatie een en ander te verbeteren is. Ik neem contact met je op volgende week.

Cynthia Louwaars

Een hele fijne ervaring en op een mooie, fijne, ideale uitgekozen locatie plaats gevonden

Beschrijf hier jouw ervaring met de gevolgde cursus

Was heel prettig en duidelijke uitleg van de cursusleider

Dag Cynthia,
bedankt voor jouw mooie feedback. Goed om te lezen dat je een fijne ervaring hebt. Compliment voor onze locatie gaan we zeker doorgeven!
Annelies...
Dag Cynthia,

Maaike Blom

Fijne cursus

Fijne cursus

Dag Maaike,
Dank je wel. Goed om te lezen dat je een fijne cursus hebt gehad bij ons.
Succes in je rol!
Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam...
Dag Maaike,
Dank je wel. Goed om te lezen dat je een fijne cursus hebt gehad bij ons.
Succes in je rol!