Goed geregeld

Leerzaam

Hans Janssen (Verkeersopleidingen Jan ter Beek BV.)

Ik kan niet anders zeggen dan dat de cursus goed verzorgd was. Met een fantastische lunch als klap op de vuurpijl. Zo goed verzorgd heb ik het nog niet meegemaakt.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Toen ik aan de cursus preventiemedewerker begon wist ik niet goed wat ik moest verwachten en of het me de tools zou geven om toegerust te zijn voor mijn nieuwe taak. Nou ik kan niet anders zeggen dan dat de cursus mij echt enorm geholpen heeft. Ik heb er echt heel veel aan gehad. De cursus was leuk en leerzaam. En ook helemaal interactief. Echt een aanrader. Fijne en goede docent ook. ik kan geen minpunten bedenken.

Inge

Goede en snelle reactie.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Veel afdwalingen van de materie. Daardoor te weinig tijd voor theorie / tips / leren van elkaar/trainer.
Nu lees ik de syllabus en zie dat veel meer toelichting had kunnen gebruiken.

Snooman

Alles verliep soepeltjes: aanmelding, toegang tot het portal, bereikbaarheid van de cursuslocatie

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Het was een goede inhoudelijke cursus met veel praktische informatie en een docent die het interactief maakte.

Goedendag,

Bedankt voor jouw feedback. Fijn dat alles soepeltjes verliep, zowel de toegang tot ons portal als de bereikbaarheid van de lokatie.

Succes met het geleerde!

Bouwbedrijf Van den Hengel BV

Prima!

Prima verzorgd.
Instructeur deed het heel leuk.
Leuke groep.

Zie ook evaluatieformulier welke ik ter plekke heb ingevuld.

Goedendag,

dank je wel voor jouw feedback. Mooi dat je ons laat weten dat de cursus prima verzorgd was en de instructeur het heel leuk deed.

INTOS

Het contact voorafgaande aan de cursus is zeer goed verlopen. De specifieke wensen vanuit ons zijn perfect aangevuld en toegepast. ik beveel V-kam zeer zeker aan en zal in de toekomst wederom zaken...

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

De cursus is uitermate goed bevallen en er zijn ook enkel positieve reacties op gekomen door onze collega`s.

Goedendag,

dank je wel voor je feedback: daar worden we blij van!

Mooi dat je ervaren hebt dat het contact vooraf zeer goed is verlopen en dat jullie specifieke wensen door ons perfect zijn aangevuld en toegepast.

Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Afgelopen maand audit training gehad.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

leuke informatieve interactieve cursus. leerzaam!

Goedendag,

dank je wel voor jouw feedback. Goed om te lezen dat je een leuke, informatieve en interactieve cursus hebt gehad, die ook leerzaam was.

Hoe kunnen we je verder helpen om van de 7 een hoger cijfer te maken? :).

Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Veel kennis opgedaan en zaken zijn verduidelijkt en concreet gemaakt voor de processen in onze business .
Positieve ervaring!

Goedemiddag,

dank je wel voor jouw feedback.
Mooi om te lezen dat je een positieve ervaring hebt en veel kennis hebt opgedaan.

Pentair Winterswijk

Het was een hele prettige samenwerking met V-Kam om tot een goede training, speciaal op maat gemaakt. We hebben gekozen voor een interne audit training, gericht op gedrag en methodiek van de...

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Cursus was erg positief; Interne audit trainingen hebben het risico om droge stof te zijn, maar de training zoals gegeven had hier zeker geen last van. Door te richten op een training in combinatie met oefenen in de praktijk, was de gehele dag volle enthousiasme van het team en alleen maar positieve berichten terug van de trainees.

Goedendag,

dank je wel voor het mooie cijfer, top!
Fijn dat jullie onze samenwerking als prettig ervaren.

Mooi dat de volle enthousiasme van het team de gehele dag.
Succes met de praktijk!

Alita de Haan / Hulpmiddelencentrum

De dienstverlening was heel prettig. Een snelle planning van de training, heldere communicatie en informatie ter voorbereiding, waardoor de deelnemers gemotiveerd en nieuwsgierig waren.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

We hebben veel (praktische en toepasbare) informatie gekregen over de ISO 13485 normbepaling. Op een prettige wijze hebben wel de materie leren kennen en vooral veel vertrouwen gekregen dat deze ISO-certificering positief afgerond kan worden. De trainer was vakkundig en wist veel van onze sector en kon daardoor goed inspelen op hele specifieke vragen.

Dag Alita,

dank je wel voor je uitgebreide en mooie feedback.
Fijn dat je onze dienstverlening als prettig ervaart. Goed om te lezen dat jullie veel vertrouwen hebben gekregen dat deze ISO-certificering positief afgerond kan worden.