RDP Services

Mijn ervaring is zeer positief, een duidelijke manier van lesgeven mogen ervaren waarbij de behandelde stof prima overkwam. Lerares had een prettige manier van lesgeven. Ook de lunch was goed...

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Heb een goede ervaring overgehouden aan de gevolgde opleiding.

Prima geregeld.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

fijn om alles weer een door te nemen en met andere cursisten te bespreken, het was een klein groepje, wat prettig werkte

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Leuke ervaring en goede leraar

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Was leuk om hem mee te maken vond het een leuke dag

A. de Man / ZONBOOG

Goed georganiseerd, goed gecommuniceerd.
Positief verrast door het enthousiasme en de organisatie en faciliteiten.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Ik kijk positief terug op de gevolgde cursus. Het was leuk dat het een relatief kleine maar vooral gemêleerde groep cursisten waren. Dit maakte het interactief en veelzijdig. De cursus werd gegeven door een zeer enthousiaste en gedreven cursusleider met veel kennis van zaken.
De opgedane kennis is praktisch toepasbaar in de praktijk.

Goedendag,

dank je wel voor jouw positieve feedback. We hebben hem met plezier gelezen. Wat fijn dat je positief verrast bent door het enthousiasme, de organisatie en de faciliteiten.

Heel veel succes met het geleerde!

Vitree

Vriendelijke en duidelijke docent

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Eigenlijk is één dagdeel te kort

Goedendag,

dank je wel voor jouw feedback. We gaan je compliment voor de vriendelijkheid en duidelijkheid aan onze docent doorgeven.

Veel succes in je rol!

Annelies van der Linde, Officemanager V-Kam Education.

Fijne trainingslocatie die goed te bereiken is met de auto en met het openbaarvervoer.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

De training was duidelijk en werdt in een goed tempo gegeven zodat het voor iedereen goed te volgen was.

Goedendag,

dank je wel voor jouw feedback. Goed om te horen dat de training duidelijk was en in een goed tempo werd gegeven. We zijn blij met het compliment over onze trainingslocatie. Goede bereikbaarheid is erg belangrijk voor onze cursisten.

Goedendag,

dank je wel voor je feedback. Mooi om te lezen dat je onze training als goed hebt ervaren.
Veel succes met het geleerde!

Ineke Dubelaar

We hebben goede uitleg en tips gekregen en de oefeningen die we gedaan hebben zijn heel nuttig.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Heel goed, ik word er zelfverzekerder van als het gaat om hulp te bieden bij een incident of calamiteit

Goedendag Ineke,

dank je wel voor jouw positieve feedback. Mooi om te lezen dat je goede uitleg en tips hebt gekregen.
Wat fijn dat je er zelfverzekerder van wordt in het bieden van hulp. Daar doen we het graag voor!

Stephan / Vermaire Breezand

Mijn ervaring met V-Kam Education is zeer positief. De cursus was erg leerzaam en alles rondom de cursus was goed geregeld.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

De cursus preventiemedewerker was zeer leerzaam. De interactie tussen de docent en de groep was goed en de opdrachten waren leerzaam.

Beste Stephan,

dank je wel voor jouw feedback. Goed om te lezen dat je onze cursus als zeer positief ervaart. Ook dat de cursus zeer leerzaam was.
Heel veel succes in jouw rol als Preventiemedewerker!