Duidelijk en helder, goede ervaring.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Onwijs interessante opleiding met een goede begeleider.

Reactie V-Kam Education:

Goedemiddag, dank je wel voor jouw feedback. Wat een mooi cijfer geef je ons! Fijn om te lezen dat het voor jou een onwijs interessante opleiding was. Succes! Met vriendelijke... Goedemiddag, dank je wel voor jouw feedback. Wat een mooi cijfer geef je ons! Fijn om te lezen dat het voor jou een onwijs interessante opleiding was. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Cleaning Control

Mijn ervaring met V-Kam Education is bijzonder prettig. Korte lijnen, vlotte reactie op mail.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Bij V-Kam Education heb ik de cursus HACCP online gevolgd. De lessen worden ondersteund door videoanimaties, welke helder en goed te volgen zijn. Ik ben zeer tevreden over de opleiding en ook het... Bij V-Kam Education heb ik de cursus HACCP online gevolgd. De lessen worden ondersteund door videoanimaties, welke helder en goed te volgen zijn. Ik ben zeer tevreden over de opleiding en ook het contact is zeer goed.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, Dank je wel voor jouw feedback. Goed om te lezen dat jouw ervaring met ons bijzonder prettig is. Fijn dat je ervaart dat we korte lijnen hebben en vlot reageren op e-mail van onze... Goedendag, Dank je wel voor jouw feedback. Goed om te lezen dat jouw ervaring met ons bijzonder prettig is. Fijn dat je ervaart dat we korte lijnen hebben en vlot reageren op e-mail van onze klanten. Succes met het geleerde in je HACCP cursus! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Prima online cursussen

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Had het idee dat niet alles behandeld werd in de lesstof.

Reactie V-Kam Education:

Goedemiddag, Bedankt voor jouw feedback. Fijn dat de online cursus prima was. Je geeft aan dat je het idee hebt dat niet alles behandeld werd. Wil je contact met mij opnemen (038-8200252),... Goedemiddag, Bedankt voor jouw feedback. Fijn dat de online cursus prima was. Je geeft aan dat je het idee hebt dat niet alles behandeld werd. Wil je contact met mij opnemen (038-8200252), zodat ik je verder kan helpen? Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Recreapark BV

Prima! heldere communicatie!

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

duidelijke leerzame cursus.prima uitleg!

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Daar zijn we blij mee. Fijn dat je een prima uitleg hebt ervaren. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager... Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Daar zijn we blij mee. Fijn dat je een prima uitleg hebt ervaren. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Alles duidelijk

heel duidelijk

Reactie V-Kam Education:

Dag, bedankt voor jouw reactie en feedback. Mooi dat onze cursus heel duidelijk was! Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam... Dag, bedankt voor jouw reactie en feedback. Mooi dat onze cursus heel duidelijk was! Succes met het geleerde! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Goede cursus, veel van opgestoken

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Enthousiaste leraar, op de manier daar waar tot de groep het nodig heeft, om ze mee te krijgen met wat hij wilt bereiken. Goede informatie en betrekt de groep goed bij de zaken die besproken worden.

Reactie V-Kam Education:

Goededag, dank je wel dat je de moeite hebt genomen ons feedback te geven. Goed om te lezen dat je veel van onze cursus hebt opgestoken. Fijn dat onze leraar enthousiast was. Succes in je... Goededag, dank je wel dat je de moeite hebt genomen ons feedback te geven. Goed om te lezen dat je veel van onze cursus hebt opgestoken. Fijn dat onze leraar enthousiast was. Succes in je rol! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Jack Dohmen / Andi Smart Print Solutions

Hele goede ervaring, veel geleerd deze dag

Duidelijke informatie

Reactie V-Kam Education:

Beste Jack, super bedankt voor de 10 die je ons geeft! Fijn dat je een hele goede ervaring hebt met onze cursus en veel geleerd hebt deze dag. Heel veel succes! Met vriendelijke... Beste Jack, super bedankt voor de 10 die je ons geeft! Fijn dat je een hele goede ervaring hebt met onze cursus en veel geleerd hebt deze dag. Heel veel succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Leerzaam

Reactie V-Kam Education:

Dag, top dat je ons van feedback wilt voorzien. Goed om te lezen dat jouw cursus goed en leerzaam was. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam... Dag, top dat je ons van feedback wilt voorzien. Goed om te lezen dat jouw cursus goed en leerzaam was. Succes! Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

ebm-papst Benelux B.V.

Goed, duidelijke informatie

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Goed, fijne trainster, duidelijke en heldere informatie.

Reactie V-Kam Education:

Dag, Super bedankt voor de 10 die je ons geeft! Fijn dat de cursus goed was en duidelijke informatie geeft. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam... Dag, Super bedankt voor de 10 die je ons geeft! Fijn dat de cursus goed was en duidelijke informatie geeft. Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Rijnboutt

Ik had niet verwacht dat er bij de cursus meerdere aanbieders waren. Wat ik miste of niet van tevoren wist. Dat wij geen materiaal om te schrijven hadden. Ook had ik geen materiaal om de les voor te... Ik had niet verwacht dat er bij de cursus meerdere aanbieders waren. Wat ik miste of niet van tevoren wist. Dat wij geen materiaal om te schrijven hadden. Ook had ik geen materiaal om de les voor te bereiden. Sommige hadden e-lesmateriaal en een toets te voorbereiding. Ik zou het fijn vinden lesmateriaal ook online ter beschikking te stellen.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Idem. De cursus was goed gegeven. Ik miste wel de goede voorbeelden van Lotus.

Reactie V-Kam Education:

Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Jammer dat je het lesmateriaal hebt gemist. Omdat het een herhalingscursus is (BHV) gaan we ervan uit dat onze cursisten het lesmateriaal van vorig... Goedendag, dank je wel voor jouw feedback. Jammer dat je het lesmateriaal hebt gemist. Omdat het een herhalingscursus is (BHV) gaan we ervan uit dat onze cursisten het lesmateriaal van vorig jaar nog hebben. Wil je contact met ons opnemen als we nog iets voor je kunnen doen? Met vriendelijke groet, Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.