Robert Louis VMI

Prima service en informatie

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Gedegen info, compleet en praktisch.

Edwin Brenkman / Tradinco Instrumenten-Apparaten B.V.

Mijn ervaring is goed.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Mijn ervaring met de gevolgde cursus was goed. Ik zou in de toekomst de voorkeur geven aan een klas waarin alle cursisten uit (ongeveer) dezelfde branche komen, zodat er wat dieper op vakspecifieke... Mijn ervaring met de gevolgde cursus was goed. Ik zou in de toekomst de voorkeur geven aan een klas waarin alle cursisten uit (ongeveer) dezelfde branche komen, zodat er wat dieper op vakspecifieke zaken ingegaan kan worden.

Joost de Rooij / Gemeente Utrecht

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Goede trainster, goed programma en fijne interactie door kleine groep

Dag Joost,
bedankt voor jouw feedback. Fijn dat je een goede trainer hebt gehad met een goed programma en dat de interactie fijn was.
Annelies van der...
Dag Joost,
Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.

Sportfondsen Leidschendam Voorburg B.V.

Ik ben op een snelle en kundige manier te woord gestaan en geholpen. Op mijn vagen kreeg ik snel en duidelijk antwoord.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Ik had nog nooit een online cursus gevolgd en ben positief verrast over de manier van werken en de cursus als geheel. Mijn doelen zijn meer dan behaald. De interactie tussen de cursisten onderling... Ik had nog nooit een online cursus gevolgd en ben positief verrast over de manier van werken en de cursus als geheel. Mijn doelen zijn meer dan behaald. De interactie tussen de cursisten onderling en de cursusleidster was uitstekend te noemen. De cursus was helder en er was voldoende ruimte voor iedereen om van elkaar te leren.

Reactie V-Kam Education:

Bedankt voor jouw feedback! Goed om te lezen dat je op een snelle en kundige manier te woorden bent gestaan en door ons geholpen bent.
Fijn dat je onze online cursus waardeert en positief...
Fijn dat je onze online cursus waardeert en positief verrast bent ook over de manier van werken. Succes in je rol!
Annelies van der Linde, Operationeel manager V-Kam Education.;

Ellis van Dam - Progeco Holland B.V.

Goede ervaring

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Persoonlijk. Fijn in een klein groepje

Dag Ellis,
dank je wel voor jouw feedback. Mooi dat je een goede ervaring hebt met onze cursus.
Succes in je rol!
Annelies van der Linde, Operationeel...
Dag Ellis,

SOC Nederland

Dag,
bedankt voor jouw reactie. FIjn dat onze cursus goed is.

Hoge school Utrecht

Goede ervaring en je word snel geholpen als je vragen hebt

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Alles werd goed uit gelegd en duidelijk voor gedaan en zeker er weer wat van op gestoken

Dag,
wat fijn dat je ons een reactie geeft. Goed om te lezen dat je een goede ervaring met onze cursus hebt en ook door ons snel wordt geholpen bij vragen.
Met vriendelijke...

Etienne van Dijke, SUEZ Water N.V

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Het was een online cursus. Een lange zit achter de pc. Verder een heel stuk wijzer geworden.

Dag Etienne,
bedankt voor jouw mooie cijfer. Belangrijk dat je onze online cursus zelf als zeer goed hebt ervaren. En dat je er wijzer van bent geworden.
Met...
Dag Etienne,

Ruben

Alles goed op orde

Duidelijke informatie

Dag Ruben,
bedankt voor jouw feedback. Fijn dat je duidelijke informatie hebt ontvangen.

Gipmans productie BV Hans Jacobs

De ervaringen met V-kam zijn naar tevredenheid. Alles is prima verzorgd, locatie, lunch, belangstelling in de mens, ook de mens achter de cursus. Les materiaal is actueel. Flexibel omgaan met de... De ervaringen met V-kam zijn naar tevredenheid. Alles is prima verzorgd, locatie, lunch, belangstelling in de mens, ook de mens achter de cursus. Les materiaal is actueel. Flexibel omgaan met de bijzondere situaties rondom Corona is voor iedereen van toepassing geweest.

Beschrijf hier uw ervaring over de gevolgde cursus

Mijn ervaring is zéér positief, het is verantwoord, vakkundig, vernieuwend en vooruitstrevend. Het sluit naadloos aan op onze kernwaarden.

Details om te verbeteren zijn natuurlijk ook te...

Details om te verbeteren zijn natuurlijk ook te benoemen. Een essentieel verschil tussen de docenten Tiemen en Antoine is dat Antoine de interactie opzoekt en Tiemen zijn eigen verhaal afdraait waarbij minder ruimte is om te sparren met elkaar.

Helaas is de afsluiting via Zoom verlopen, ik had graag de andere presentaties gezien en hier nog leermomenten uit willen halen.

Het was voor mij een persoonlijk leermoment om niet af te wijken van de koers van een docent, werk volgens zijn format en probeer niets nieuws.

Geweldig om in een divers gezelschap te zitten van bedrijven, hier zijn voor mij veel leermomenten uit voort gekomen.

Kortom DANK JE WEL ! voor de leermomenten.
Het uitvoeren en toepassen is nu aan mij.

Dag Hans,
dank je wel voor je uitgebreide feedback. Goed om te lezen hoe je de verschillende aspecten hebt ervaren. Bedankt ook voor de verbetertips!
Succes in je rol !
Met vriendelijke...