Bent u tevreden over de benadering /behandeling door uw arts?
Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u nogmaals voor V-Klinieken kiezen?
Hoe informatief was het consult?

Vanaf het eerste moment stelt iedereen je erg op je gemak. De sfeer is heel open en discreet. Na de eerste intake, was er voor mij tijd om na te denken. Daarna was de afspraak voor de ingreep snel... Vanaf het eerste moment stelt iedereen je erg op je gemak. De sfeer is heel open en discreet. Na de eerste intake, was er voor mij tijd om na te denken. Daarna was de afspraak voor de ingreep snel gemaakt. De ingreep zelf viel mee, het wordt goed verdoofd en je voelt er niks van. Het herstel was pittig, vooral de eerste dagen. Je merkt snel genoeg als je teveel hebt gedaan. Na 2 weken moest ik weer langs komen. Hier kan je al je vragen stellen en wordt je gerustgesteld dat het er ‘goed’ uitziet. Alle mensen van de V-klinieken zijn aardig, behulpzaam en je voelt je direct op je gemak.

Het personeel.

De ontvangst is goed.

Heel aardig personeel, werd goed naar je geluisterd en fijn advies gegeven. Wel jammer dat er geen voor en na foto's beschikbaar zijn van de operatie.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Fijn personeel wat goed luistert.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Prettig, voelde me gelijk op m'n gemak ondanks dat ik de operatie wel een spannende keuze vond.

Reactie V-Klinieken:

Wat fijn dat u de moeite heeft willen nemen een review te plaatsen.
Wat fijn dat u de moeite heeft willen nemen een review te plaatsen.
Wij kunnen ons goed voorstellen dat het prettig is om van tevoren foto's te kunnen zien van de ingreep. Gelukkig hebben wij Inmiddels van veel cliënten toestemming gekregen om hun foto's te gebruiken. Er staan foto's op onze website. Tijdens een consult kunnen wij meer foto's tonen van cliënten die liever niet zichtbaar willen zijn op de website.
Mocht u zelf uw voor- en na foto willen ontvangen dan horen wij het graag van u. Wij zullen deze vanuit een beveiligde omgeving naar u toesturen.

Hele goede ervaring, goede uitleg en prettig contact.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Men neemt echt de tijd voor je en zorgt er voor dat je ondanks je ongemakkelijkheid je toch prettig voelt.

Vriendelijke ontvangst

Positief

Toegankelijk, informatieverstrekking

Prettig

Goed geholpen en geïnformeerd

Luca Boonen

Ik was tamelijk nerveus, maar ben erg vriendelijk geholpen en werd volledig op mijn gemak gesteld. De informatie werd op een duidelijke manier uitgelegd en de behandeling is prettig verlopen.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Nette kliniek, vriendelijk personeel en duidelijke informatie. Tevens dat op zondag ook afspraken kunnen worden gemaakt, is zeer fijn.

Vriendelijk

Kliniek waarbij je je op je gemak voelt.

Kliniek waarbij je je op je gemak voelt.

Veel eerder had ik deze operatie moeten laten doen. Ik ben blij en voel mij zekerder. Een kleine, simpele ingreep waarbij ik maar een paar dagen last had. Het was eigenlijk wel appeltje eitje, met een eind resultaat die veel impact heeft op mijzelf. Raad het iedereen aan die er over twijfelt.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Fijn dat er alleen maar vrouwen werken.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Hartelijk en aardig ontvangst.

Laura

Mijn ervaring was top en het eind resultaat was conform mijn verwachting, hoewel, de behandeling zelf was pijnlijk.

Schoon, comfortabel, hoogt professioneel

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Perfecte ontvangst en vriendelijk vrouwen.

Vanaf het eerste moment dat ik door Dr. van den Broecke geholpen werd, voelde ik me meteen op mijn gemak. Ik schaamde mij heel erg en daarom wilde ik graag de labia correctie. Bij de kliniek waren... Vanaf het eerste moment dat ik door Dr. van den Broecke geholpen werd, voelde ik me meteen op mijn gemak. Ik schaamde mij heel erg en daarom wilde ik graag de labia correctie. Bij de kliniek waren ze hier erg begrijpend over en ik heb de behandeling als prettig ervaren.

Professioneel, empathisch, vriendelijk.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Dit heb ik als prettig ervaren, iedereen was heel vriendelijk.

Lisa

Zeer positief

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Uiterst professioneel, betrokken en klantgericht

Prettig