Zou u nogmaals voor V-Klinieken kiezen?
9.4/10
Hoe informatief was het consult?
9.2/10

163 Reviews

10/10

Een hele prettige ervaring! Met alle rust en respect wordt je voorgelicht en behandeld. Medewerkers nemen de tijd voor je en nemen je probleem serieus. Hierdoor voelt het niet ongemakkelijk wat een... Een hele prettige ervaring! Met alle rust en respect wordt je voorgelicht en behandeld. Medewerkers nemen de tijd voor je en nemen je probleem serieus. Hierdoor voelt het niet ongemakkelijk wat een hele grote opluchting was. Een jaar geleden ben ik geopereerd en ik ben erg blij met het resultaat. Schaamte en frustraties op dit vlak is geen onderdeel meer van mijn leven.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Professioneel en respectvol

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Netjes en vriendelijk

10/10

Na lange tijd had ik toch besloten om een afspraak te maken bij V kliniek. Tijdens het eerste telefoon gesprek/ consulting, werd ik al erg op mijn gemak gesteld en kreeg ik goede adviezen. Toen ik... Na lange tijd had ik toch besloten om een afspraak te maken bij V kliniek. Tijdens het eerste telefoon gesprek/ consulting, werd ik al erg op mijn gemak gesteld en kreeg ik goede adviezen. Toen ik mijn eerste intake had met Dr. Van Den Broecke kreeg ik eerlijk, persoonlijk en behulpzaam advies. Ik kon al snel mijn eerste afspraak maken en begon met het process. Desondanks ik een paar onmisbare complicaties kreeg werd ik buitengewoonlijk goed geholpen. Mijn tevredenheid stond boven aan en Dr. Van Den Broecke deed er alles voor om mijn gewenste resultaat te halen. Al in al heel erg tevreden met de hulp die ik kreeg en mijn keuze om deze ingreep te laten doen! Het was het zeker waard.

De service was heel persoonlijk, begripvol, buitengewoon goed. Ze gaan echt de "extra mile" om te zorgen dat de patient helemaal tevreden is.
Dr. Van den Broecke was erg professioneel, en wat...
Dr. Van den Broecke was erg professioneel, en wat ik heel fijn vond is dat ik eerlijk advies kreeg en op mijn gemak werd gesteld - wat belangrijk is in zo'n situatie.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Goed

10/10

Goede duidelijk uitleg, goede ervaring operatie, goede nazorg en bereikbaarheid en prachtig resultaat!!

Zie hier boven

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Prettig, vriendelijk

9/10

Heel goed

De kliniek ziet er erg professioneel uit
Medewerkers heel vriendelijk en stellen je erg op je gemak
Duidelijke informatie
Altijd de mogelijkheid om vragen te stellen / te bellen

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Goed

10/10

Super fijne ervaring.
Professionele hulpverlening. Netjes en schoon in de kliniek.

Sfeervol ingericht.
Vriendelijk en kundig personeel.
Dokter Haartsen is heel aardig en eerlijk over de behandeling.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Zeer vriendelijk.

10/10

Ik heb mijn ervaring met V-klinieken als positief ervaren. Ik voelde me serieus genomen, gerespecteerd. Ik heb duidelijke en heldere uitleg gekregen inclusief uitleg over risico’s.

Voor mij is het belangrijk geweest dat ik geen uitgebreide operatie nodig had, maar dat er een alternatief was voor mijn probleem. Dus het belangrijkste was geen intrusieve operatie, maar een... Voor mij is het belangrijk geweest dat ik geen uitgebreide operatie nodig had, maar dat er een alternatief was voor mijn probleem. Dus het belangrijkste was geen intrusieve operatie, maar een eenvoudig alternatief met goed resultaat!

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Vriendelijk.

Floor

10/10

Ik kwam hier voor een schaamlip correctie. Alles werd van te voren duidelijk uitgelegd. Tijdens de operatie wordt je erg op je gemaak gesteld. Ik ben blij met het resultaat ik zou deze kliniek zeker... Ik kwam hier voor een schaamlip correctie. Alles werd van te voren duidelijk uitgelegd. Tijdens de operatie wordt je erg op je gemaak gesteld. Ik ben blij met het resultaat ik zou deze kliniek zeker aanraden voor een schaamlipcorrectie.

9/10

Ik heb een zeer goede ervaring met de kliniek, ze hebben mij goed geholpen

Uiterst vriendelijk

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

De ontvangst was zeer goed

10/10

Ondanks zo’n spannende stap, een positieve ervaring. Er word vanaf het begin duidelijk gecommuniceerd wat mogelijk is, hoe het proces is en wat je te wachten staat. Ook tijdens en na de behandeling... Ondanks zo’n spannende stap, een positieve ervaring. Er word vanaf het begin duidelijk gecommuniceerd wat mogelijk is, hoe het proces is en wat je te wachten staat. Ook tijdens en na de behandeling word er met veel zorg meegedacht en geholpen.

Amber

9/10

Onlangs heb ik een labiacorrectie ondergaan, bij het consult werd ik goed geïnformeerd. De dag van de operatie was ik best zenuwachtig vooral voor de verdoving. Ik werd erg op mijn gemak gesteld en... Onlangs heb ik een labiacorrectie ondergaan, bij het consult werd ik goed geïnformeerd. De dag van de operatie was ik best zenuwachtig vooral voor de verdoving. Ik werd erg op mijn gemak gesteld en er was geen haast. Er werd steeds verteld wat er gedaan werd en ook tijdens de oparatie was er gespreksstof wat ik erg fijn vond. De arts en assistent waren super lief voor me! Een dag na de operatie werd ik gebd om te vragen hoe het ging, dit was erg fijn en netjes! De kliniek is goed te bereiken. Ik had mij vergist in de dag van de controle afspraak ik was namelijk een dag eerder onderweg en dit werd goed opgelost ik kon toch nog even terecht. Ik raad iedereen deze kliniek aan. De kliniek is heel netjes en ik voelde me gelijk al op me gemak. Personeel is ook echt super vriendelijk!

Er wordt duidelijk verteld wat er gaat gebeuren, ik was erg zenuwachtig en voelde mij op me gemak bij de arts en assistent. Ze namen de tijd en waren heel erg vriendelijk!

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Goed! Ik voelde mij gelijk erg op mijn gemak. Je wordt duidelijk geïnformeerd en er wordt echt de tijd voor je genomen.