Bent u tevreden over de benadering /behandeling door uw arts?
Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u nogmaals voor V-Klinieken kiezen?
Hoe informatief was het consult?

Goed geholpen! Ik ging op consult na heel lang twijfelen. De vrouwen in de kliniek stellen je op gemak met hun vriendelijke houding. Na het consult kon ik een maand later terecht voor de operatie.... Goed geholpen! Ik ging op consult na heel lang twijfelen. De vrouwen in de kliniek stellen je op gemak met hun vriendelijke houding. Na het consult kon ik een maand later terecht voor de operatie. Tijdens de operatie werd je goed afgeleid door de 2 verpleegkundige die met je praten. Dat zijn dan echt even je 2 vriendinnen. Toen ik na de operatie nog een half uurtje moest blijven om te koelen begon de verdoving al uit te werken. Eenmaal thuis had ik heel erg veel pijn. Dit duurde gelukkig maar een paar uur en daarna werd de pijn verdraaglijk. Ik heb de 1e dagen braaf of op een opgerolde handdoek gezeten of gekoeld. Ik heb de 1e dagen maar niet gekeken hoe het er uit zag, maar ik kon voelen dat het erg gezwollen was. Ik deed een strakke legging aan om de tegendruk te geven. Plassen deed eigenlijk helemaal geen pijn, maar ik plaste met een flesje water er bij om het schoon te houden. Ik kon eigenlijk direct na de 1e dag gewoon lopen/waggelen. Ik ben nu 5 dagen later en de wond begint nu volgens mij nu te helen en het wordt elke dag beter. Ik ben benieuwd naar de rest van het verloop van het proces!

Niet super veel pijn

Fijn

Wouda

Alles wat perfect. Vanaf het moment dat ik binnenstapte voelde ik mij op mijn gemak en alles werd goed uitgelegd. Tijdens de ingreep werd ik goed op mijn gemak gesteld en viel ik zelfs in slaap.... Alles wat perfect. Vanaf het moment dat ik binnenstapte voelde ik mij op mijn gemak en alles werd goed uitgelegd. Tijdens de ingreep werd ik goed op mijn gemak gesteld en viel ik zelfs in slaap. Precies 24 uur na mijn ingreep werd ik gebeld door de kliniek om te vragen of alles goed ging en of ik nog vragen had. Ik kan echt niets anders zeggen dat alles van a tot z perfect was.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Duidelijke informatie en ik werd erg op mijn gemak gesteld.

Vriendelijk en fijn.

x

Wat ben ik blij dat ik voor deze kliniek heb gekozen. Bij het consult voelde het direct goed. Vriendelijke mensen, mooie kliniek, ik voelde mij echt begrepen. Tijdens de ingreep word je er echt... Wat ben ik blij dat ik voor deze kliniek heb gekozen. Bij het consult voelde het direct goed. Vriendelijke mensen, mooie kliniek, ik voelde mij echt begrepen. Tijdens de ingreep word je er echt doorheen gepraat, iedereen is even lief. Een dag na de ingreep bellen ze hoe het met je gaat. Het herstel ging ook voorspoedig en nu na 6 weken ziet het er prachtig uit. Ik ben er zo blij mee!

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Mooie kliniek, vriendelijkheid van het personeel, kundige en fijne arts. alleen maar lof!

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

heel goed. prachtige kliniek met vriendelijk personeel.

De Ruiter

Prima! Erg klantvriendelijk

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Ik voelde me erg op mijn gemak

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Super, de kliniek heeft een mooie uitraling en vriendelijk ontvangst

Zeer goed en professioneel. Korte wachtlijsten.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Zeer gespecialiseerd en vakkundig. Ben behandeld door J. Haartsen, erg vriendelijk, begripvol, duidelijk in mogelijkheden en rustig. Geeft vertrouwen, ook in de OK.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Prima en niet te klinisch.

Vrolijk

Uitstekende kliniek

Professioneel én kwaliteit

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Prima kliniek, helaas komt de informatie op de website niet overeen met de informatie in de meegekregen brochure en/of met mondelinge informatie

discreet en vriendelijk

goed

Zaheda

Goed ontvangen, erg professioneel

Erg klantvriendelijk

Goede ervaring

Vriendelijk en kundige medewerkers

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Dr.haartsen is zeer professionele gynaecoloog kijkt goed met je naar de mogelijkheden en toont inlevingsvermogen .Tijdens de operatie word je zowel door dr.haartsen en operatie assistente op je... Dr.haartsen is zeer professionele gynaecoloog kijkt goed met je naar de mogelijkheden en toont inlevingsvermogen .Tijdens de operatie word je zowel door dr.haartsen en operatie assistente op je gemak gesteld.Ik ben Joke haartsen eeuwig dankbaar.consult en Joke haartsen gaf mij het vertrouwen. Super blij met het resultaat bedankt !!!

Vriendelijke medewerkers

Heel vriendelijk