Bent u tevreden over de benadering /behandeling door uw arts?
Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u nogmaals voor V-Klinieken kiezen?
Hoe informatief was het consult?

FJ

Positieve ervaring bij V-klinieken met betrekking tot een schaamlipcorrectie. Lang getwijfeld of ik het wel moest doen, ik zag erg op tegen de ingreep en de daarbij behorende herstelperiode. Van... Positieve ervaring bij V-klinieken met betrekking tot een schaamlipcorrectie. Lang getwijfeld of ik het wel moest doen, ik zag erg op tegen de ingreep en de daarbij behorende herstelperiode. Van tevoren heb ik alle ruimte gekregen om mijn vragen te stellen. De medewerkers zijn vriendelijk en nemen de tijd voor je en stellen je ook gerust. Ik vond de consulente een hele prettige vrouw. De ingreep zelf vond ik achteraf meevallen. Van tevoren was ik erg gespannen en tijdens de ingreep ook. Door de verdovende zalf voelde ik zo goed als niks van de verdovingsprikken. Wat mij betreft had er tijdens de ingreep iets meer gecommuniceerd mogen worden over waar ze op dat moment mee bezig waren. Je merkt dat het voor hen een “routineklus” is, wat enerzijds juist geruststelt en anderzijds lijkt het zo dat ze zich niet helemaal bewust meer zijn van de communicatie tijdens de ingreep. Ik realiseer me ook dat dit een persoonlijke behoefte kan zijn, een ander wil het misschien liever over koetjes en kalfjes hebben tijdens de ingreep. Ik had het fijn gevonden als er iets meer verteld was over datgene wat ze op dat moment aan het doen waren. Ik had dit natuurlijk op dat moment ook kunnen aangeven, maar door de spanning heb ik dit niet gedaan. Overigens was er vooral opluchting na de ingreep. Het herstel is spoedig verlopen. De eerste uren nadat de verdoving was uitgewerkt en de eerste nacht erna waren echt even heftig qua pijn. Daarna was het goed te doen met wat pijnstilling. Het koelen en zitten vraagt wel veel aandacht, maar hierdoor verloopt het herstel wel spoedig. Na 2 weken kon ik veel dingen weer doen en na 4 weken kon ik alweer sporten. Ik ben echt enorm blij met het resultaat, het ziet er heel netjes uit!

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Gelegenheid tot vragen stellen, het meedenken, duidelijkheid en uitleg geven over de mogelijkheden, vriendelijkheid, goede nazorg

Communicatie tijdens de ingreep

Prettig

Asha

Zeer prettig

Zeer professioneel en toegankelijk

Zeer prettig

Geruststellend en vriendelijk

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Professionaliteit, Vriendelijkheid, Transparantheid, Je comfortabel laten voelen

Nee ;)

Vriendelijk en professioneel

M van Dongen

Teleurgesteld.
Teleurgesteld.
Ik heb een tepelcorrectie laten uitvoeren dmv piercingtechniek, mij na de ingreep netjes gehouden aan alle voorschriften en leefregels. Echter is mijn tepel een aantal maanden later weer volledig teruggetrokken en zit er een nog lelijker gat in mijn borst dan al het geval was. Men heeft mij aangeboden de behandeling nogmaals uit te voeren maar daar heb ik echt geen vertrouwen meer in. Ik heb gevraagd of de behandeling ook op andere manieren kon omdat deze piercingtechniek helemaal niet werkte voor mij maar daar krijg ik geen of ontwijkende antwoorden op. Tijdens de periode dat ik de piercing droeg is de wond geen moment rustig geweest. Vuil en vocht liep er uit, ik had er behoorlijk veel pijn aan en heb met de tanden op elkaar de maanden vol gemaakt omdat ik zo graag een mooi resultaat had gewild.
Ik ben verdrietig, de correctie was een cadeautje aan mezelf maar ik vind mijn borst nu nog lelijker dan deze al was. Wederom kijk ik met teleurstelling naar mijzelf in de spiegel, nu een paar honderd euro lichter.
Toevoeging: naar aanleiding van bovenstaande review heb ik een gesprek gehad met dokter van den Broecke. Voor het eerst voelde ik mij wel gehoord bij deze kliniek. Ik heb aangegeven heel veel pijn/irritatie door de piercing te hebben ervaren en de dokter beaamde dat dit soms voor komt. En dat hij er begrip voor had dat ik deze behandeling niet nogmaals wil ondergaan omdat het me de pijn niet waard is. Ook had ik al 2x een antibioticakuur voorgeschreven gekregen en ik wil niet steeds dit soort medicijnen moeten gebruiken om de piercing te kunnen dragen en de wond rustig te houden. Dokter van den Broecke kon ook geen alternatief aanbieden qua behandeling, de kans was groot dat de tepel wederom zou terugtrekken als geen gebruik zou worden gemaakt van de piercing.
Uit coulance en omdat mijn verdere ervaring zo slecht is bood hij me aan mijn geld terug te geven. Dat vond ik heel vriendelijk en dit zou zsm geregeld worden.
Een week later kreeg ik echter mail vanuit de kliniek: als ik mijn geld terug wilde krijgen moet deze review verwijderd worden en mag ik nergens op internet mijn verhaal meer doen. Van de eerdere toezegging trok men zich niets meer aan.
Inmiddels vind ik het veel belangrijker dat mijn verhaal gelezen kan worden door anderen die de ingreep overwegen dan die €445 terug te krijgen.
Deze kliniek heeft overwegend positieve reviews en ik begrijp nu ook waarom. Velen zullen een negatieve ervaring wel in willen trekken om hun geld terug te krijgen. Het gaat tenslotte om een vrij hoog bedrag. Ik hoop door niet in te gaan op deze manipulatie een realistischer beeld te geven van de werkwijze. Als ik 1 iemand heb kunnen helpen dan haal ik toch nog iets positiefs uit deze hele nare ervaring, dat is me meer waard dan geld terug krijgen.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Vriendelijke ontvangst, gratis eerste consult met informatie

Heeft u verbeterpunten of tips?

1.De communicatie kan en moet veel beter. De eerste keer dat ik belde omdat de wond zeer pijnlijk was en er vocht/vuil uit bleef komen werd mij door de telefoniste gevraagd een foto te sturen. De... 1.De communicatie kan en moet veel beter. De eerste keer dat ik belde omdat de wond zeer pijnlijk was en er vocht/vuil uit bleef komen werd mij door de telefoniste gevraagd een foto te sturen. De arts die me geopereerd had (dokter de Vries) zou de foto beoordelen en mij terugbellen.
Vervolgens kreeg ik uit het niets een e-mail met alleen een recept erin… Geen idee wat de bevindingen van de arts waren, haar diagnose, toelichting op het recept of eventuele aanwijzingen voor verdere zorg voor de wond… niets.
Kort nadat de voorgeschreven antibioticakuur afgelopen was begon de ellende van pijn en vuil opnieuw en dit keer mocht ik langskomen. De arts reageerde vrij luchtig ‘’oh ik zie er niks aan en ik zag de vorige keer eigenlijk ook al niks aan je foto hoor’’. Tja… dat kan. Maar maakt de pijn waar ik inmiddels al weken mee liep en die aanvoelde als een stuk glas in mijn tepel niet minder. Ik voelde me slecht gehoord en niet erg serieus genomen.
2.Empathie naar mij als patiënt maar vooral als mens. Het gaat hier om mijn lichaam, en specifiek om een stukje ervan waar ik al 20 jaar onzeker en verdrietig over ben. Hoe er na mijn review gehandeld is verdient absoluut geen schoonheidsprijs. Je kunt niet eerst iemand uitnodigen op gesprek, excuses maken, aanbieden geld terug te geven om vervolgens diegene voor het blok te zetten dat deze review wel eerst verwijderd moet worden en ik nergens op internet meer over V-klinieken mag spreken.

Netjes

Reactie V-Klinieken:

Beste mevrouw van Dongen, wij betreuren het zeer dat u niet tevreden bent over hoe uw behandeling is verlopen. Ondanks dat onze behandelingen vrijwel zonder uitzondering als zeer positief worden... Beste mevrouw van Dongen, wij betreuren het zeer dat u niet tevreden bent over hoe uw behandeling is verlopen. Ondanks dat onze behandelingen vrijwel zonder uitzondering als zeer positief worden ervaren, is er helaas geen behandeling waar wij een 100% succesgarantie op kunnen geven.
In uw geval hebben wij u destijds duidelijk aangegeven dat u de piercing beter iets langer kon laten zitten, dan was de kans veel kleiner geweest dat uw tepel weer terug zou keren naar de oorspronkelijke positie.
Wij hebben u daarna een nabehandeling aangeboden waar, bij het volgen van de juiste instructies, een grote kans was geweest op een beter resultaat. U wilde echter geen nabehandeling als oplossing, maar financiële compensatie én uw versie van de gebeurtenissen (die niet hetzelfde is als die van ons) publiekelijk delen op internet.
Deze oplossing konden wij niet mee akkoord gaan en dat hebben wij u verteld. Mocht u zich alsnog bedenken en een nabehandeling willen, bent u nog steeds welkom.

Yasmine F.

Fantastisch geholpen bij V-klinieken. Dokter Haartsen is erg professioneel, stelt je gerust waar nodig en in combinatie met de assistenten en consulente een super team. Ik ben in februari voor een... Fantastisch geholpen bij V-klinieken. Dokter Haartsen is erg professioneel, stelt je gerust waar nodig en in combinatie met de assistenten en consulente een super team. Ik ben in februari voor een schaamlipcorrectie geweest en het resultaat is geweldig! Wanneer u nog twijfelt is deze kliniek qua klantvriendelijkheid, ervaring en professionaliteit 100% een aanrader, ik zeg doen!

Kwaliteit, Zorgzaamheid, Duidelijkheid, Aardig personeel

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Zeer professioneel en toch warm en vriendelijk

mevrouw JR

Mijn ervaringen met de kliniek waren/zijn zó positief. Ben onwijs goed geholpen. De expertise is uitstekend, en dan overdrijf ik niet! Kon iedere vraag stellen die ik wilde. Er werd altijd ruim de... Mijn ervaringen met de kliniek waren/zijn zó positief. Ben onwijs goed geholpen. De expertise is uitstekend, en dan overdrijf ik niet! Kon iedere vraag stellen die ik wilde. Er werd altijd ruim de tijd voor je genomen. Ook de nazorg was uitstekend. Verschillende afspraken na de behandeling nog gehad, ter controle. Ook was geen enkel belletje te veel, aangezien het toch een spannende ingreep was.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Expertise, behulpzaam, betrokken, altijd klaar staan (bellen/langskomen), vriendelijk, goed bereikbaar, de tijd voor je nemen, uitstekende behandelijk & nazorg, website geeft ook hele goed... Expertise, behulpzaam, betrokken, altijd klaar staan (bellen/langskomen), vriendelijk, goed bereikbaar, de tijd voor je nemen, uitstekende behandelijk & nazorg, website geeft ook hele goed informatie (foto's etc.). Drs. Haartsen is echt een arts van de buitencategorie, op alle fronten.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Minder lange wachttijden haha, maar na mijn ervaringen met jullie begrijp ik dit helemaal. Ik zou ook iedereen aanraden om bij jullie een behandeling te ondergaan.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Heel goed. Erg vriendelijk en warm.

Lianna S.

Wat ben ik blij dat ik voor V-Klinieken heb gekozen! Na vooraf alle recensies gelezen te hebben kan ik nu (8 weken na mijn behandeling) concluderen dat al die hoge review-cijfers terecht zijn; het... Wat ben ik blij dat ik voor V-Klinieken heb gekozen! Na vooraf alle recensies gelezen te hebben kan ik nu (8 weken na mijn behandeling) concluderen dat al die hoge review-cijfers terecht zijn; het was mijn geld meer dan waard!! Elke stap in het proces voelde vertrouwd. Het enige wat ik jammer vind is dat ik niet een paar jaar eerder ben gegaan ;-)

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg, zeer ervaren arts en uitstekende nazorg

Nee

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Werd meteen op mijn gemakt gesteld

mevrouw J.M

Top*als een donker vrouw was ik een beetje bang en schaamde ik me om iemand zo open te moeten gaan vertellen wat was mijn probleem.bij mijn kultuur is dat taboé.maar ik werd keurig geholpen vanaf de... Top*als een donker vrouw was ik een beetje bang en schaamde ik me om iemand zo open te moeten gaan vertellen wat was mijn probleem.bij mijn kultuur is dat taboé.maar ik werd keurig geholpen vanaf de receptie tot de 1 gesprek en de dag van de behandeling werd ik gerust gesteld alle schaamte was weg en ik voelde me vertrouwt bij alle echt alle dames !! Echt aandacht geven en klant word als koning behandeld. Ik raad een ieder het aan en vooral donkere dames die "het "niet altijd vertrouwen.de behandeling was bijna niks te voelen,de nazorg moet op de hielen gevolgd worden.komt het goed ik ging van
O naar->•?

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Aandacht en warmte,schoon,hygiene,netheid,en,dames met manieren.

Echt niet.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Top,! Ik voelde me total niet "apart"behandeld door mijn kleur.

mevrouw Naber

goede uitleg

Heeft u verbeterpunten of tips?

Mijn man mocht helaas niet bij de 1e controle (verwijderen hechtdraden) aanwezig zijn. HVL zei dat het niet wenselijk was.

goed

C

Afgelopen dinsdag heb ik een schaamlipcorrectie gehad + clitoruscapouchon. Ik ben door Mw Özer behandeld. Echt enkel lof. Destijds bij de intake goed besproken wat ik exact wou. Gezellig gekletst... Afgelopen dinsdag heb ik een schaamlipcorrectie gehad + clitoruscapouchon. Ik ben door Mw Özer behandeld. Echt enkel lof. Destijds bij de intake goed besproken wat ik exact wou. Gezellig gekletst tijdens de behandeling en de tijd vloog voorbij. Ook een lieve assistent was erbij die gezellig mee kletste. De verdovings prikjes en de behandeling zelf niks van gemerkt. Na de behandeling mocht ik naar het kamertje daarnaast om te liggen en te koelen. Werd ook gevraagd of ik wat wou drinken en hoe het ging. Het is tot nu toe zeer kort geleden maar qua vocht vasthouden (ondanks advies elk uur 10 min koelen) is echt nihil. Ik had verwacht dat ik pimpelpaars beneden eruit zag, zelfs dat niet ??. Ik verheug mij er nu al op als de hechtingen begin september eruit mogen. Hoe het er nu al uit ziet ben ik zeer tevreden. Laat staan dat het alleen maar nog mooier word?? Ik had eerst op Faceland gekeken en diverse andere sites voor deze behandeling, maar naar wat meer te onderzoeken ben ik echt bij V kliniek uitgekomen. En echt enkel lof voor alle dames die daar werken ?had dit geen enkel ander kliniek toe vertrouwd.

Proffesioneler, hygiënisch

Zeer vriendelijk