Bent u tevreden over de benadering /behandeling door uw arts?
Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u nogmaals voor V-Klinieken kiezen?
Hoe informatief was het consult?

Zeer prettig

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Ze nemen echt de tijd voor je en mevrouw Özer is zeer goed in haar werk.

Prettig

anoniem

Mijn ervaring is super goed

Vriendelijk, professioneel

nee

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Erg goed, je word prima op je gemak gesteld en mooie wachtruimte. Vriendelijke receptioniste

mevrouw Teunissen

Heel prettig en alles is goed geregeld

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Snelle service, aardig personeel en goede behandeling

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Ik ben op allebei de locaties geweest en bij beide zaten er hele aardige vrouwen achter de receptie waar je je prettig bij voelde

Vianne

Zeer goede ervaring met J Haartsen voor v-vernauwing (perineoplastiek). Prachtig resultaat. Niet te geloven, wat ben ik blij. Zo de moeite waard en een cadeau voor mezelf. Dank Joke voor dit, ben er... Zeer goede ervaring met J Haartsen voor v-vernauwing (perineoplastiek). Prachtig resultaat. Niet te geloven, wat ben ik blij. Zo de moeite waard en een cadeau voor mezelf. Dank Joke voor dit, ben er zo blij mee.

Kundige arts, vriendelijke consulent

Prima!

Meijdam

Zeer goed !

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Je wordt goed geholpen en nemen de tijd voor je !

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Goed en vriendelijke mensen allemaal!

mevrouw Grevelt

Goed, wert netjes behadeld en alles is goed gegaan

Hele aardige vrouwe

Je wordt netjes ontvangen

mevrouw Jacobs

Mijn ervaring met V-klinieken is super. Door de vriendelijke ontvangst en de openheid, voelde ik me compleet op mijn gemak en was alles bespreekbaar. Ik keek op tegen de ingreep, maar het is heel... Mijn ervaring met V-klinieken is super. Door de vriendelijke ontvangst en de openheid, voelde ik me compleet op mijn gemak en was alles bespreekbaar. Ik keek op tegen de ingreep, maar het is heel erg meegevallen en dat heeft grotendeels te maken met de vriendelijkheid van het hele team.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Vriendelijke receptie, vriendelijke chirurg, mooie locaties met mooie wachtkamers, persoonlijke contact, nacontrole op flexibele tijden

Geweldig

mevrouw Van Velzen

Vriendelijk personeel, goede en duidelijke uitleg.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Relaxte sfeer, rustige chirurg die alles uitlegt wat hij gaat doen.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Ontvangst was gastvrij, ik voelde mij gelijk op mijn gemak.

mevrouw Glastra

Een erg fijne ervaring gehad bij V-Klinieken

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Een plek waar je erg op je gemak wordt gesteld en de tijd voor je wordt genomen.

Heeft u verbeterpunten of tips?

N.v.t. - opmerking; behandelend arts was D. van den Broecke, deze optie staat niet tussen de 3 keuzemogelijkheden verderop.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Gastvrij, aangenaam en vriendelijk.

K

Op dinsdag 8-2-22 een schaamlip correctie laten doen bij dr. Van den Broecke. De kliniek heeft super aardig personeel en helpen echt heel fijn en stellen je erg op je gemak. De operatie zelf deed... Op dinsdag 8-2-22 een schaamlip correctie laten doen bij dr. Van den Broecke. De kliniek heeft super aardig personeel en helpen echt heel fijn en stellen je erg op je gemak. De operatie zelf deed helemaal geen pijn bij mij en ook de verdovingsprikjes niet door de verdovende creme die je van te voren op smeert. Dr. Van den Broecke was heel aardig en maakte de operatie heel fijn door lekker te kletsen en te lachen. Binnen 2 uurtjes stond ik weer buiten. Eenmaal thuis was de verdoving uitgewerkt en heb ik heel veel pijn gehad en lukte koelen hierdoor ook niet. Die nacht slecht geslapen door de pijn, maar vanaf de volgende ochtend eigenlijk geen pijn meer gehad. De volgende dagen alleen maar op de bank gelegen en een beetje gekoeld (kon niet meer omdat dit wel een naar gevoel gaf). Lopen deed ik wijdbeens. Elke dag veel spoelen ook na het plassen en dit voelde fijn aan. Na een 1,5 weer een onderbroek aangehad en ook een strakke broek. Dit deed geen pijn en vanaf dat moment ook weer dingen gaan doen buitenshuis. Nu 4 weken later en doe alles behalve fietsen of sporten. Echt een super ervaring geweest en echt heel blij met het resultaat! 1 dagje pijn en een paar weken rusten voor een levenslang resultaat en geen schaamte meer.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Super aardig personeel en heel behulpzaam met alles. Top ervaring!

Heel fijn!