Bent u tevreden over de benadering /behandeling door uw arts?
Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u nogmaals voor V-Klinieken kiezen?
Hoe informatief was het consult?

Ik ben zeer tevreden met het resultaat van mijn schaamlipcorrectie. Mijn onzekerheid is weg en ik ben blij dat ik dit op jonge leeftijd al heb laten doen. Om de eerste stap te zetten is altijd... Ik ben zeer tevreden met het resultaat van mijn schaamlipcorrectie. Mijn onzekerheid is weg en ik ben blij dat ik dit op jonge leeftijd al heb laten doen. Om de eerste stap te zetten is altijd spannend maar als ik er op terug kijk is het ontzettend meegevallen, het spannendste vond ik nog de wachtkamer. De operatie vond ik erg meevallen, Duco en Yvonne hebben mij erg op me gemak gesteld. Ik ben ze erg dankbaar.

IK heb een paar maanden geleden een tepelcorrectie laten doen.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Service, vriendelijkheid van de medewerkers en correcte informatievoorziening.

Warm en vriendelijk.

Professionals met een persoonlijke aanpak. Je voelt je op je gemak. Echt toppers!

Professioneel. Vriendelijk. Persoonlijk.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Ontvangst met kopje koffie en fijne omtspannen sfeee.

Uiterst tevreden over de intake, behandeling en (na)zorg! Complimenten, had dit veel eerder moeten laten doen...

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Informatie overdragen en geruststellen.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Zeer professioneel, warm en discreet.

Ik ben erg fijn geholpen bij V-Klinieken. Van de receptioniste tot de chirurg allemaal even vriendelijk.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Een mooie en schone locatie en erg vriendelijk personeel.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Een vriendelijke receptioniste biedt je aan om wat te drinken in te schenken, waarna je plaats mag nemen in de mooie en sfeervolle wachtkamer.

M.

Een fijne kliniek, schoon en open met vriendelijk en hulpvaardig personeel. Ik voelde mij er veilig ondanks de, voor mij, gênante behandeling. Je krijgt ook eerst een vrijblijvend gesprek om te... Een fijne kliniek, schoon en open met vriendelijk en hulpvaardig personeel. Ik voelde mij er veilig ondanks de, voor mij, gênante behandeling. Je krijgt ook eerst een vrijblijvend gesprek om te kijken of er een behandeling mogelijk is. Dit vond ik heel fijn, je zit niet gelijk ergens aan vast.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Er werd professioneel gewerkt, schoon, duidelijk en rustig. Er werd vooraf en tijdens de operatie netjes besproken wat er ging gebeuren en achteraf was het helemaal niet eng of pijnlijk.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Prima, ik werd netjes ontvangen in een mooie wachtruimte en je krijgt ook thee of koffie aangeboden. Erg prettig.

Knaap

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Mij op mijn gemak laten voelen.

vriendelijk ontvangst.

Ik kwam in de kliniek voor een tepelcorrectie.
Ik kwam in de kliniek voor een tepelcorrectie.
Bij de intake bleek dat de arts net begonnen was in deze kliniek en zij bleek een ander systeem te gebruiken dan er in deze kliniek werd gebruikt..er was wat verwarring maar het gesprek was verder prettig.

De behandeling verliep niet geheel volgens plan, mijn ene tepel moest 3 x over maar wederom was de omgang prettig maar ik kreeg weinig informatie over de nazorg. Bij navraag aan de balie zou de informatie per mail worden verstuurd. Het enige wat ik ontving was een bevestiging van de nieuwe afspraak en de dagen erna hem ik veel pijn ervaren terwijl er gezegd werd dat de napijn minimaal zou zijn.
De afspraak voor de nacontrole werd telefonisch verzet en ik kreeg een andere arts. Deze vertelde mij dat het er prima uitzag en wilde het gesprek net afronden tot ik vertelde dat ik niet tevreden was omdat mijn tepels 'ongelijk' waren.
Hij was het daar wel mee eens en ik kreeg een nieuwe afspraak bij hem om de ene tepel opnieuw te corrigeren.
Deze afspraak werd wederom telefonisch verzet en als nacontrole benoemd. Toen ik voor de zekerheil meldde dat het om een nieuwe correctie ging eerd er verbaasd gereageerd maar de afspraak werd opnieuw ingepland.
Ook deze correctie verliep prettig behalve dat de arts mij met ontkleed bovenlijf zeker 5 tot 10 minuten heeft laten liggen omdat hij nog even iets moest doen.
Wederom kreeg ik weinig informatie over de nazorg en de arts vertelde mij dat een nieuwe nacontrole niet nodig was.
De 2e correctie was wel kostenloos

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

De artsen, assistentes en baliemedewerksters zijn zeer vriendelijk

Goed ontvangen maar de extra wachttijd is standaard 15 minuten

Reactie V-Klinieken:

Allereerst onze dank dat u de tijd heeft willen nemen deze review te schrijven. Wij betreuren het ten zeerste dat wij u niet de klantgerichte benadering en behandeling hebben geboden waar we als... Allereerst onze dank dat u de tijd heeft willen nemen deze review te schrijven. Wij betreuren het ten zeerste dat wij u niet de klantgerichte benadering en behandeling hebben geboden waar we als kliniek juist zo voor staan en waar u als cliënt ook recht op heeft. Wij kunnen ons goed voorstellen dat deze incidenten geen positieve indruk hebben achtergelaten.

Wij hopen dat de behandeling u uiteindelijk wel het gewenste resultaat heeft gebracht. Wij willen u graag alsnog uitnodigen voor een eindcontrole, waarin wij u persoonlijk onze oprechte excuses kunnen aanbieden.

Wij hopen van u te horen.
VandenBroecke kliniek.

De kliniek oogt hygienisch. Personeel komt professioneel over en is vriendelijk.

Professioneel en warm

Marijke

Hele fijne mensen, je voelt je echt welkom en ze luisteren ook naar je

ook heel prettig