Bent u tevreden over de benadering /behandeling door uw arts?
Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u nogmaals voor V-Klinieken kiezen?
Hoe informatief was het consult?

Ik ben erg positief tegenover deze kliniek. Ondanks dat ik nog steeds niet 100% tevreden ben over het resultaat, heb ik op alle afspraken in de kliniek en het contact met de arts niets aan te merken.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Sfeer in de kliniek en contact met het personeel is erg fijn.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Ontspannen en vriendelijk ontvangst.

Zeer positief. Communicatie en begeleiding is professioneel, vriendelijk en bekwaam.
Drs. Özer nam de tijd voor de intake en kwam na 3 jaar tobben met een alternatieve reden voor mijn pijnklachten. Naast een labiacorrectie ook een beknelde zenuw verwijderd (als gevolg van de hechtingen na een bevallingsknip). Nu na 3 jaar eindelijk pijnvrij en zeer blij met het mooie resultaat.
Na de operatie wel even 1 a 2 dagen doorbijten, daarna ging het herstel zeer spoedig.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Zeer klantvriendelijk in communicatie en begeleiding. Heldere uitleg.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Positieve sfeer en vriendelijke ontvangst.

Hele goede ervaring met de kliniek. Na het eerste bezoek had ik er meteen een goed gevoel over en had ik alle vertrouwen in de chirurg.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Warm welkom, alles wordt goed uitgelegd en je krijgt genoeg tijd om je voor te bereiden voor het bezoek.

Goed ontvangen, prettig begeleid tijdens de ingreep, zeer tevreden met het resultaat

Prima!

M groenendijk

Fijne , schone kliniek met voorbij prima personeel

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Heel laag drempelig in contact , wat ik zelf als prettig evaar.
Er hangt ook een hele fijne rust in de ruimtes

Open, spontaan, laag drempelig

Catootje

Heel fijn geholpen en begeleid.
Zeer vriendelijke mensen.
Hele goeie ervaring geweest!

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Vriendelijk, duidelijk en goeie prijzen!

Heel fijn.

Hele fijne en mooie werkplek waar de chirurg werk. Ontzettend fijn welkom en ik voelde mij gelijk op mijn gemak. Bij het eerste gesprek kreeg ik goede informatie en er werd duidelijk verteld wat wel... Hele fijne en mooie werkplek waar de chirurg werk. Ontzettend fijn welkom en ik voelde mij gelijk op mijn gemak. Bij het eerste gesprek kreeg ik goede informatie en er werd duidelijk verteld wat wel en niet kon. Ook de ingreep was alles goed geregeld en schoon, ontzettend goede chirug en assistente, de verdoving is wat minder fijn maar verder heb ik er bijna geen last van gehad! Je krijgt nog 2 controles na de ingreep. Ik ben ontzettend blij dat ik het bij V-Klinieken heb laten doen en zo blij met het resultaat.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Heel fijn en warm welkom, mooie werkplek en een hele fijne arts

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Vriendelijk, je voelt je gelijk op je gemak

Goede voorlichting, fijne chirurg die alle tijd neemt voor je, operatie is goed uitgevoerd

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Prijs is gunstig en bereikbaarheid

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Goed, het zou wel prettig zijn om vooraf geinformeerd te worden over uitgelopen spreekuren waardoor de wachttijd erg lang is

Rustige sfeer en fijne medewerkers. Je wordt goed geïnformeerd over de behandeling en het herstel. Tijdens de operatie wordt er ook stap voor stap uitgelegd wat de chirurg doet en wat je hier... Rustige sfeer en fijne medewerkers. Je wordt goed geïnformeerd over de behandeling en het herstel. Tijdens de operatie wordt er ook stap voor stap uitgelegd wat de chirurg doet en wat je hier eventueel wel of niet van moet voelen. Ook het nazorg traject was ik erg tevreden over. Super!

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Open en eerlijk. Vertellen wat er wel of niet kan waardoor je niet voor verassingen komt te staan. Rustige medewerkers die allemaal oog hebben voor je herstel en hoe het met je gaat.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Super, vriendelijk en gastvrij.

Uitstekend

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Nouja... product? De dienst was perfect.

goed