Bent u tevreden over de benadering /behandeling door uw arts?
Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u nogmaals voor V-Klinieken kiezen?
Hoe informatief was het consult?

Super! Onwijs goed geholpen.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Meedenkende artsen, duidelijke informatie.

Goed! Zeer behulpzame medewerkers

Ik heb een hele fijne ervaring gehad met V Klinieken. Het personeel stelt je erg op je gemak, dat is fijn.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Zeer goed, van te voren eerst een kopje koffie of thee.

Zeer positief

Ik heb niks aangeschaft

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Vriendelijke benadering en ontvangst, ik voelde me meteen op mijn gemak.
Vriendelijke benadering en ontvangst, ik voelde me meteen op mijn gemak.
De intake, ingreep en nazorg werden op rustige en laagdrempelige wijze uitgevoerd. Wat ik als erg prettig heb ervaren is het feit dat ik ook buiten kantoortijden contact kon leggen bij zorgen en vragen.
Kortom: ik ben heel erg tevreden en zou V-Klinieken zeker aanraden!

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

- de kundigheid van de arts alsook de houding van de arts: heel open, geruststellend en fijn. Dit geldt overigens ook voor de verpleegkundige die bij de ingreep aanwezig was. Met name tijdens de... - de kundigheid van de arts alsook de houding van de arts: heel open, geruststellend en fijn. Dit geldt overigens ook voor de verpleegkundige die bij de ingreep aanwezig was. Met name tijdens de intake en ingreep was dit wat ik nodig had
- de mogelijkheid tot contact buiten kantoortijden. Ik kon al mijn zorgen uiten en delen
- de keuze tot een ingreep is voor de meeste mensen niet in een dag gemaakt en vaak is er een proces aan vooraf gegaan. Bij V-klinieken heerst een sfeer waarin je je veilig en op je gemak voelt: je keuze/overweging wordt ondersteund
- Mw Ozer heeft een heerlijke no-nonsense houding en beschikt over een goede portie humor. Dit werkt erg normaliserend.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Prettig en vriendelijk. Fijn dat er een kopje thee werd aangeboden, ik had nl een lange reis gemaakt!

Ik heb een uitstekende ervaring met de kliniek.
Vriendelijk, gastvrij, zeer meelevend en ik voelde mij gelijk op mijn gemak.

Netjes. Vriendelijk. Schoon.

Erg vriendelijk en gastvrij

Kirsten Bogert

Prettige mensen en omgeving. Ik zal het andere mensen aanraden

Persoonlijke benadering

Helemaal goed

Goede ervaring. Zou zeker nogmaals deze kliniek uitkiezen.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Ontspannen wachtruimte. Stelt je op je gemak.

Esther

Ik heb de kliniek als zeer goed en kundig ervaren. Een chirurg die goed en precies zijn werk heeft gedaan en lieve assistentes die niet alleen tijdens de operatie, maar ook erna je nog even... Ik heb de kliniek als zeer goed en kundig ervaren. Een chirurg die goed en precies zijn werk heeft gedaan en lieve assistentes die niet alleen tijdens de operatie, maar ook erna je nog even begeleiden.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Kundig, rustig, vriendelijk en zorgzaam.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Heel vriendelijk en rustig.

Zeer goeie ervaring met de kliniek. Goeie consult gehad, ingreep is goed gegaan en het resultaat is ook zoals verwacht. Goeie plastisch chirurg met ervaring. Geen complicaties gehad en er waren... Zeer goeie ervaring met de kliniek. Goeie consult gehad, ingreep is goed gegaan en het resultaat is ook zoals verwacht. Goeie plastisch chirurg met ervaring. Geen complicaties gehad en er waren genoeg mogelijkheden voor (controle)afspraken en vragen.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Goeie hulp bij alles, prettig en op je gemak. Goeie service van de kliniek, en een prettige plastisch chirurg met goeie nazorg.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Ontvangst was goed, altijd vriendelijk en behulpzaam in de kliniek en aan de telefoon.

h. muller

Vriendelijk , goede uitleg ,op tijd en deskundigheid .

Zie boven

prima