Bent u tevreden over de benadering /behandeling door uw arts?
Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u nogmaals voor V-Klinieken kiezen?
Hoe informatief was het consult?

Ik ben heel prettig geholpen door alle medewerkers van de kliniek. Tijdens ieder consult heb ik me enorm op mijn gemak gevoeld en zijn er geen onduidelijkheden geweest. Over het resultaat van de... Ik ben heel prettig geholpen door alle medewerkers van de kliniek. Tijdens ieder consult heb ik me enorm op mijn gemak gevoeld en zijn er geen onduidelijkheden geweest. Over het resultaat van de ingreep ben ik ontzettend tevreden.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Al het personeel is erg klantvriendelijk, ze reageren snel op e-mails, het inplannen van een afspraak kon op een hele korte termijn, professionele uitstraling van de kliniek

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Het ontvangst heb ik als erg prettig ervaren. Ik kon rustig plaatsnemen en er werd wat te drinken aangeboden.

Eerste kennismaking erg fijn! Ontspannen sfeer, aardige dames en de arts nam alle tijd voor mijn vragen. Tijdens de behandeling was er een geweldige verpleegkundige die me er samen met de arts... Eerste kennismaking erg fijn! Ontspannen sfeer, aardige dames en de arts nam alle tijd voor mijn vragen. Tijdens de behandeling was er een geweldige verpleegkundige die me er samen met de arts doorheen praatte. Nadien kon ik rustig bijkomen en kreeg nog wat extra materiaal mee voor de reis naar huis. Bij de eindcontrole gaf ik aan dat ik over een deel niet helemaal tevreden ben, en de arts gaat dit kosteloos nogmaals behandelen! Ik zou iedereen aanraden naar deze kliniek te gaan!

Ze steden je echt gerust, waren eerlijk over de handeling en het resultaat is erg mooi geworden.

Van het hele gebeuren voel je ter plaatsen weinig. Je wordt er door heen gepraat. Na afloop van de behandeling wordt de nazorg goed besproken. De nacontroles waren ook zinvol.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Eerlijk, je kan er snel terecht en het resultaat is prachtig.

Professioneel

Kimberley

Super goede kliniek! Klantvriendelijk en stelt je echt op je gemak! Hebben goed werk afgeleverd :)

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Klantvriendelijk en stellen je zeer op je gemak! Bij welke vraag dan ook, nooit te beroerd om de tijd voor je te nemen.

Klantvriendelijk!!

Fijne kliniek met zeer bekwaam en professioneel personeel.

Fijne kliniek met zeer bekwaam en professioneel personeel.

Minpunt vond ik dat in het eindgesprek een 'tablet of pad' werd gebruikt om het eindresultaat te bekijken. Hier moest de dokter door een lijst met 'foto resultaten' scrollen die niet van mij waren. Vervolgens keerde hij terug naar een overzicht waar allerlei voor en achternamen stonden van andere klanten. Hij hield de tablet zo vast, dat ik het ook kon zien. Dat was het enige minpunt wat ik niet zo handig/netjes vond.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Professioneel, zeer vriendelijk, savonds bereikbaar, zeer geruststellend, duidelijke uitleg en meedenkend, persoonlijk: Ik kreeg zelfs een belletje een dag na de behandeling om te vragen hoe het... Professioneel, zeer vriendelijk, savonds bereikbaar, zeer geruststellend, duidelijke uitleg en meedenkend, persoonlijk: Ik kreeg zelfs een belletje een dag na de behandeling om te vragen hoe het gaat en extra tips.

Professioneel

Zakelijk

Zakelijk

Vanaf moment één voelde ik me hier op me gemak.
Zij waren voor mij erg flexibel.
Vanaf moment één voelde ik me hier op me gemak.
Zij waren voor mij erg flexibel.
Ik kon zelf alleen op een bepaalde dag langs komen. Werknemers werden daardoor gevraagd om speciaal voor mij eerder te beginnen met werken die dag. Dit deden zij allen zonder klagen.
De behandeling werd goed uitgelegd en uitgevoerd. Ik schaamde me eerst in eerste instantie, maar door de werknemers had ik gauw een soort rust over mij.
De eerste dag had ik veel pijn ( ik had te weinig paracetamol genomen). De dagen daarna ging dit snel beter. Ook belde zij mij die week na om te vragen of het allemaal goed ging.
Bij de volgende controle bleek ik nog een lichte ontsteking te hebben. Ook hier gaven zij goed advies en mocht het resultaat er wezen.

Al met al ben ik erg tevreden en had ik dit veel eerder moeten doen.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

- zij geven mooi resultaat
- zij geven goed advies
- zij nemen je onzekerheid weg.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

- uiterst vriendelijk en behulpzaam

Esther

Heel fijn geholpen, goed geïnformeerd. Je wordt op je gemak gesteld. Ik was heel zenuwachtig, vooral voor de injecties (verdoving) maar ze begeleiden je van het begin tot het eind. Joke Haartsen is... Heel fijn geholpen, goed geïnformeerd. Je wordt op je gemak gesteld. Ik was heel zenuwachtig, vooral voor de injecties (verdoving) maar ze begeleiden je van het begin tot het eind. Joke Haartsen is een vakvrouw die weet wat ze doet, ze is heel secuur.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Professioneel, veel ervaring. Goede begeleiding.

Netjes en correct

Een hele prettige ervaring. Kundige mensen en duidelijke uitleg van wat mogelijk is.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Hele vriendelijke mensen die je op je gemak stellen.

Vriendelijke ontvangst.

Fijne ontvangst, goede uitleg, documentatie meegekregen om thuis rustig te lezen.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Artsen weten waar ze het over hebben. Voelde mij in goede handen.prima

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Prima, vriendelijke ontvangst .