Bent u tevreden over de benadering /behandeling door uw arts?
Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u nogmaals voor V-Klinieken kiezen?
Hoe informatief was het consult?

Maruschka van der Horst

Geweldig, goede informatie, vriendelijk en duidelijk

Duidelijkheid

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Uiterst vriendelijk met een heerlijk kopje koffie.

Esmee

Als prettig ervaren, goede service

Professioneel

Goed ontvangen

Anna

Positieve ervaring. Ik voelde me op mijn gemak, mijn aanvankelijke twijfels over al dan niet een ingreep laten doen verdwenen als sneeuw voor de zon.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Vriendelijke benadering, geen wachtlijsten, korte lijnen.

Vriendelijk, attent, begripvol

Anke Reusken

persoonlijke aanpak, rust, netjes

niets

goed en vriendelijk

SA

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Ontvangstruimte, communicatie en informatief gesprek, behandeling voor check-up, digitale communicatie

Montsma

Vriendelijk, meegaand, proffesioneel maar toch heel menselijk.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Meelevend. Op je gemak stellen. Nemen je serieus. Proffesioneel. Vriendelijk.

Heeft u verbeterpunten of tips?

De receptie wat knusser maken. Bij binnenkomst voelde ik me eerst niet op mijn gemak omdat het net was alsof ik een 5 sterren restaurant binnenliep.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Receptie kan wat gezelliger en 'opener'

Priscilla vissers

Ondanks dat ik er erg tegenop zag heb ik een hele prettige ervaring gehad. Iedereen is super vriendelijk en van ontvangst tot je de deur verlaat word je goed verzorgd en begeleid.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Persoonlijke aandacht en tijd.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Heel vriendelijk en erg prettig.

Mirjam

Hele fijne ervaring.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

De rust, tijd die er genomen wordt, de professionaliteit en vriendelijkheid. Waardoor een heel moeilijk onderwerp opeens als iets heel normaals voelt om te bespreken.

mevrouw Smeulders

Heel aangenaam !!

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Aangenaam onthaal, deskundigheid, vriendelijkheid, duidelijke informatieverstrekking

Aangenaam, vriendelijk

Mandy

Nu ongeveer 8 weken na mijn behandeling kan ik met zekerheid zeggen dat het me absoluut is meegevallen. Ik heb nauwelijks pijn ervaren al was de zwelling in de eerste week niet prettig voor je... Nu ongeveer 8 weken na mijn behandeling kan ik met zekerheid zeggen dat het me absoluut is meegevallen. Ik heb nauwelijks pijn ervaren al was de zwelling in de eerste week niet prettig voor je dagelijkse bezigheden en zitten. Ook tijdens het plassen heb ik geen brandend gevoel ervaren. Een tip tegen de zwelling die ik meegekregen heb van een van de assistentes is het dragen van een corrigerende onderbroek met daarin een washandje. Dit zorgt voor de nodige tegendruk wat hielp voor meer comfort tegen de zwelling. Na een week veel in bed te hebben gelegen met veel koelen en tegendruk kon ik weer goed en comfortabel zitten. Na deze eerste week ging alles echt als een speer. Ik denk dat ik na 2 weken al alles weer kon zonder enige ongemakken, zoals bijvoorbeeld het dragen van een stuggere skinny jeans. Ik heb zelfs stiekem een keer gefietst (raadt dit niet aan, luister naar je dokter). Moet wel zeggen dat ik een breed zadel had waardoor de druk daar beneden minimaal was. Ik heb het sporten na 5 weken weer opgepakt (dit had eerder gekund, maar ik wilde het rustig aan doen en motivatie ontbrak). Ik keek erg op tegen de herstel periode ook omdat hier zoveel tijd voor stond aangegeven. Maar gezien hoe snel en gemakkelijk alles gelopen is, zou ik iedereen aanbevelen je hier niet druk over te maken.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Stelt je op je gemak, open sfeer

fijne ontvangst, open sfeer