Bent u tevreden over de benadering /behandeling door uw arts?
Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u nogmaals voor V-Klinieken kiezen?
Hoe informatief was het consult?

Jansen ketelaars

Heel goede ervaring

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Personeel erg betrokken behandeling uitstekend

Ga zo door

Heel vriendelijk en fijn

M Wijnands

Sterke communicatie

Nee

Marloes

Zeer goed.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Erg prettig consult, alle vragen werden uitgebreid beantwoord, ik had het gevoel dat er echt naar me geluisterd werd en ik alle ruimte kreeg om weldoordacht een eigen keuze te maken. Dit was erg... Erg prettig consult, alle vragen werden uitgebreid beantwoord, ik had het gevoel dat er echt naar me geluisterd werd en ik alle ruimte kreeg om weldoordacht een eigen keuze te maken. Dit was erg prettig. Behandeling was professioneel uitgevoerd. Ik werd hierbij erg op mijn gemak gesteld. Ook nazorg was correct en geruststellend om te weten dat je 24/7 kunt bellen als er iets mis is.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Een kleine tip, ik had graag de maat van mijn tepelpiercing iets duidelijker uitgelegd gekregen. Ik heb dit uiteindelijk via de mail nagevraagd, wat wat verheldering, maar niet veel verheldering... Een kleine tip, ik had graag de maat van mijn tepelpiercing iets duidelijker uitgelegd gekregen. Ik heb dit uiteindelijk via de mail nagevraagd, wat wat verheldering, maar niet veel verheldering bracht.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

open, warm, vriendelijk. Ik werd op mijn gemak gesteld.

Merel van Dijk

Prettig en duidelijk

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Kundig, duidelijk, heldere communicatie.

Heeft u verbeterpunten of tips?

De informatie over het herstel op de website komt niet helemaal overeen met de informatie die ik schriftelijk meekreeg. Daardoor had ik even wat verwarring, dit heb ik gecheckt bij de kliniek en... De informatie over het herstel op de website komt niet helemaal overeen met de informatie die ik schriftelijk meekreeg. Daardoor had ik even wat verwarring, dit heb ik gecheckt bij de kliniek en daarna was het alsnog duidelijk! Maar het is handig om de informatie op alle kanalen gelijk te maken.

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Netjes en vriendelijk, mooie kliniek. Heel verzorgd.

SS

vriendelijkheid en de professionaliteit

goed

Bregje van den Brink

Fijn geholpen. Duidelijke uitleg.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Huiselijk gevoel. Informatie verstrekking is duidelijk.

Heel goed!

LNamvar

Geweldig

heel geweldige kliniek

perfect

Van Dijck Sandy

Fantastisch

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Klantvriendelijk, super service enz….

Neen doe zo verder

Super

AW

Ontevreden

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Ik ben niet tevreden dus dat is lastig. Tweezijdig correctie gedaan van ingetrokken tepels, met tepelpiercing. Dit leek eerst wel goed. Maar heel lang klachten gehad, irritatie van de piercings.... Ik ben niet tevreden dus dat is lastig. Tweezijdig correctie gedaan van ingetrokken tepels, met tepelpiercing. Dit leek eerst wel goed. Maar heel lang klachten gehad, irritatie van de piercings. Advies was minimaal 5/6 maanden de piercings laten zitten voor een optimaal effect. Ondanks irritatie 9 maanden gewacht met het uithalen van de piercings. Binnen 3 maanden waren beide tepels weer ingetrokken:

Heeft u verbeterpunten of tips?

Realistischer zijn over de kansen op succes

Oke

Reactie V-Klinieken:

Beste mevrouw AW,
Wat vervelend dat u niet tevreden bent over het eindresultaat van uw tepelcorrectie behandeling.
Op 02/09/2020 (3 jaar geleden) bent u voor het laatst bij ons op controle...
Beste mevrouw AW,
Op 02/09/2020 (3 jaar geleden) bent u voor het laatst bij ons op controle geweest. U gaf toen aan zeer tevreden te zijn met het resultaat van uw tepelcorrectie en dat u de piercings er graag blijvend in wilde laten zitten.
Daarna heeft u nooit meer contact met ons gezocht.
Tot nu toe dan, drie jaar later, via deze review.
Mocht u er toch nog behoefte aan hebben om een afspraak te maken voor een extra nacontrole of een eventuele nabehandeling horen wij dat graag, u bent van harte welkom.

Sarah Ava Hughes

Fijn. Ik werd goed geholpen en het personeel was super lief en behulpzaam.

Wat zijn de sterke punten van V-Klinieken?

Het personeel, de locatie en de flexibiliteit: de data van de ingreep heb ik drie keer kunnen veranderen

Nee

Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Fijn! Kon gelijk terecht en de receptioniste was aardig