John

Ideaal, dat komt aardig dicht in de buurt

Uw ervaring

Oogschelp van m'n Nikon was op, lijm liet los, en aangezien dat mét oogschelp beter bevalt dan zonder moest ik opzoek naar een nieuwe, kwam via Google hier terecht, makkelijk en simpel te bestellen (kind kan de was doen zeg maar).

Dimitris Petsas

Prima.

Uw ervaring

Mooi op tijd .goed verpakking precies goed
Artikel past niet duur mooi prijs.

Gaby

Prima bedrijf!

Uw ervaring

Goede, snelle communicatie! Denken mee! Bestelling snel in huis.

Ik heb een snoertje voor mijn camera hier besteld. En als ik er weer een nodig zou hebben, dan zou ik gerust hier weer bestellen!
Over de kwaliteit van het product kan ik nog niks zeggen, want ik heb het snoertje slechts een keer gebruikt. Het doet wat het zou moeten doen. Dus ik ben een tevreden klant!

Van der Mueren

Vlot geleverd

Uw ervaring

vlot besteld en correct geleverd

Igor De Vries

Top

Melvin

Netjes en op tijd geleverd

Uw ervaring

Product was goed verpakt en op tijd geleverd. Verzendkosten zaten daarnaast al bij de prijs in.

Randy

Beschermglas canon 80D

Uw ervaring

Snelle en nette levering in bobbeltjes plastic. Beschermglas pas goed op display Canon 80D.

PTB

Piekfijn in orde

Uw ervaring

Prima prijs, snelle verzending.

Marijn wijngaard

Uitstekende service en een goed en net geleverd product

Uw ervaring

Ik heb vrijdag 5oktober in de middag via de website een go pro shoulder mount besteld echter had ik hem al de dag erna nodig, normaal zou het een levertijd zijn van 3tot 5 werkdagen maarja ik had hem de 6de al nodig. Dit was allemaal geen enkel probleem en ik werd gelijk geholpen en ze zouden hem gelijk versturen. Dat is allemaal uitstekend gegaan. Ik had hem zaterdag rond 1200uur al binnen, dus kon met een gerust hart op vakantie naar Thailand met een complete action cam:)