Marjan Saeidi

Mijn ervaring was heel erg goed bij UvA taal

Independer

De docente (Sam) zorgde samen met de rest van de groep voor een goede sfeer, veel interactie en heeft ervoor gezorgd dat mijn Engels is verbeterd.

Jeroen de Boer/FrieslandCampina

Leuk en leerzame les gevolgd bij UvA
Geschikte leraar die de les geeft

Reactie UvA Talen NL:

Fijn om te horen, Jeroen! Bedankt voor je recensie.

Zisis Vomvas/Deloitte

Positief, ik ben helemaal tevreden met de resultaat.

Reactie UvA Talen NL:

Fijn dat je blij bent met de cursussen, Zisis! Bedankt voor je recensie.

Herbert

Hele goede ervaring gehad. Eén op een les. Goede ervaren docent die goed inspeelde op mijn behoefte

Reactie UvA Talen NL:

Dat is erg leuk om te horen, Herbert. Bedankt voor je recensie!

Mohamed Boundouh

Annamarie is een uitstekende docente, zij verdient een 10.

Reactie UvA Talen NL:

Fijn om te horen, Mohamed! Bedankt voor je recensie.

Alexander

Really bad course.

Reactie UvA Talen NL:

Hi Alexander, it is a shame that you had this experiene.
Hi Alexander, it is a shame that you had this experiene.
We are a bit surprised to see your review, as we had been in contact with you several times - on the 13th and 18th of October, where you had mentioned that things with your course was improving. We hope to discuss your feedback further to see how we can make your experience better. Please call us at 020-214 1234 or reply to our previous email from trainers@uvatalen.nl.

Menno - Independer

Ik ben erg blij met de cursus. De docent wist precies wat wij als groep nodig hadden en heeft de lesmethode aangepast op ons niveau. Ik heb echt een flinke stap gemaakt in mijn engelse... Ik ben erg blij met de cursus. De docent wist precies wat wij als groep nodig hadden en heeft de lesmethode aangepast op ons niveau. Ik heb echt een flinke stap gemaakt in mijn engelse taalvaardigheid.

Reactie UvA Talen NL:

Dat is heel fijn om te horen, Menno! Bedankt voor je recensie.

Joelle Al Haddad/Pantar

De training was niet slechts boeiend, maar tevens verrijkend. De wekelijkse sessies vormden voor mij een bron van vitaliteit en inspiratie. De docent toonde zich uitermate competent en wist de... De training was niet slechts boeiend, maar tevens verrijkend. De wekelijkse sessies vormden voor mij een bron van vitaliteit en inspiratie. De docent toonde zich uitermate competent en wist de lesstof op een voortreffelijke wijze over te brengen.

Ik ben verheugd te kunnen constateren dat ik gedurende de training aanzienlijke persoonlijke ontwikkeling heb doorgemaakt. De verworven kennis en praktische vaardigheden hebben niet alleen mijn kennisgebied verruimd maar hebben eveneens bijgedragen aan het versterken van mijn zelfvertrouwen. Het was inspirerend om te ervaren hoe de aangereikte concepten direct toepasbaar waren in mijn dagelijkse professionele activiteiten.

Al met al beschouw ik de training als een waardevolle investering in mijn professionele groei en persoonlijke ontwikkeling. Ik beveel het ten zeerste aan aan hen die op zoek zijn naar een educatieve en stimulerende ervaring.

Reactie UvA Talen NL:

Dat is ontzettend leuk om te horen, Joelle! Bedankt voor je recensie.

Alexander / JetBrains

Alles was goed. De docent is erg geweldig.

Reactie UvA Talen NL:

Bedankt voor je recensie, Alexander!