Offerte
Communicatie

Auto Hoogenboom

Ervaring is goed!

Air Plus Energy Solutions BV

Gewoon alles tip top in orde. We hebben gekozen met ons Belgisch bedrijf voor samen te werken met Urban Events voor het leveren van een 3D simulator tijdens onze familiedag. Alles perfect volgens... Gewoon alles tip top in orde. We hebben gekozen met ons Belgisch bedrijf voor samen te werken met Urban Events voor het leveren van een 3D simulator tijdens onze familiedag. Alles perfect volgens afspraak en wat een succes was dit. Dikke aanrader.
Mark Adams
CEO Air Plus Energy Solutions

Scheuten Glass BV

Mede dankzij de inzet van Urban Events een geslaagd evenment kunnen organiseren.

STALLO NV

Super ervaring voor de gasten van ons bedrijfsfeest! Origineel en spannend voor ons personeel - en hun kinderen! Proficiat voor de professionele en uiterst vriendelijke begeleiding. Zeker een... Super ervaring voor de gasten van ons bedrijfsfeest! Origineel en spannend voor ons personeel - en hun kinderen! Proficiat voor de professionele en uiterst vriendelijke begeleiding. Zeker een topper...en zeker een must voor het bedrijfsfeest volgend jaar! Dank u wel Urban Events!

Koedood Marine Group

Leuke dag gehad, goede begeleiding!

Autobedrijf U. de Jong

Urban Events heeft tijdens een open dag 2 F1 simulatoren verzorgt. De samenwerking hebben wij als zeer prettig ervaren. Prettige en zeer snelle reacties per e-mail, professionele begeleiding op de... Urban Events heeft tijdens een open dag 2 F1 simulatoren verzorgt. De samenwerking hebben wij als zeer prettig ervaren. Prettige en zeer snelle reacties per e-mail, professionele begeleiding op de dag zelf. Een aanrader!

Van Panhuis Bouw

Heel netjes verzorgt!! Aanrader!!

Auto Vreman

Ik heb op het laatste moment gebeld of we nog wat konden huren en alles is in het werk gesteld om ons te helpen. De kinderen en de volwassenen hebben genoten van de formule 1 wagens. Het was TOP... Ik heb op het laatste moment gebeld of we nog wat konden huren en alles is in het werk gesteld om ons te helpen. De kinderen en de volwassenen hebben genoten van de formule 1 wagens. Het was TOP geregeld.

Bolk Transport BV

Leuk, educatief, goed, snel, correct, zelfstandig, goede keuze!

BushKitchen

Super professioneel, goede spel begeleiding