Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

Jeffrey

Fijne samenwerking en duidelijke communicatie!

Simply Mascha eventmanager

Heel fijn

Esri Nederland

We hebben de samenwerking met Urban Events als prettig ervaren. Snelle reactie en hele fijne communicatie.

Auto Hoogenboom

Afspraak goed, verkeerde adres doorgekomen, stonden op een andere vestiging. Verder ok.

NHG

Leuke en verrassende activiteit op ons Sinterklaasfeest, kinderen en ouders hebben er beide veel plezier van gehad

PI Alphen aan den Rijn/ Sandro Tarantino

Heerlijke eerste ervaring met Urban events. Zeer professionele betaalbare organisatie die meedenkend en behulpzaam is.

Klement Rentmeesters

Voor een carrièredag op een hogeschool hebben we bij Urban Events een flightsimulator gehuurd. Dit was een doorslaand succes. Veel studenten werden aangetrokken om naar onze stand te komen en zo... Voor een carrièredag op een hogeschool hebben we bij Urban Events een flightsimulator gehuurd. Dit was een doorslaand succes. Veel studenten werden aangetrokken om naar onze stand te komen en zo leerden ze ons goed kennen. Dat was ook wat we voor ogen hadden. Urban Events wist goed met ons mee te denken en er waren geen problemen met het opzetten van de flightsimulator evenals de spelbegeleiding was top. Wij kunnen dan ook niet anders dan hen goed te beoordelen.

Woodvision

Erg prettige samenwerking! Vlotte en fijne communicatie.

Karim - Bitvavo

Goede Service - Ruim op tijd - Alles op tijd klaar gezet

Theater de Speeldoos Baarn

Super. Behulpzaam, welwillend en enthousiast.