uQQies

Lynn

Altijd netjes in gepakt, mooie tassen.

Gerda

Snelle reaktie bij vragen.

Francie van der Aalst

Snelle en nette service

Janneke Ran

Helemaal top! Er wordt meegedacht en de levering is super snel! Ik ben uitermate tevreden!!

Samantha

Super snelle levering en service! Een van de oorbellen was niet goed (sluiting was kapot), maar ze hebben gelijk gezorgd voor vervanging. :)

Elly

Om eerlijk te zijn de tas op de foto lijkt anders dan in echt( qua kleur), maar ik hou hem. Ook stinkt de tad verschrikkelijk

Reactie uQQies:

Wat vervelend te lezen dat de tas niet bevalt. We hebben helaas wat meer berichtjes gehad dat dit type tas een aparte lucht heeft. We hebben contact gehad met de leverancieren het schijnt dat deze... Wat vervelend te lezen dat de tas niet bevalt. We hebben helaas wat meer berichtjes gehad dat dit type tas een aparte lucht heeft. We hebben contact gehad met de leverancieren het schijnt dat deze klacht bij een aantal tassen is geweest, niet bij allemaal. De tas kan natuurlijk altijd geretourneerd worden als deze niet bevalt. In dat geval kun je het beste contact met ons opnemen via de mail info@uqqies.com

Linda

Heel goed en snelle levering.
Blij met de tas alleen staat ie al een week te luchten ivm een onaangename geur!
Ik hoop dat dit nog wegtrekt! Had hem gelukkig niet direct nodig.

Sandra

Mooie producten, snelle service

Coby Van der Plas

Netjes geleverd en op tijd