Upstairs

E. Maassen

De kundigheid van de monteurs en het zeer secuur maken van de mallen per trede hebben mede bijgedragen aan het prachtige resultaat. Zelf hebben wij via de social media, waar ik foto,s geplaatst heb,... De kundigheid van de monteurs en het zeer secuur maken van de mallen per trede hebben mede bijgedragen aan het prachtige resultaat. Zelf hebben wij via de social media, waar ik foto,s geplaatst heb, vele complimenten ontvangen. Die complimenten komen jullie toe. Ed Maassen

Wij hebben gekozen voor de Blackwood. Dave heeft het prachtig gemaakt. Hij vertelde dat afkitten wellicht een beetje glanzend zou zijn en alles is nu mooi mat. We hebben voor nu beslist het kitten... Wij hebben gekozen voor de Blackwood. Dave heeft het prachtig gemaakt. Hij vertelde dat afkitten wellicht een beetje glanzend zou zijn en alles is nu mooi mat. We hebben voor nu beslist het kitten (nog) niet te doen. We hebben de trap natuurlijk nog niet gebruikt maar hij ziet er mooi uit. Voor Dave is geen moeite teveel. Hij heeft heel snel alles alleen gedaan. Wij begrijpen niet hoe Dave dit zo snel en mooi alleen voor elkaar heeft gekregen! Wij moesten hem vragen te stoppen voor een koffie . Een medewerker om te koesteren!

Keurig gewerkt en afspraken goed na gekomen, ziet er weer keurig netjes uit.

mevr.Tjelpa

Ben nog steeds blij met mijn trap. goede keurige mannen en alles netjes opgeruimd ben erg tevreden.

Prima eindresultaat, erg professionele en vriendelijke installateurs.

Mooi product, zeer netjes afgeleverd

M. Braams

Mooi afgewerkt. En fijne monteurs!

Vriendelijk en snel.