Upstairs

We zijn superblij met onze nieuwe trap. De marmerlook past perfect bij onze huis uit 1913 en de trap is een stuk veiliger geworden en kraakt niet meer.

Superfijn geholpen door de verkoper...

Superfijn geholpen door de verkoper en de vriendelijke monteurs zijn echte vakmensen, trap ligt er superstrak in.

Mooi resultaat waar we heel blij mee zijn.

M. Gordijn

Niks kunnen vinden waar wij niet tevreden over ben

M. Vos

Ontzettend netjes gemonteerd, kundige, behulpzame en gezellige heren die de trap kwamen monteren. Ik ben zeer tevreden, over de uitstraling, de kwaliteit en de medewerkers, ook over de dame aan de... Ontzettend netjes gemonteerd, kundige, behulpzame en gezellige heren die de trap kwamen monteren. Ik ben zeer tevreden, over de uitstraling, de kwaliteit en de medewerkers, ook over de dame aan de telefoon en de heer die het intake gesprek hield

S. Kwekkeboom

Trap is erg mooi geworden en bevalt ons zeer goed.

Top service
trap is mooi geworden
en aardige monteurs
Die verstand hebben van hun werk
Gr fam wester

Wat een aanvulling voor het huis, ik ben er nog steeds van ondersteboven. (De trappen ook trouwens). Maar wat vond ik het jammer dat de monteurs zo snel waren. Ik zou er nog wel de hele dag van... Wat een aanvulling voor het huis, ik ben er nog steeds van ondersteboven. (De trappen ook trouwens). Maar wat vond ik het jammer dat de monteurs zo snel waren. Ik zou er nog wel de hele dag van willen genieten. Vooral sander met zijn kuif wat heeft zijn vrouw geluk☺️

Snel opgeleverd en prima resultaat

Upstairs is duur ivm andere bedrijven maar het eindresultaat is geweldig. Perfecte uitvoering. Geen stof en rommel dus geen overlast tijdens montage. Trap en hal schoon achtergelaten.