Upstairs

N. Goossens

Netjes afgewerkt, vakkundige vaklui.

Erg mooi resultaat en uiterst vriendelijke medewerkers

Heel tevreden over het eindresultaat en een goed en nauwkeurig werkende monteur!

Wel veel geld (misschien wel teveel) maar zeer goed resultaat. Vriendelijke en deskundige monteurs die heel goed samenwerken.

We zijn er trots op

Super gedaan!

Beoordeling gebaseerd op alle punten. Dus communicatie product en de monteurs.

W. de Vries

Monteurs prima vakmensen. Zeer vlot en netjes. Trap ziet er prachtig uit. Zeer tevreden met het eindresultaat.

Ziet er top uit, veel dank!

G. Kalkman

We zijn zeer tevreden over, en erg blij met onze nieuwe Upstairs trappen! Ze zijn keurig netjes afgewerkt en echt een eye-catcher geworden in ons interieur. Het is ook gewoon heel prettig dat de... We zijn zeer tevreden over, en erg blij met onze nieuwe Upstairs trappen! Ze zijn keurig netjes afgewerkt en echt een eye-catcher geworden in ons interieur. Het is ook gewoon heel prettig dat de renovatie duurzaam is en dat de trappen eigenlijk weinig tot geen onderhoud meer nodig hebben. Binnen 2 dagen zijn onze twee trappen netjes gerenoveerd door 2 hele kundige monteurs. Het was gezellig hen over de vloer te hebben, er is schoon gewerkt en absoluut vakwerk afgeleverd. Het is een behoorlijke financiele investering maar daar hebben we eigenlijk geen moment spijt van gehad. Er is uitstekende kwaliteit geleverd en wij hebben geen omkijken meer naar onze trappen. We hoeven (en zullen!) er alleen nog van genieten :-)