Upstairs

Een ware eyecatcher voor in onze jaren 30 woning!

Topmonteurs, zeer vriendelijk en professioneel!

M. de Vries

Alles top

Vakmensen, goed voorbereid op de huidige tijd.

Fijn contact met de verkoper/ medewerker die bij ons thuis is geweest. Korte lijntjes en indien we nog vragen hadden of last minute de lampjes toch wilde toevoegen was hij bereikbaar.
Met de...
Met de trap zijn we ook heel blij, wat een verandering. Jammer dat de wangen zo beschadigd zijn maar daar heeft upstairs fijn in mee gedacht om tot een oplossing te komen! Prima service.

Ziet er super mooi uit

S. van der Klein

Vakkundig

P. Verkooij

Uitermate tevreden over de vakbekwaamheid en over de vriendelijkheid van Rene

Alles zoals is afgesproken!

Ben heel blij met het resultaat, het waren gezellige monteurs die goed uitleg gaven over wat ze deden of moesten aanpassen aan de hand van de vooraf ingemeten situatie door de adviseur.
Dat was...
Dat was het enige minpuntje, de inmeting bij de prijsopgave liet wat te wensen over.
Zo was het hoofdbord tegen de muur aan eigenlijk te laag i.v.m. de op te brengen treden en er waren plakplinten op de overloop bedacht en berekend terwijl dit niet mogelijk was qua hoogte t.o.v. de dorpel en aftimmering traphekje.
Eindresultaat is super.