Upstairs

Elderhuis

We hebben een prachtige trap gekregen, blij mee!!

Sip van Buuren

Zeer nauwkeurig gewerkt,prima vakmensen

R. Nicolay

Redelijk prijzig, maar oooh zo tevreden!

Zeer vriendelijke heren met humor. Mooi werk afgeleverd! Hartstikke bedankt!

Zeer tevreden!

van der Meer

In eerste instantie een design uitgekozen waar we later zonder problemen op terug konden komen, dat was erg fijn.
We waren goed voorgelicht door de verkoper over het technische gedeelte wat we zelf in orde moesten maken. Dit was een hele klus om dat rond te krijgen, maar we waren trots op het resultaat. Echter toen de monteur kwam om onze trap te renoveren bleek dat onze werkzaamheden helemaal niet hadden moeten gebeuren met als gevolg dat de spijlen allemaal weer werden doorgezaagd. We waren hier niet blij mee en hadden een terug naar af gevoel. Het technische inzicht van de verkoper was niet juist. De monteur Rene stelde ons gerust dat alles uiteindelijk wel goed zou komen. Samen met mijn echtgenoot heeft Rene een oplossing gezocht.
De verkoper beaamde dat hij fouten had gemaakt en is ons naar tevredenheid tegemoet gekomen.
Het eindresultaat is prachtig en daar gaat het tenslotte om.

A. Dietz

Heel tevreden

Deskundig en snel de trap gerenoveerd. Een hele mooie resultaat.

Nadat de monteurs eerst op het oude adres stonden, is dit netjes opgelost.

Vriendelijke medewerkers, vakkundige plaatsing, netjes gewerkt en tevreden met het eindresultaat.