UNLP

Mike Hulsman

Ik had me wel ingelezen in de UNLP cursus maar de training zelf overtreft mijn verwachtingen.
Hoe je in zo'n korte periode zoveel goede dingen kan leren is onbeschrijfelijk.
Wat een...
Hoe je in zo'n korte periode zoveel goede dingen kan leren is onbeschrijfelijk.
Wat een veilige omgeving is er gemaakt om alles met elkaar te delen.
Ik ben nu 55 jaar, had ik deze cursus maar 30 jaar geleden ontdekt.
Het brengt me zoveel in zelfkennis en ontwikkeling. Het heeft me meer opengesteld voor andere zaken die ik eerst zelf niet zag.

Diana van Mulier

De NLP Practitioner opleiding was voor mij een mooie stap in mijn zelfontwikkeling. Het heeft mij geholpen in een moeilijke periode in mijn leven.

Door de goede begeleiding van een paar...

Door de goede begeleiding van een paar top trainers (Marcel/Daniëlle bedankt) en de open gesprekken in een veilige omgeving met mijn medecursisten kijk ik nu op een andere (open) manier naar bepaalde aspecten van het leven.

Het heeft mij zodanig geïnspireerd dat ik mij nog verder wil ontwikkelen. Ik wil daarom nu de NLP Master Practitioner gaan doen om een nog verdere verdiepingsslag te maken in mijn zelfontwikkeling.

Nanda de Jong

Verrijkend en zie verder mijn (lovende) antwoorden hiervoor.

Prima ervaring met UNLP

Rahmouna Aharouil

Leerzaam, praktisch en goed behapbaar.

Ieteke Blom

Hele goeie ervaringen.

Reiniera

Zeer de moeite waard. Fijne mensen, trainer, in een top locatie. Hier kun je echt iets mee, wat je ook doet.....veel dank

Er zijn vele wegen naar Rome