UNLP

Ieteke

Heel erg goed.

Mijn ervaring was erg positief

Laura Manders

Leuke opleiding met direct effect voor zowel jezelf als de mensen die je begeleid! Trainers zijn zeer ervaren en enthousiast. Erg blij dat ik deze opleiding via unlp gevolgd heb.

H Jansen

Wat een mooie techniek is EFT! Ik heb bijzondere resultaten gezien in ons oefengroepje en je kunt het ook eenvoudig voor jezelf toepassen. Ik ben heel blij dat ik deze training heb gevolgd, door het... Wat een mooie techniek is EFT! Ik heb bijzondere resultaten gezien in ons oefengroepje en je kunt het ook eenvoudig voor jezelf toepassen. Ik ben heel blij dat ik deze training heb gevolgd, door het tappen stroomt alles lekker, ik had heel veel energie de dag na de training. Marcel en Vincent geven op een prettige manier les, kortom de EFT training is een aanrader!

Nadia Babaali

Een ervaring rijker ben ik.
Technieken zijn makkelijk inzetbaar voor zich zelf en voor een ander.
Training door Marcel gegeven een top professionalisme.
Locatie makkelijk te vinden ,...
Een ervaring rijker ben ik.
Technieken zijn makkelijk inzetbaar voor zich zelf en voor een ander.
Training door Marcel gegeven een top professionalisme.
Locatie makkelijk te vinden , 5mn verder voor geen eens €2 parkeren voor de hele dag.
Prachtig mensen ontmoet.

Priscilla Graafland

Marcel geeft een heldere uitleg over de inhoud van de training en de oefeningen. De training bevat veel interactie en persoonlijke benadering met een vleugje humor. Er is voldoende mogelijkheid voor... Marcel geeft een heldere uitleg over de inhoud van de training en de oefeningen. De training bevat veel interactie en persoonlijke benadering met een vleugje humor. Er is voldoende mogelijkheid voor vragen en eigen inbreng.

Jose

Fijn inspirerende training die ook bij zelfhulp eft je kennis aanzienlijk vergroot

Zeer tevreden, anders kwam ik niet meer terug

Anouk Killestein

Ben wel nieuwsgierig naar de andere opleidingen maar voorlopig nog ff niet.

Sandra

Erg tevreden, ook deze keer