UNLP

Hannie Luijten - Meulendijk

Wat een geweldige ervaring! Het waren 8 intense dagen waarin in diepe lagen werden bereikt. Dynamieken, patronen, verbindingen en vooral bewustwording binnen een (familie)systeem worden duidelijk... Wat een geweldige ervaring! Het waren 8 intense dagen waarin in diepe lagen werden bereikt. Dynamieken, patronen, verbindingen en vooral bewustwording binnen een (familie)systeem worden duidelijk tijdens deze opleiding. Als je je bewust wordt van het onbewuste kun je patronen gaan doorbreken naar wat jou helpt. Tijdens de opleiding kregen we vele krachtige tools aangereikt om hiermee aan de slag te gaan. Echt een aanrader! Karin is een hele fijne en kundige trainer die een veilige plek creëerde waarin iedereen in vertrouwen kon werken, delen en leren.

Miriam Ohlale

Mijn algemene ervaring met NLP is erg prettig. Organisatie is zeer professioneel en bekwaam. De Organisatie is meedenkend en laagdrempelig. De eerste ervaring is positief waardoor ik nu een vervolg... Mijn algemene ervaring met NLP is erg prettig. Organisatie is zeer professioneel en bekwaam. De Organisatie is meedenkend en laagdrempelig. De eerste ervaring is positief waardoor ik nu een vervolg ga volgen op de basisopleiding.

Mooi aanbod aan trainingen en opleidingen. Fijne locaties verspreid over het land.

Hannie Luijten

UNLP is een professioneel opleidingsinstituut. Als je vragen hebt krijg je snel antwoord. De opleidingen worden verzorgd door deskundige trainers en coaches

Samentha de Jong - Vermelis

8 Intense dagen waarin verborgen dynamieken en patronen binnen een systeem zijn blootgelegd.
Veel geleerd, gedaan en vooral gevoeld.
Samengewerkt met gelijkgestemden tijdens deze...
Veel geleerd, gedaan en vooral gevoeld.
Samengewerkt met gelijkgestemden tijdens deze krachtige en vooral waardevolle opleiding.
Verborgen, onbewuste processen die van invloed zijn op ons denken, doen en voelen bewust geworden en zichtbaar gemaakt.

Aankijken
Acceptatie
Omarmen
Buigen
Dankbaarheid

Selma

De trainer was zeer kundig en wist heel goed waar ze het over had. De voorbeelden die ze gaf en de demo’s die ze voordeed waren heel duidelijk. Ze gaf alle ruimte voor eigen vragen en inbreng... De trainer was zeer kundig en wist heel goed waar ze het over had. De voorbeelden die ze gaf en de demo’s die ze voordeed waren heel duidelijk. Ze gaf alle ruimte voor eigen vragen en inbreng en ik voelde me gezien. Ik voelde me veilig in de groep waardoor ik mooie stappen heb mogen zetten in mijn proces.

Ik heb Unlp als een zeer fijne organisatie ontvangen waar je met open armen wordt ontvangen. Je word als mens behandeld en niet als nummer wat deel uitmaakt van de omzet.

Fijne trainers, veilige omgeving, voldoende ruimte tot het stellen van vragen, delen van ervaringen, etc.

Iedereen zou een training ‘moeten’ volgen bij het UNLP als je jezelf een gelukkiger en waardevoller leven gunt

Karin Roest

Het was zeer fijn om de opleiding te volgen bij de UNLP. Heel waardevolle inhoud en begeleiding. Ik ben gegroeid als mens, voel meer rust waardoor ik meer kan genieten van het leven! Iedereen zou zo... Het was zeer fijn om de opleiding te volgen bij de UNLP. Heel waardevolle inhoud en begeleiding. Ik ben gegroeid als mens, voel meer rust waardoor ik meer kan genieten van het leven! Iedereen zou zo een opleiding moeten volgen.