UNLP

- Alles zit in jezelf
- Afstand creëer jezelf
- Duidelijk, confronterend, nemen de tijd
- Behulpzaam, vriendelijk, rustgevend
- Minder gejaagdheid, meer begrip voor mezelf
- Meer begrip & liefde
- Het is een geheel
- Af en toe wat vaag, over het geheel leerzaam & verrijkend

anoniem

Ik heb deze opleiding ervaren als een geweldige reis door mezelf heen. Hierdoor heb ik mezelf beter leren kennen en ga hierna steviger voor het leven.
Vanuit de opleiding heb ik heel veel...
Vanuit de opleiding heb ik heel veel kennis en ervaring opgebouwd. Super om alle oefeningen te mogen ervaren vanuit beide coach en coaché en soms meta.
José en Herman vulden elkaar mooi aan.
Beide verschillend waardoor ik nog meer kon meenemen uit de training. Het weekend met familieopstellingen was zeer intens en mooi.
Ik denk dat ik een kleinere groep prettiger had gevonden. Doordat je sneller iedereen kan leren kennen er er minder wachten was tot dat iedereen er weer bij was.
Wel heb ik het als een fijne en veilige groep ervaren. Met de een wat meer dan de ander.
Tijdens de oefeningen en op moeilijke momenten heb ik de coaches als zeer helpend ervaren. Altijd klaar om mee te kijken. Geweldig dat ze er waren!
Ik kijk terug op een mooie intense, reis met veel nieuwe inzichten en ervaring. Bedankt!

anoniem

De NLP-opleiding van UNLP is zoveel meer dan een set technieken leren, het is een persoonlijke reis waarbij diepere lagen worden aangeraakt.

Elk weekend kom je weer een stapje dichter bij...

Elk weekend kom je weer een stapje dichter bij jezelf. De trainers weten een veilige setting neer te zetten waarin groei en verbinding kan ontstaan. En ook niet onbelangrijk er wordt ontzettend veel gelachen. NLP is voor iedereen!

Robin

Waarom UNLP?

Waarom UNLP?

Hier word je getriggerd tot diepgang. Ook als je denkt dat je ergens al goed in bent. Vroeg of laat kom je hier je échte zelf tegen. De trainers en coaches zorgen dat iedereen zich op zijn gemak voelt door humor, aandacht en kennis te delen.

Je komt er uit als een ander mens, met een andere kijk op de wereld en je omgeving. Bij iedereen pakt dit anders uit en ik gun dit iedereen om te ervaren.

Mike Hulsman

Ik had me wel ingelezen in de UNLP cursus maar de training zelf overtreft mijn verwachtingen.
Hoe je in zo'n korte periode zoveel goede dingen kan leren is onbeschrijfelijk.
Wat een...
Hoe je in zo'n korte periode zoveel goede dingen kan leren is onbeschrijfelijk.
Wat een veilige omgeving is er gemaakt om alles met elkaar te delen.
Ik ben nu 55 jaar, had ik deze cursus maar 30 jaar geleden ontdekt.
Het brengt me zoveel in zelfkennis en ontwikkeling. Het heeft me meer opengesteld voor andere zaken die ik eerst zelf niet zag.

Diana van Mulier

De NLP Practitioner opleiding was voor mij een mooie stap in mijn zelfontwikkeling. Het heeft mij geholpen in een moeilijke periode in mijn leven.

Door de goede begeleiding van een paar...

Door de goede begeleiding van een paar top trainers (Marcel/Daniëlle bedankt) en de open gesprekken in een veilige omgeving met mijn medecursisten kijk ik nu op een andere (open) manier naar bepaalde aspecten van het leven.

Het heeft mij zodanig geïnspireerd dat ik mij nog verder wil ontwikkelen. Ik wil daarom nu de NLP Master Practitioner gaan doen om een nog verdere verdiepingsslag te maken in mijn zelfontwikkeling.

Nanda de Jong

Verrijkend en zie verder mijn (lovende) antwoorden hiervoor.

Prima ervaring met UNLP