Prima website, duidelijk en makkelijk om te betalen

PMB

Overzichtelijk, gemakkelijk, snel geleverd.

het liep perfect.

geen.

Snelle verwerking van bestelling, op de beloofde dag bezorgd! Het was alleen een pakketje dat niet door de brievenbus kon, dus bij de buren afgeleverd! Geen extra verzendkosten!

Snel en correcte leverdatum!

Hennie Mol

Geweldige producten en service.
Mooie website en snelle levering.

Snelle levering en mooie producten.

Wederom een prettige online shopervaring achter de rug. Producten zoals beschreven, gemakkelijk besteld en betaald en keurig geleverd. Levertijd zou iets sneller mogen, maar ik ben dan ook verwend...

Zeer breed assortiment en eindelijk een website/webwinkel op het gebied van gezondheid met over het algemeen fatsoenlijke productbeschrijvingen! Groot bestelgemak!

Luxe probleem: snelheid van het afleveren van de bestelling kan sneller/beter. Maar dat is eigenlijk zeuren om het zeuren en dan ook mijn enige aanmerking.

Jelle Boersma

Waardeloos. Ik heb nu al een paar keer achter mijn geld aan moeten mailen en heb nog steeds geen credit mogen ontvangen. Dit is echt niet netjes en dan druk ik het heel zacht uit.

Mensen terug mailen en klachten afhandelen zou wel zo netjes zijn.

Zeer goed en snel

Jolien Pruis.

Prettige en duidelijke informatie via de mail, correcte afhandeling en goed verpakte bestelling. top.

Zie bovenstaande.

Geen.

Meerten

Fantastisch!

In een woord FANTASTISCH!

Bij het invullen van mijn adres bij het online bestellen van het product zijn er 2 vakjes waar het huisnummer in te vullen valt. Ik woon op huisnummer 2D , doch de D werd niet in het eerste vakje aanvaard dus had ik in het tweede vakje 2D wel in kunnen vullen, doch het pakket kwam niet aan, omdat er huisnummer 2 2D aangegeven stond, waardoor het pakket terug gestuurd werd. Doch niet getreurd want wat later kreeg ik een telefoon waar men mij vroeg wat er mis was gelopen. Na mijn uitleg werd de bestelling de dag nadien thuis op het huisnummer 2D bezorgd.

Altijd goed

Goed assortiment