Super tevreden! De ene dag besteld, en de andere dag is pakje reeds aangekomen, wat een goede en snelle service, van harte bedankt !!

Ja hoor snelle levering !

C

Unlimited Health heeft een groot assortiment en levert snel.

Snelle levering. Duidelijke informatie.

Informatie over de grootte van de capsule zou het verhaal compleet maken.

Angelique

Zalig bedrijf, heeft bijna alles en de leveringen zijn steeds volledig en op tijd

Goede informatie, snelle levering, prima product.

Snelle levering!!!

Goed verpakt en super snel in huis.

Een grote collectie raw food. Niet de beste kwaliteit, maar veel keuze en snelle levering.

Supersnelle service

Wij bestellen hier met regelmaat. De kwaliteit van de producten vinden we goed, niet super (in Duitsland, UK en US kunnen we betere kwaliteit raw food krijgen). Soms is de houdbaarheidsdatum van producten niet lang meer. De service is wel heel goed en snel.

Arie

Had een specifiek product nodig en snel gevonden en besteld daarnaast de geuren die ik moest hebben had men allemaal. Snel geleverd

duidelijke site, snelle levering, perfect spullen

Goede ervaring met bestelling en levering

Prima bedrijf, goede producten, snelle levering.

Verpakkingen van de producten (sta-zak) is top! Veel producten die ergens anders niet te verkrijgen zijn. Goede prijs voor de producten.

De zoekfunctie op de website is pet. Er zijn zoveel producten maar als een woord maar een beetje anders gespeld is komt het niet naar boven. Na mailen met klantenservice is gebleken dat het er dan wel is, maar niet te vinden via de zoekfunctie.

lonneke

Mooie producten, snel geleverd.

leveringen bij post nl pakje gemak afleverpunten

bij kokostaart van 4,50 graag eerlijk vermelden dat het een 'taartpuntje' betreft van 9 cm bij 5 cm !
prijs is echt te hoog ingeschaald