Ferrie Looijer

Ik heb 3x 60 capsules Opti3 (Omega 3 EPA & DHA van microalgen) gekocht met als EXP 10/20.
De laatste 20 capsules stonken naar levertraan en de allerlaatste 6 waren slap en zweterig.
We...

Duidelijke info over gehalte EPA

Droogmiddel in verpakking en vochtdichte sluiting

Steven

Heel goed overzichtelijke structuur en had de goedkoopte producten.

Snelle levering, gemakkellijke site

Prompt, goede communicatie, vriendelijk, goede producten.

Prompt, goede communicatie, vriendelijk, goede producten.

Nvt

Patricia

Je wordt altijd vriendelijk geholpen zowel online als telefonisch als in de winkel.
Alles wordt altijd goed verpakt voor verzending.

Zie mijn vorige beoordeling

Ik was al naar de volgende pagina en toen schoot mij nog iets te binnen dus vandaar dat ik nog een keer de formulier invul als aanvulling. Jullie hebben een ruim en mooi assortiment maar ik mis ook nog iets...namelijk wilde blauwe bessen poeder zoals bijvoorbeeld van het merk Vimergy https://vimergy.com/products/wild-blueberry
En rode pitaja poeder zoals bijvoorbeeld van Health Life, https://dutch.alibaba.com/product-detail/100-organic-freeze-dried-red-dragon-fruit-powder-60692935385.html?spm=a2700.8699010.normalList.91.224033f9l8Y1g4
Zou het mogelijk zijn voor jullie om hieraan te komen?

Patricia

Heb tot op heden goede ervaringen met de producten die ik heb aangeschaft bij Unlimited Health, online. (Ook in de winkel in Amsterdam wordt je vriendelijk geholpen). Producten worden altijd goed...

Ruim assortiment.

Verbeterpuntje zou zijn voor mij, bijvoorbeeld: Jullie hebben Global Healing Center Vegansafe B-12 59 ML in de aanbieding van €57,50 nu voor €49,95. Korting is altijd fijn, alleen beetje flauw in deze omdat het min. bestelbedrag €50,- voor gratis verzending. Dan denk ik, vraag iets meer maar dat het dan gratis verzonden wordt, daar zou ik als klant een stuk blijer van worden. (Soms heb je iets wat je ook nog nodig hebt maar niet altijd en dan is het vervelend en gewoon heel flauw).

Heeft voor mij een goede uitstraling omdat ze zaken hebben die medival medium aanraadt

Tevreden

Nvt

Peter Boshuijzen

Zeer goede service en persoonlijk. Ben teruggebeld zoals beloofd. Top.

opvolging van contact

Kim Hens

Super!

Ik vind het bijzonder fijn dat ik kan opteren voor een incasso,lekker makkelijk al heeft dat dan meer te maken met mijn luiheid om mijn bank scanner erbij te pakken en alle rituelen te doorlopen :p.
Fijn ook dat ik een dienst heb gevonden die voldoet aan mijn natuurlijke wensen. Hou vol! Er komen steeds meer mesnen bij zoals ik!
Grtz Me (Kim)

nee

FY

Zeer professioneel, en erg klantvriendelijk!