Prima bedrijf waar ik zsm weer een bestelling zou doen. Dank voor de goede service!

Overzichtelijk.
Ik kan nergens ander de combi spirulina chlorella krijgen in tablet vorm.

Martin Brinckman

Zeer snel en betrouwbare service

Gewoon prima

zou niet weten

Snel levering , goedverpakt . Nog niet uitgeprobeerd .

Goede en snelle levering van het Nano Silver.
Het Nano Silver werkt goed en is een goede ondersteuning voor het immuunsysteem.

Zie boven.

Berk Yelim

The only problem with this product and all the other bottled products are the mouth of the bottle is not good enough and when you pour into a spoon, it is spilt over it, it leaks.

Jean-Louis Biekmann

Nog geen ervaring gehad maar ik denk dat het wel ervaring wórdt.

Uitstekende prijsstelling en dan nog gratis verzonden ook!
Ik kom hier heel graag terug als het zover is!

Umm s.

Als vaste klant vind ik het Fijne winkel erg makkelijk , veel keuze en snelle levering.

Nvt

Ze zijn altijd heel vlot met opsturen, ik heb het altijd de volgende dag in huis.
Ik heb ze ook een keer opgebeld met een vraag over een supplement..en toen vond ik de dame die ik sprak wel...

Super snelle levering! En hoge kwaliteit en unieke producten die je nog nergens anders in Nederland kan bestellen zover ik weet.

Mijn verbeter punt is: Als er een klant opbelt, geef ze dan niet het gevoel dat ze een stomme vraag stellen en praat niet uit de hoogte. Dat vond ik jammer want ik heb zeker al voor meer dan 1500 euro bestelt bij jullie.
Geef elke klant het gevoel dat ze speciaal zijn en je hebt een klant voor het leven.
En daarmee bedoel ik gewoon vriendelijk zijn en met geduld dingen uitleggen als het nodig is.