Ronald

Ze komen netje hun afspraken na en het contact is heel prettig, hele goede service en de urn en de gravure zijn echt heel mooi, je wordt netjes op de hoogte gehouden hoe het er uit gaat zien. Ze komen netje hun afspraken na en het contact is heel prettig, hele goede service en de urn en de gravure zijn echt heel mooi, je wordt netjes op de hoogte gehouden hoe het er uit gaat zien.

Hele fijne mensen, die met je mee leven en nog een lief handgeschreven briefje bij de urn doen.
Duidelijke uitleg hoe je het as er het beste in kan doen, zit er ook nog bij.

Fay

Ik heb een fijne ervaring gehad. goeie communicatie, mooie kwaliteit van de urn/gravure.

Reactie Uitvaartwinkel-Infinity.nl:

Beste Fay,
Beste Fay,
Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met de dieren urn en gravure die we voor je hebben verzorgd. Bij Uitvaartwinkel Infinity streven we er altijd naar om producten van de hoogste kwaliteit te leveren en een uitstekende service te bieden. Jouw tevredenheid betekent veel voor ons, en we zijn blij dat je blij bent met het resultaat.
Bedankt voor je vertrouwen in Uitvaartwinkel Infinity.
Maciej Kupras

Maike

Hele lieve mensen!

Kolenbrander

Fijn te woord gestaan, en geholpen. Neemt de tijd voor je.

Sigrid

Helemaal prima en een mooi geschreven briefje erbij met lieve woorden! Dat doet goed..

Goed en mooi product. Snel geleverd

Yvette Beckers

Hele mooie overzichtelijke website. Uitstekende service! Zoals vermeld staat op de site wordt je bestelling binnen de 7 werkdagen geleverd. In een mooie verpakking en met een hartverwarmend lief... Hele mooie overzichtelijke website. Uitstekende service! Zoals vermeld staat op de site wordt je bestelling binnen de 7 werkdagen geleverd. In een mooie verpakking en met een hartverwarmend lief briefje er bij. Absoluut een aanrader 👍

Sonja

Vlotte en correcte werking.

Karina de Vries

Ik ben erg tevreden over het mooie product en de aflevering met mooie kaart en lieve woorden.

We hadden een mini urn in druppelvorm besteld, deze was erg netjes en goed beschermd ingepakt. En een lief persoonlijk handgeschreven kaartje erbij, erg lief!