Brenda

Groot assortiment, snelle levering met een mooie handgeschreven persoonlijke boodschap bij de geleverde urn.

G.C.Broman/Robert

Zeer vriendelijke en behulpzaam bedrijf.
Correcte behandeling. Fijn’
Dank voor de behulpzame en zorgzame afhandeling!

E. Martens

Hadden een klein hart besteld waar je een standaard bij kan bestellen. Hoewel de standaard niet op voorraad was en dus niet online te bestellen werd er contact met ons opgenomen dat ze dit nog wel... Hadden een klein hart besteld waar je een standaard bij kan bestellen. Hoewel de standaard niet op voorraad was en dus niet online te bestellen werd er contact met ons opgenomen dat ze dit nog wel konden realiseren.

Len Nolles

Zeer klantvriendelijk, snelle afhandeling en inlevend

Van driessche ingrid

Uitmuntend !! Heel erg tevreden van deze mensen heel goede en snelle communicatie, supervriendeliijk alles heel correct verlopen en dat is een heel fijn gevoel in deze moeilijke dagen Ik heb er geen... Uitmuntend !! Heel erg tevreden van deze mensen heel goede en snelle communicatie, supervriendeliijk alles heel correct verlopen en dat is een heel fijn gevoel in deze moeilijke dagen Ik heb er geen woorden voor ik kan ze iedereen aanraden.
Een hele dikke pluim !!!

Goed, snelle reactie op de mail en ook snelle levering product is heel mooi!

Ria

Goeie service, kwaliteit erg goed en snel geleverd

Marcel

Mooie ring, ben er erg blij mee

Ik ben super tevreden over onze aankopen voor onze dierbare overledene. De service van jullie is echt super. Het is goed verpakt aangekomen en de afspraken zijn jullie allemaal nagekomen. Bedankt.