Rianne

Wat ik erg lief en fijn vond was de persoonlijke boodschap die bij de urn zat. Een kleinigheidje met een groot gebaar. Dank je wel daar voor. De urn zelf is netjes en goed ingepakt bezorgd.

Joke Eisen

Contact met de winkel omdat ik een urn voor mijn man wilde die ik niet van te voren live kon bezichtigen. Bij deze winkel kreeg ik de garantie dat als de urn niet in het echt zo was als ik hoopte ik... Contact met de winkel omdat ik een urn voor mijn man wilde die ik niet van te voren live kon bezichtigen. Bij deze winkel kreeg ik de garantie dat als de urn niet in het echt zo was als ik hoopte ik deze gewoon mag retourneren. Dit is niet nodig. De urn is mijn man waardig.

De producten werden snel geleverd, zorgvuldig ingepakt en met een persoonlijk berichtje erbij.

Kees

Zeer positief en zorgzaam

Mooie urnen, zien er uit zoals verwacht. Goede service en fijn dat er een persoonlijk bericht bij de levering zit. Urnen worden goed ingepakt verzonden. Prettig dat pakket met PostNL wordt verzonden.

Marja Kalwij

Eigenlijk met een woord, liefdevol, dat persoonlijk briefje er bij deed me zo goed en alles was zo zorgvuldig verpakt

Overzichtelijk

Mooie urnen, veel keus voor een goede prijs.