Heel goed, waardeerde ansichtkaart erg. Bedel ziet er prachtig uit. Snelle levering

J. M. von Aesch

Prachtige vlinderurn met een fijne, respectvolle begeleiding bij het vullen hiervan aan huis.

Yvon

Goede levering, snelle service. De vlinder urn was hier wel op voorraad. Erg blij mee

Ed

Bestelling werd netjes afgewikkeld en bezorgd. Er was echter geen mogelijkheid om de zending te volgen. Had de zending nog niet verwacht omdat er 5 werkdagen werden genoemd (mogelijk Covid-19... Bestelling werd netjes afgewikkeld en bezorgd. Er was echter geen mogelijkheid om de zending te volgen. Had de zending nog niet verwacht omdat er 5 werkdagen werden genoemd (mogelijk Covid-19 verwachtingen), maar beter zo dan later.

Reactie Uitvaartwinkel Infinity:

Hartelijk bedankt voor bestelling en uw review. Wij zijn blij dat het op tijd geleverd is.
Het is de bedoeling dat u als klant altijd een track en trace van ons krijgt. In uw geval is dit om onduidelijke reden niet gebeurd. Wij betreuren dit ten zeerste en zullen er in de toekomst scherp op blijven letten.

Wil

Heel goed verpakt en ashanger is super mooi. Jullie kaartje is ook hartverwarmend.

Priscilla

Snelle service, binnen 3 dagen in huis, ashangertje is net zo mooi als op de website

Arnold

Mijn aankoop is vlot en netjes afgehandeld. Het was te zien dat het zorgvuldig was verpakt en ik waardeerde het persoonlijke kaartje erbij enorm. De ashanger zelf is erg mooi en ik ben er zeer... Mijn aankoop is vlot en netjes afgehandeld. Het was te zien dat het zorgvuldig was verpakt en ik waardeerde het persoonlijke kaartje erbij enorm. De ashanger zelf is erg mooi en ik ben er zeer content mee!

Krystyna

Snelle service, binnen 3 dagen ontvangen, ashanger is net zo mooi als op de website is weergegeven

Manon

Mooie keramische urn, zag er erg mooi uit. Snel geleverd.

Lucas

Snelle levering en de ashanger met de vingerafdruk van mijn moeder is erg mooi geworden.