We hadden een mini urn in druppelvorm besteld, deze was erg netjes en goed beschermd ingepakt. En een lief persoonlijk handgeschreven kaartje erbij, erg lief!

ellen

Goede uitleg over alles gehad en aardig personeel

Rianne

Een mooie vlinder, mooi formaat gevuld met mijn dierbare, netjes verpakt incl een attent briefje.

Annet

Netjes, goede service, meelevend.

Dewi

Geweldige ervaring!

Anita

Geweldige service. Goed verpakt. En een persoonlijk kaartje welke handgeschreven was. Fantastisch

Saskia

Zeer correcte en snelle afhandeling van je bestelling

Nina

Prachtige collectie. Heel mooi verpakt en een persoonlijke kaart erbij. Fijne betaalmogelijkheden en snel verzonden.

Giovanni

Op de dag rond 12 uur gebeld of deze winkel een vlinder urn op voorraad had. Dit was op voorraad en ik kon gelijk terecht om te komen kijken. De service was super goed, de urn is gelijk ook gevuld.... Op de dag rond 12 uur gebeld of deze winkel een vlinder urn op voorraad had. Dit was op voorraad en ik kon gelijk terecht om te komen kijken. De service was super goed, de urn is gelijk ook gevuld. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen bij anderen, wat een top service!

D Willems

Zeer snelle levering, binnen 1 dag geleverd. Een geweldig product. Ook een persoonlijk geschreven briefje van de leveranciers is een mooi gebaar.