Johan

Zeer goed en ook in het weekend worden je vragen beantwoord

Angelique

Heel snel reactie op m’n vraag en bestelling snel geleverd met daarbij een mooi handgeschreven kaartje.

Lydia

Zeer snelle bezorging en keurig verpakt!
Ook een persoonlijke boodschap werd erg op prijs gesteld

Zeer net en meelevend bedrijf.
Graveren zeer netjes gedaan.
Zorgvuldig gekeken naar de urn en netjes aangegeven een nieuwe te bestellen na oneffenheid gevonden te hebben.

Zeer...
Zeer net en meelevend bedrijf.
Graveren zeer netjes gedaan.

Zeer aanbevolen bedrijf.

Jacolien Kooijman

Heel betrokken en een persoonlijke boodschap erbij gevoegd, heel attent

Cor bouman

Heel goed geholpen raad het mensen echt aan

Ronald

Ze komen netje hun afspraken na en het contact is heel prettig, hele goede service en de urn en de gravure zijn echt heel mooi, je wordt netjes op de hoogte gehouden hoe het er uit gaat zien. Ze komen netje hun afspraken na en het contact is heel prettig, hele goede service en de urn en de gravure zijn echt heel mooi, je wordt netjes op de hoogte gehouden hoe het er uit gaat zien.

Hele fijne mensen, die met je mee leven en nog een lief handgeschreven briefje bij de urn doen.
Duidelijke uitleg hoe je het as er het beste in kan doen, zit er ook nog bij.

Fay

Ik heb een fijne ervaring gehad. goeie communicatie, mooie kwaliteit van de urn/gravure.

Reactie Uitvaartwinkel-Infinity.nl:

Beste Fay,
Beste Fay,
Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met de dieren urn en gravure die we voor je hebben verzorgd. Bij Uitvaartwinkel Infinity streven we er altijd naar om producten van de hoogste kwaliteit te leveren en een uitstekende service te bieden. Jouw tevredenheid betekent veel voor ons, en we zijn blij dat je blij bent met het resultaat.
Bedankt voor je vertrouwen in Uitvaartwinkel Infinity.
Maciej Kupras