Sandra

Ik ben heel erg blij met mooie vlinder urn, hij is nog mooier in het echt dan op de plaatjes. De verpakking waar de urn in zit is ook echt mooi en dat kaartje van jullie erbij maakte het voor mij... Ik ben heel erg blij met mooie vlinder urn, hij is nog mooier in het echt dan op de plaatjes. De verpakking waar de urn in zit is ook echt mooi en dat kaartje van jullie erbij maakte het voor mij zelfs heel persoonlijk. Dank jullie wel voor alles, dikke pluim, ook namens mijn zoon, hij heeft dezelfde urn.

Reactie Uitvaartwinkel-Infinity.nl:

Dank u wel voor het compliment! Ik ben blij dat u onze LoveUrns Vlinder urnen mooi vindt. We hebben onlangs ook onze verpakkingen meer in de stijl van onze webshop gebracht.
Nogmaals bedankt...
Nogmaals bedankt ook vier uw pluim.

Tina Witte

Heel behulpzaam

Lotte

Overzichtelijke site, bestelling snel binnen gekregen.
Het persoonlijke kaartje wat je erbij kreeg was een erg mooi gebaar

Snel en een mooi product

D. van Steenhoven

Hele snelle levering. Super goed verpakt. Heel mooi product. Schitterend. Briefje erbij maakt het heel persoonlijk.
Al met al een hele prettige winkelervaring voor iets dat emotioneel zwaar...
Al met al een hele prettige winkelervaring voor iets dat emotioneel zwaar is. Bedankt daarvoor

Twee mooie soulbirds besteld en de volgende dag al ontvangen. Met een heel aardig persoonlijk briefje erbij.

2 Heel mooie soul birds besteld en een dag later al ontvangen samen met een handgeschreven bericht.

Ilona Luesink

Zeer prettig, bedankt voor de brief en de lieve woorden wat bij het pakket is bezorgd, goede servies en mijn bestellig heel erg goed verpakt zodat het heel is bezorgd!