Linda Moerland

Veel keus, mooi produkt en snel geleverd

Monique

Goede service de urn werd geleverd met een liefff briefje r bij...

Natasja

Snelle en nette levering

O.V.Kamp

Ik ben zeer tevreden. Mooie urn precies als de foto. Goed verpakt en snel geleverd

Monique

Op mijn email berichten werd heel snel gereageerd. Ik was op zoek naar een mini urn, bleek mijn dochter deze al voor mij als verassing besteld te hebben. Hier hebben de eigenaren niets over... Op mijn email berichten werd heel snel gereageerd. Ik was op zoek naar een mini urn, bleek mijn dochter deze al voor mij als verassing besteld te hebben. Hier hebben de eigenaren niets over gezegd, maar mij wel gevraagd even te wachten met bestellen. Kreeg ik diezelfde dag en prachtige mini urn binnen met in de verpakking een heel lief handgeschreven berichtje van de eigenaren en een apart briefje met een boodschap van mijn dochter erop.
Alles heel mooi verpakt!

Fred De Rijk

Super, zo mooi als gehoopt en zorgvuldig verpakt en verzonden en een lief kaartje.

Van de Velde Patricia

Vlinder urne besteld en snel ontvangen. Bij het opendoen zat een briefje met zelfgeschreven tekst met lieve woorden. Voor mij wat extra steun in deze moeilijke periode. Bedankt !

Richard Eeltink

Helemaal top, echt een super service en betrokkenheid (ook op een zeer fijne manier meedenkend )