Mariska

Zeer goede en snelle levering, en ze doen er een handgeschreven briefje bij op mooi postpapier net een lieve boodschap

Ivonne

Snelle levering en mooie producten

D Opperman

Website is duidelijk. mooie producten en niet te duur kreeg ook netjes bericht dat de urn iets later zal komen,ik kreeg ook netjes een handgeschreven briefje bij mijn bestellen product netjes... Website is duidelijk. mooie producten en niet te duur kreeg ook netjes bericht dat de urn iets later zal komen,ik kreeg ook netjes een handgeschreven briefje bij mijn bestellen product netjes verpakt echt een goed bedrijf

Lien

Aankoop komt overeen met beschrijving en foto. Deugdelijk verpakt, mooi doosje erbij, snelle levering.

Natasja

Ik heb de urnen vlinders net ontvangen en ze zijn echt prachtig we zijn er erg blij mee, en bedankt voor jullie lieve kaartje en prachtig boekje echt super! Ik ga dit zeker doorgeven aan mensen die... Ik heb de urnen vlinders net ontvangen en ze zijn echt prachtig we zijn er erg blij mee, en bedankt voor jullie lieve kaartje en prachtig boekje echt super! Ik ga dit zeker doorgeven aan mensen die ook een urn willen kopen dat jullie echt een super service hebben en hele lieve mensen zijn. Bedankt nog voor de goede service en contact dat we hebben gehad.

Linda Moerland

Veel keus, mooi produkt en snel geleverd

Monique

Goede service de urn werd geleverd met een liefff briefje r bij...

Natasja

Snelle en nette levering

O.V.Kamp

Ik ben zeer tevreden. Mooie urn precies als de foto. Goed verpakt en snel geleverd

Monique

Op mijn email berichten werd heel snel gereageerd. Ik was op zoek naar een mini urn, bleek mijn dochter deze al voor mij als verassing besteld te hebben. Hier hebben de eigenaren niets over... Op mijn email berichten werd heel snel gereageerd. Ik was op zoek naar een mini urn, bleek mijn dochter deze al voor mij als verassing besteld te hebben. Hier hebben de eigenaren niets over gezegd, maar mij wel gevraagd even te wachten met bestellen. Kreeg ik diezelfde dag en prachtige mini urn binnen met in de verpakking een heel lief handgeschreven berichtje van de eigenaren en een apart briefje met een boodschap van mijn dochter erop.
Alles heel mooi verpakt!