Kox

Snelle en nette persoonlijke verzending.

Hoop keuze en goede service

Prima service, persoonlijke tint met handgeschreven kaartje.

Arja van der Meijden

Goede service en aardig personeel na een telefonisch gesprek.

Rik van Gelder

Bestelde artikelen worden keurig ingepakt geleverd. Er zit zelfs nog een persoonlijk handgeschreven kaartje bij. Heel erg tevreden.

Loek

De Urn is heel mooi en van goede kwaliteit heel erg goed verpakt maar de lijm die er bij zit veel te weinig en te dun voor de poreuze ondergrond uiteindelijk gelijmd met montagekit, de Urn ook nog... De Urn is heel mooi en van goede kwaliteit heel erg goed verpakt maar de lijm die er bij zit veel te weinig en te dun voor de poreuze ondergrond uiteindelijk gelijmd met montagekit, de Urn ook nog met korting gekregen maar laten we eerlijk zijn en geld speelt dan geen rol maar wel duur hè voor een vaas.
Nog bedankt,
Loek

Reactie Uitvaartwinkel-Infinity.nl:

Beste Loek,
Beste Loek,
Hartelijk bedankt voor uw review. We zijn heel blij dat u de keramische urn Druppel heel mooi vindt en onze korting heeft gewaardeerd. Over de lijm zullen we de leverancier aanspreken. Mocht deze dit niet gaan aanpassen in de toekomst, dan zullen wij op onze website gaan aanbevelen om lijm aan te schaffen. Fijn dat het u toch nog gelukt is de urn netjes te sluiten.
Hartelijke groet,
Maciej en Monique

Marsja van den burg

Mooie site erg overzichtelijk en super vriendelijk geholpen.

L.a. Duivestein

Goede service

Mooie producten, erg netjes verpakt, goede service