Fieneke

Ruime keuze, snelle levering en persoonlijke touch

Uitstekend, attent en prima geregeld

Vriendelijke en heldere service. Denken goed mee en overleggen over wensen

Cindy Redeker

Zeer netjes verpakt en het persoonlijke briefje word erg gewaardeerd

Mark

Zeer goed, ze leveren wat besteld is en op tijd!

stephanie stoop

Heel fijn! mensen stonden mij erg rustig en vriendelijk te woord.

Nel

Is heel goed bevallen, ik had er een urntje besteld en had zelf een foutje gemaakt. Infinity heeft dat prima hersteld voor mij.
Prima bedrijf en zeer aardige mensen die met je meedenken

Henriëtte Van de Ven-Cox

Uitstekend

Super geholpen, vriendelijk en mee denkend. Begripvol.

Claudia

Mooie urn ontvangen voorzien van een nette gravure. Goed beschermd verpakt verzonden. Snelle en vriendelijke reactie op vragen. Ik vind het fijn dat je een preview krijgt van het te verwachten... Mooie urn ontvangen voorzien van een nette gravure. Goed beschermd verpakt verzonden. Snelle en vriendelijke reactie op vragen. Ik vind het fijn dat je een preview krijgt van het te verwachten eindproduct en er dus ook ruimte is om hierover nog te overleggen.

Reactie Uitvaartwinkel-Infinity.nl:

We zijn heel blij dat u met onze gravure service heel tevreden bent. We sturen altijd een voorbeeld / preview gravure naar de klant die daarop op en aanmerkingen kan geven. Pas bij een definitief... We zijn heel blij dat u met onze gravure service heel tevreden bent. We sturen altijd een voorbeeld / preview gravure naar de klant die daarop op en aanmerkingen kan geven. Pas bij een definitief akkoord door de klant zal de definitieve versie worden aangeboden aan de graveerspecialist.