Gabriela

Snelle levering, goed product

Mireille bianchi roos

Echt super

Tamara van der Sleen

De ervaring die wij hadden was zeer goed. Een prachtige mini urn kunnen vinden voor wat as van onze vader/schoonvader. Zeer snelle levering. En dan ook nog een persoonlijk briefje er bij. Dank!

Behulpzaam, attent

Johnny Van den heuvel

Goed geholpen via app en snel verstuurd

Zorgvuldig ingepakt en een snelle levering van je bestelling

veronique

Had wat besteld maar kreeg wat anders..na een telefoontje is het keurig opgelost..

Piet

De uitvoering van de bestelling tot een definitieve uitvoering ging soepel en vorospoedig

Beste familie Kupras, we kregen van de week jullie pakketje met de asbedel binnen. Wat zag dat er mooi en verzorgd uit! Het handgeschreven briefje maakte het hélemaal af. Bedankt voor de goede... Beste familie Kupras, we kregen van de week jullie pakketje met de asbedel binnen. Wat zag dat er mooi en verzorgd uit! Het handgeschreven briefje maakte het hélemaal af. Bedankt voor de goede zorgen, dit wordt een blijvende herinnering!

Reactie Uitvaartwinkel-Infinity.nl:

Dank u wel voor uw positieve feedback en complimenten! Wij waarderen het dat u tevreden bent met onze producten en service. We hopen dat de asbedel een mooie herinnering zal blijven voor u en uw... Dank u wel voor uw positieve feedback en complimenten! Wij waarderen het dat u tevreden bent met onze producten en service. We hopen dat de asbedel een mooie herinnering zal blijven voor u en uw familie. Bedankt voor het kiezen voor onze familiebedrijf.

De bestelling gedaan na een telefoontje of de betreffende urn op voorraad was, na een bevestigend antwoord waarin hij zei" ik zal hem gelijk wel even pakken".
De urn gelijk de volgende dag in...
De urn gelijk de volgende dag in huis met een persoonlijk handgeschreven briefje erbij, heel fijn.