Iets besteld en ontvangen.

Yasmin

Ik ben heel netjes geholpen. Ik heb een mooie urn kunnen bestellen voor mijn moeder. Die krijgt nu een mooi plekje😊

Het telefonisch en Whattsapp contact met de heer Kupras was prettig. Hij is zeer service gericht, probeert in oplossingen te denken. De urnen zijn keurig verpakt toegestuurd met een handgeschreven... Het telefonisch en Whattsapp contact met de heer Kupras was prettig. Hij is zeer service gericht, probeert in oplossingen te denken. De urnen zijn keurig verpakt toegestuurd met een handgeschreven briefje erbij.

Toine v Aalst

Vlinderurn besteld er werd zeer snel een voorbeeld gestuurd van de gravering met melding via whatsapp vravering aangepast en snel 2de voorstel gekregen. Na goedkeuring snel geleverd zeer goed... Vlinderurn besteld er werd zeer snel een voorbeeld gestuurd van de gravering met melding via whatsapp vravering aangepast en snel 2de voorstel gekregen. Na goedkeuring snel geleverd zeer goed verpakt. wat mij zeer ontroerde was het handgeschreven persoonlijke briefje wat erbij zat. vond dat medeleven geweldig.
Hartelijk dank hiervoor Maciej en Monique Kupras

Levering gekozen as siervoorwerpen zeer vlot, vriendelijke persoonlijke benadering en kwaliteit voorwerpen voldoet aan verwachtingen.

André

Mooie produkten met een snelle en goede service!

marc segers

Zeer tevreden

Snel levering. Bestelling is goed opgevolgd door Infinity. Zeer tevreden.

www.familiedragt.nl

Uitstekend