Duidelijk gecomuniceerd dat winkel tijdelijk gesloten was, daarna snel en goed geleverd.

Karin

Snelle reactie met voorbeelden voor de gravering. Vervolgens snelle levering van de urn. Erg mooi geworden.
En een kaartje met een persoonlijk geschreven boodschap bijgevoegd....
Erg...
En een kaartje met een persoonlijk geschreven boodschap bijgevoegd....
Erg tevreden!

Reactie Uitvaartwinkel-Infinity.nl:

Beste Karin, bedankt voor je fantastische beoordeling! We zijn erg blij dat we snel hebben kunnen reageren en je voorbeelden hebben kunnen geven voor de gravering. Ook zijn we blij dat je tevreden... Beste Karin, bedankt voor je fantastische beoordeling! We zijn erg blij dat we snel hebben kunnen reageren en je voorbeelden hebben kunnen geven voor de gravering. Ook zijn we blij dat je tevreden bent met de snelle levering van de urn en dat deze erg mooi is geworden. Het doet ons deugd te horen dat het kaartje met de persoonlijk geschreven boodschap ook gewaardeerd werd. We waarderen je tevredenheid en je vertrouwen in onze service. Als er in de toekomst nog iets is waarbij we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt voor gestelde vertrouwen! Maciej en Monique

Jannie Brus

Zeker aan te bevelen en de urntjes zijn heel mooi ook het graveren van de namen is super mooi. Ik ben heel goed geholpen had best wel veel vragen. Altijd netjes en snel antwoord gehad.
Bedankt Jannie

Reactie Uitvaartwinkel-Infinity.nl:

Beste Jannie, hartelijk bedankt voor je positieve feedback en geweldige beoordeling! We zijn blij om te horen dat je uitstekend geholpen bent en dat je tevreden bent met onze service. Wij staan... Beste Jannie, hartelijk bedankt voor je positieve feedback en geweldige beoordeling! We zijn blij om te horen dat je uitstekend geholpen bent en dat je tevreden bent met onze service. Wij staan altijd klaar om vragen te beantwoorden en we streven ernaar om snel en netjes te reageren. Het doet ons deugd te weten dat je onze drie urntjes en de persoonlijke gravures mooi vindt. We waarderen je aanbeveling ten zeerste. Nogmaals bedankt en als je in de toekomst nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Maciej en Monique

Chantal

Ze hebben mij netjes en goed behandeld en netjes de urn geleverd ben erg tevreden

Tineke van Loo

Vandaag het asbeeld voor mijn overleden man ontvangen met een lief kaartje en een boekje met teksten die echt troost brengen. Het beeld was heel goed verpakt en met alles erbij voelde ik de aandacht... Vandaag het asbeeld voor mijn overleden man ontvangen met een lief kaartje en een boekje met teksten die echt troost brengen. Het beeld was heel goed verpakt en met alles erbij voelde ik de aandacht die er aan besteed was. Erg fijn!

ursula

Goede service, en vriendelijk echtpaar.

Inge

Makkelijke, overzichtelijke website. Snel besteld, snel geleverd met een heel, lief persoonlijk briefje erbij.

Helaas was de meegeleverde sleutel om de schroef los te maken om as in de bedel te kunnen doen te groot. Hierdoor hebben we her huis af moetne struinen voor een passende sleutel.

Reactie Uitvaartwinkel-Infinity.nl:

Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat de meegeleverde inbussleuteltje te groot was en dat u hierdoor extra moeite moest doen om een passend inbussleuteltje te vinden. We... Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat de meegeleverde inbussleuteltje te groot was en dat u hierdoor extra moeite moest doen om een passend inbussleuteltje te vinden. We zullen dit probleem onderzoeken en ervoor zorgen dat de juiste inbussleuteltje wordt geleverd bij toekomstige bestellingen.