Jolanda

Heel goed en meelevend

Marianne

Ik ben erg blij met het kleine vogeltje een blijvende herinnering aan mijn ouders

Goede behandeling, voldoende keuze

Mooie artikelen en snel geleverd.
En nog een persoonlijke brief ermee.

Ineke garrelds

Heel erg fijn .Veel moeite gedaan dat je als ontvanger er een warm gevoel bij krijgt. Persoonlijk briefje erbij ..heel fijn

Heb de bestelling online gedaan.

Gérard

Alles werd keurig geregeld naar mijn wensen. Bij telefonisch contact werd ik vriendelijk te woord gestaan. Ik ben zeer tevreden. Vriendelijke groet: Gérard.

Nandy

Prachtige urn en fijne communicatie ! Heel erg netjes verpakt.

Maria

Het product is zoals ik gehoopt had en toch nog sneller verzonden dan verwacht. Mooie kleur en een persoonlijk kaartje erbij. Ik ben er blij mee!

Reactie Uitvaartwinkel-Infinity.nl:

Hallo Maria, bedankt voor je review. We zijn verheugd dat het product precies was zoals je had gehoopt en dat de verzending sneller verliep dan verwacht. Het doet ons plezier om te horen dat je de... Hallo Maria, bedankt voor je review. We zijn verheugd dat het product precies was zoals je had gehoopt en dat de verzending sneller verliep dan verwacht. Het doet ons plezier om te horen dat je de mooie kleur van de groene mini urn waxinelichthouder waardeert en dat het persoonlijke kaartje een persoonlijk tintje gaf aan je bestelling. We zijn blij dat je tevreden bent met je aankoop. - Maciej