gravesteijn

Goed geholpen

Er staat op de website, vandaag besteld overmorgen in huis. Vorige week vrijdag besteld. Nog niets binnen. Beetje jammer als het haast heeft. Moeten ze geen Coolblue achtige beloftes aangaan en dan... Er staat op de website, vandaag besteld overmorgen in huis. Vorige week vrijdag besteld. Nog niets binnen. Beetje jammer als het haast heeft. Moeten ze geen Coolblue achtige beloftes aangaan en dan niet nakomen

Reactie UitlaatDiscounter.nl:

beste,
Helaas is hier sprake van een fout van een van onze collega's . Het bestelde artikel is per abuis in de afhaal stelling gelegd voor afhaal in plaats van verzonden.
Wij hebben het...
beste,
Wij hebben het artikel vandaag direct verzonden.
Een erg slordige fout waarvoor ook onze oprechte excuses.

(wij hebben geprobeerd te bellen maar helaas kregen wij geen gehoor en geen voicemail)

Robert de Bruijn

Beloofd levertijd maar kan het niet waarmaken

Reactie UitlaatDiscounter.nl:

Beste Robert,
Zoals ook per mail uitgelegd vinden wij dit net zo vervelend als u.
Beste Robert,
Zoals ook per mail uitgelegd vinden wij dit net zo vervelend als u.
De bestelde uitlaat moest speciaal gefabriceerd worden in de fabriek. Wij hadden deze zending vorige week verwacht maar helaas hebben we vorige week bericht gehad uit de fabriek dat ze de zending niet tijdig af gingen krijgen. Hierdoor is de complete uitlaat zending een week verplaatst. Zodra wij dit bericht door hebben gekregen hebben we direct per mail contact gezocht en tevens creditatie en annulering aangeboden.
Bij deze nogmaals excuses voor het ongemak.

J.M.

Duidelijke site. Supersnel geleverd.

R Rog

Goede ervaring bestelling in een week gereed

Jochem Sprenger

Zeer snelle service

Zarr

Uitstekend klantenservice, snel en netjes afhandelen en bezorgd. ??????

peter

Goede ervaring