peter van oene

Dit was mijn eerste bestelling en die is correct afgehandeld

Autobedrijf Rooijens

Nog steeds niks binnen

Veenstra

Super!! Prijs kwaliteit verhouding kan niet beter! En ook nog eens snel geleverd

Natasja

Top service roetfilter besteld snel in huis

Ron Cornelissen

Levertijd is extreem slecht en telefonisch niet bereikbaar.

Beste,
Allereerst onze excuses. Uw bestelling heeft geen extreem slechte levertijd gehad.
Echter is er wel een vervelende situatie in het transport ontstaan.
Wij hebben het tijdig en...
Beste,
Echter is er wel een vervelende situatie in het transport ontstaan.
Wij hebben het tijdig en conform afspraak aangeleverd op de dag van verzending.
Echter heeft de koeriersdienst er 6+/- werkdagen over gedaan om het af te leveren.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling nog wenselijk!
Ik zou u bij deze willen vragen om contact met ons op te nemen, wellicht dat wij wat voor u kunnen betekenen omtrent een compensatie.

Andre

Uitlaat besteld op kenteken maar verkeerde uitlaat ontvangen . moest 9.95 verzend kosten betalen en voor terug sturen verkeerde uitlaat nog eens 13 euro betalen als verzend kosten .en dat voor een... Uitlaat besteld op kenteken maar verkeerde uitlaat ontvangen . moest 9.95 verzend kosten betalen en voor terug sturen verkeerde uitlaat nog eens 13 euro betalen als verzend kosten .en dat voor een verkeerde uitlaat.

Beste,
Allereerst vervelend dat er een verkeerde uitlaat gekocht is. Zoals u weet hebben we hier contact overgehad en aangegeven dat dit te maken heeft met het bouwjaar van de astra...
Beste,
Allereerst vervelend dat er een verkeerde uitlaat gekocht is. Zoals u weet hebben we hier contact overgehad en aangegeven dat dit te maken heeft met het bouwjaar van de astra G.
Binnen dit model heeft opel in 2000 gekozen voor een ander uitlaatsysteem. Zoals u bij ons in het overzicht kunt zien van de uitlaatpijpen zijn daar meerdere mogelijkheden.
U heeft de pijp voor modeljaar <---2000 besteld wat niet overeenkomt met het bouwjaar van uw auto 2003.

Aan

Snel geleverd,prima product

Verberne

Onderdeel kwam pas na 2 weken binnen. Voor reparatie is dit veel te lang.

Beste
Beste
Wij hebben uw bestelling bekeken, u heeft bij ons een klembeugel bestel waar de ophanging aanwezig is voor de einddemper van een Peugeot 206. Verder is er geen historie van de klacht vindbaar. Mocht u de bestelling willen retourneren dan kunt u dat via deze link aanvragen: https://www.uitlaatdiscounter.nl/ruilen-retourneren

Derta

Superbedrijf, goede kwaliteit, supersnel, klantenservice via WhatsApp TOP!!!

Jaap

'S middags betaald en 's middags afgehaald. Sneller kan het niet